Tja mijn man lust hem wel en ik heb tegen hem gezegd dat hij niet meer kan drinken nu af en toe een biertje alla, en als hij teveel drinkt dan heeft hij grote problemen met mij want dan kan hij à) mij niet naar het zh brengen en b) wil ik hem er ook niet bij hebben, hij kan er nuchter of niet bij zijn! En dat weet hij dondersgoed!
Zolang mensen maar niet precies (straat en al) weten waar ik woon maakt het niet zoveel uit. @Drinken en Feestjes: Wij hebben nog een bruiloft een dag voor de uitgetelde datum. Denk niet dat ik daarheen ga (als ik dat uberhaupt al red ). Als ik al bevallen ben ga ik sowieso niet, om dat kleintje dan al bij mijn schoonmoeder (mijn moeder is ook uitgenodigd) te dumpen zie ik echt niet zitten! Verder viert mijn moeder nog haar verjaardag, voor zover je het vieren kan noemen want ze wil er eigenlijk niet teveel van weten. Daar gaan we wel even heen, als de situatie het toelaat. Manlief hier heeft ook best graag een biertje. Wel altijd maar 1 of hooguit 2 kleine flesjes. Sinds een paar weken drinkt hij vaker een flesje Lingens daar zit maar 0.2 in (hij heeft pas 1.5 jr zijn rijbewijs dus mag sowieso niet meer drinken). Als hij daarna nog zin in een biertje heeft drinkt hij net als mij een 0.0 biertje. Ik zie het ook een beetje zo: iets meer dan een jaar geleden ben ik met de pil gestopt. Toen heb ik geen druppel meer gedronken, uit principe niet. Ik kan heel goed er zonder, dus het maakt me ook niet uit. Die 8 weken dat hij dan niet mag drinken (misschien een meer, misschien minder) wat stelt dat dan voor....
Die 8 weken dat hij dan niet mag drinken (misschien een meer, misschien minder) wat stelt dat dan voor.... __________________ Da's inderdaad een hele goeie, Angel229! Wij moeten er maar vanalles voor overhebben, haha, dus hubbie mag ook wel beetje meehelpen
@feestjes en drinken: vriendje drinkt al sinds 32 weken enkel witbier 0,0% Heel af en toe een gewoon pilsje, maar eigenlijk niet. Vind ie te riskant @bevallen: Ik hoop dinsag 26 juni een datum te krijgen voor inleiden en ik hoop heel erg op woensdag 3 aug.
@bier hij drinkt nog wel een wijntje een vriend van em heeft em volgende week uitgenodigd voor whiskey proeverij, gaat ie ook nog naartoe.. @gyn vandaag groeiecho en voor het eerst de gyn ontmoeten.. ben benieuwd!!
Hallo, Hier dus weer een zware nacht gehad, en moest vanochtend met mijn zus haar kleine naar het kdv brengen even. Nou dat even is tot nu geworden. Dus ben helemaal gaar. Ga zo even een uurtje liggen, maar echt slapen zal ik toch niet want schoonvader is hier en mijn petekindje wilde hem helpen in de tuin bij ons met werken dus zal toch een oogje in het zeil moeten houden. Yippie. Morgen is echt voor mij een rustdag, zo kan ik niet meer. Vanavond ook nog meteen na het eten een fotoshoot van mijn buik, hopelijk blijft het droog want willen ook een paar foto's buiten. Dat is dan weer leuk Buddy: echt vervelend zeg, balen dat je nu weer in het z-huis ligt Hopelijk mag je toch weer/alsnog ergens naar huis tussendoor. @ drinkafspraken: ik heb nu ook een drinkverbod ingevoerd bij vriendlief. Hij gaat er gelukkig goed mee akkoord. Ik wil nog niet eens dat hij 1 biertje drinkt Ze laten hem nog niet eens toe op de OK denk ik haha. Sjulie: dat lijkt mij een mooie datum Ik kan het ook net zo goed tegen jullie zeggen, maar die datum wat zij gokt is mijn geplande datum. Jullie houden toch wel de mond he Ook op hyves aub. Niemand weet de datum. Hopelijk haal ik die datum ook Zo te lezen slapen we allemaal erg slecht 's nachts. Godzijdank is er het verlof, zou nu ook echt niet meer kunnen werken erbij. Naoibi: succes bij de gyn. Hoor net dat een kennis dat 2 weken verder dan mij is, gisteravond is bevallen van een zoon, Stan. Hij lag 3 weken voor op groei en zou een flinke baby zijn. Nou nu met 38 weken is hij 3100 gram en 49 cm. Dus die schattingen willen toch niets meer zeggen geloof ik. Heb wel net 2 pakjes maat 50 binnengekregen, dus hoop nu wel dat het gaat passen want ze zijn echt super leuk
Ik zeg niks op hyves . Ik hoop dat je het red. Leuk nog een fotoshoot van je buik. Ik wil de komende weken iedere zaterdag foto's maken, zolang als het nog duurt. Net heerlijk geslapen. Wat kan dat goed doen. Koken hoeft vanavond weer lekker niet . Heb een bakje uit de diepvries gehaald. Ik ga eens even naar Nala kijken. Gaat alweer beter en hij begon alweer aan de kooi te rammelen. Normaal vind ik dat minder leuk, maar de afgelopen dagen deed hij dat dus niet meer. Dus ben blij dat hij weer tot leven komt. Vriendin/oud klasgenoot van me is gisteravond ook bevallen. Zoon Kane. Op 2 uur en 7 min na niet op de uitgetelde datum!
Ik lees dat hier zo, over de dames die ingeleid gaan worden.... Lijkt me zoooooooooo vreemd om nu al te weten "Dan-en-dan wordt ons kindje geboren". Maar ik weet eigenlijk eerlijk gezegd ook niet wat je nu beter kunt hebben; alles maar op je af laten komen, of idd van tevoren al weten hoe en wat... Zo, vandaag gelukkig weer even spijkers met koppen geslagen, dus ik kan weer wat dingetjes van mijn lijstje strepen ("Nu nog?????? Ja... nu nog......"), hihi. Zo hebben we eindelijk het kaartje gekozen en heeft lief eindelijk beslist wie hij als peetoom voor onze kleine gaat vragen. Toen we toch eenmaal aan het rijden waren hebben we maar gelijk de klossen opgehaald voor onder het bed en de PO, dan kan in het weekend het bed omhoog (wordt daar ook weer eens gestofzuigd) en is de "uitzet" bijna compleet. Nu dus eigenlijk alleen nog de definitieve tekst voor het kaartje bepalen, en de NAAM... PS: @simple; zal niks verklappen hoor!!!
Zit niet op hyves, dus ik verklap niets hoor! Geloof dat ik echt gewoon dan rond die tijd niet meer online ga komen op 1 keer na om de namen te horen hoor hahaha, ga er nog jaloers van worden dat jullie straks allemaal al bevallen zijn Ok vandaag dus intake: stelde echt helemaal niets voor. Ze schrok toch wel even toen ze hoorde dat ik in principe over 2 weken al zou kunnen worden ingeleid (dan 37 weken, maar ga daar niet vanuit hoor). Haar conclusie was dat ze toch wel een beetje laat was, maar goed ze had vakantie gehad en kan niet meer in een dag proppen dan dat ze nu al doet. Hele aardige vrouw, dus ben mn frustraties meteen weer kwijt hahaha. Het was ook meer een gevoel van ik wil alles geregeld hebben! Het bed moest eigenlijk 80 cm hoog zijn, maar ze vond het zo goed. Ze heeft niet verder gekeken dan de eettafel, dus alles gebaseerd op welk antwoord wij gaven. Hebben ze bij jullie naar het babykamertje gekeken? Verder krijg ik 45 uur, maar als ik fysiek niet zelfredzaam ben komt daar nog 10 uur bij. Dat is dus afhankelijk straks van hoe snel mijn medicatie aanslaat na de bevalling en ik dus weer genoeg lucht heb om goed te kunnen functioneren. Wou net vast bij de supermarkt Nutrilon halen, hebben ze het niet! Was allemaal op en nog niet binnen, pas vanavond. Dan maar volgende keer dat we boodschappen gaan doen hoor. En nog een flessenborstel en dan zijn we denk ik wel compleet. Ook even nieuwe telefoons gekocht, was het zat dat mijn zusje belde dat ding zei dat hij vol was en 2 sec later uitvalt met de mededeling dat de batterij leeg is. Was niet de eerste keer en straks met baby zullen we vast vaak genoeg gebeld gaan worden voor felicitaties. Wel zo handig om ook in noodgevallen (al heb ik dan ook mobiel) telefoon te hebben. Boodschapjes voor zaterdag (dan vieren we samen onze verjaardagen) zijn gehaald, taarten ga ik vrijdag bakken. Heb confetti decoratie gekocht om een beetje kleur te geven hihi. Man is zaterdag ook echt jarig, dus moet wel een beetje feestelijk zijn he! Nu lekker rest van de avond helemaal niets meer doen, misschien straks wel even lekker in bad als ik zin heb
Hier is dat ook vaak zo'n drama met de vaste telefoons. Nu hebben we er eens andere batterijen in gedaan, geen dure 3GP meer maar gewoon oplaadbare van de hema. Gaat beter... Had gisteren een handleiding gevonden hoe je een konijnen hangmat kan maken van een handdoek. Dus ga maar eens kijken of me dat lukt. Verder ook helemaal geen plannen voor vanavond. Vind het prima zo, heb ook nergens zin in. @Kraamzorg: hier is ze niet boven geweest. Klossen hoefde ook niet zo heel nodig. Ik twijfel. Bedoeling is om in zh te bevallen. Ons bed op klossen/bierkratten gaat niet zomaar volgens mijn man. Daarnaast ga ik ook geen BV geven, dus daar hoeft het ook niet voor. En stel dat het zo snel gaat dat ik thuis opeens moet bevallen dan hoeven ze ook niet lang gebukt te staan. Voor de verzorging hebben we dikke matras die we erop kunnen leggen. Lastig! Ik ga eens knutselen.
Oh met handoek is heel makkelijk hoor! Nog makkelijker: pak handoek, knip op maat, haal gordijnhaakjes bij de HEMA (van die klemmetjes met open haakje) a 2 euro voor 30 stuks ofzo en hang op. Taddaa instant hangmat hihi. Maak ze voor ons altijd met de naaimachine en fleece en andere stofjes, maar we hebben ook iets ander beestje dat er wel van houdt ergens in te kruipen, dus geen open hangmatten hier. Succes!
Dat is ook een goeie. Wil morgen sowieso naar de Hema. Heb net even mijn oma gebeld voor wol en een dikke naald. Dus die ging even zoeken. Ik heb de naaimachine hier staan, maar nog nooit gebruikt en geen garen ervoor. Kwam er net ook achter dat boven in de kast nog een hele stapel 'konijnenhanddoeken' liggen. Had ik dat gisteren maar geweten .
Nou het gaat hier weer heerlijk.... Heb weer erg last van voorweeen in buik en rug! Er zit nog niet echt regelmaat in maar het is voortaan iedere avond raak! Ik heb zoiets van zet dan door...
Ik was het vanmiddag eens gaan bijhouden. Hier ook totaal geen regelmaat er in. Ene keer was het na 5 minuten alweer en dan weer 2 uur niks. Van mij mag het ook eigenlijk wel doorzetten.