2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jaaaaaaaaaaaaaaa dat willen wij echt wel weten met de 20 weken echo :D:D:D

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Wij willen het ook weten en anderen mogen het ook weten.

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Poeh wat veel mensen komen er weer bij.. er zijn al drie augustus topics open en daar reken ik mijn oude niet bij.... echte babyboom..

@m80 misschien iets verkeerd gegeten?

Wij wachten zowiezo tot eerste echo.. die wel ergens in januari zal zijn...

Vanmorgen twee testen gedaan. En mooi positief! Zo effe foto uppen!

En weet nog niet of ik het wil weten, mijn vriend eigenlijk wel....

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee wordt niet zo zenuwachtig, ik weet dat het erbij hoort! Ook een teken dat het in die baarmoeder goed bezig is... :D

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb ook nog een testje gedaan vanmorgen, ik maak ze maar gewoon op.. heb er nu nog 2 liggen hihi....

Hij was mooi donker, donkerder dan ik tot nu toe gehad heb! Wel leuk om ze steeds donkerder te zien worden!! :D

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja goed schat , film was een beetje eng:D Ik ben op msn alleen ik kom nu voortaan offline:D

7. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hey Dames,

Hier nog steeds geen echte zwangerschapsklachten (op wat gevoeligere borsten, slecht slapen, maar wel moe na). Heb alleen nog dagelijks bruine smurrie, maar de zwangerschapstesten blijven steeds maar donkerder worden.
    Aan de ene kant ben ik erg bang dat het mis is, aan de andere kant kan ik er toch niets aan doen. Ik kan de gyn wel bellen, maar ook die kan eigenlijk niets doen. Als het mis gaat, dan gaat het mis. Ik heb donderdag mijn eerste afspraak/echo, dus ik ben wel erg benieuwd.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Miepens niet meteen van het ergste uitgaan. Alles is vast in orde maak je nu niet alvast druk hierom:(

Ik ben zoo moe de laatste tijd kan wel 24 uur slapen:) en heb een meegroei bh gekocht bij de hema ooh wat zit dat lekker zeg

9. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wow! Wat wordt er veel geschreven! Ik kan het niet bijbenen :p

Maar wij hebben het onze familie eigenlijk de avond van het testen verteld. We hebben een hele hechte familie en ik kan dat soort dingen niet voor me houden. Gaat het fout dan gaat het fout en dan heb je tenminste, wanneer nodig, de steun die je nodig hebt :)

Ik vond het trouwens wel leuk om te zien.. Sommige mensen hebben al met 6 weken hun eerste echo. Normaal is dat toch rond de 9weken?
    Dinsdag heb ik eerst een afspraak bij de huisarts en moet daarna nog de gyn bellen. (GA wel even navragen aan de arts welke ze aanraden).

10. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Grappig, is dat nu al fijn? En in welke maten hebben ze die te koop? (Zal ook even googlen :p )

11. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Is aan de kleur van de stick te zien hoe ver je bent?

Die van mij was gelijk al heeel erg donker van kleur.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja hoe donkerder hoe meer HCG, vorige week zag ik het al wel maar was nog zoooo licht... en vandaag was hij al bijna even donker als de Cstreep :)

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ehm dat weet ik niet Ik heb zelf 80D gekocht, en voor het eerst zonder beugels maar het zit zo goed !!( Met beugels hadden ze geen meegroei bh) Je merkt niet dat ze geen beugels hebben ze zitten perfect:D En het kost maar een tientje , Ik denk dat ik er een paar bij ga halen:D

14. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ik heb net even zitten speuren op het net maar tot nu toe gaan ze tot E en ik heb helaas een 80F en soms een G nodig. Ik vind bh's zonder beugel sowieso heel fijn :) Toch maar even verder zoeken :)

Bij mijn stick waren de streepjes idd even donker :)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ohww oke :D ik snap het:D misschien kun je dan beter bij de lingeriespeciaalzaak langs hheeh

16. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    jeetje mina hier heerst de griep gister begon mijn dochter en de rest volgt wij zijn nu allemaal aan de beurt.. dus grote vriendjes met de wc pot
    ik kruip weer lekker onder een dekentje op de bank..

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Zou het echt zo zijn hoe donkerder de streep hoe verder in je zwangerschap?

Ik heb 29 dagen na de eerste dag van mijn laatste menstruatie getest en beide lijnen waren even roze!

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Dames een vraagje,

Ik ben nu 4 weken en 4 dagen. Zit ik dan in de vijfde week? Ja toch?

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @sjulie ligt eraan waar je naar kijkt

20. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ja in de vijfde week! Bijna 6 zelfs...
    Iemand sprak trouwens over de bruine smurrie? Ik had dat de 1e zwangerschap ook, dit is oud bloed wat je lichaam weggooit als het ware. Is alleen maar goed van je lichaam, pas als je rood bloed verliest moet je je zorgen maken. Maar dan nog hoeft het niets te zijn...

Ik had vandaag mijn nod? of gister? ook zo'n beetje 2 gelijke streepjes qua kleur..

Of wij het willen weten? Ik denk het wel, maar ik wil het voor ons houden en mijn vriend zou het graag willen vertellen. Dus daar denken we nog over, tijd zat ook dus.. ;)

Deel Deze Pagina