@Bika wil wel bv gaan proberen.. maar jah dat doe ik toch niet als bezoek er is dus dacht gewoon een simpele pyjama ... Ik had de vorige keer zon bigshirt.. Heb trouwens veel met joggingbroek gelopen na de ks.. Zal nog even bij de wehkamp enzo loeren @Lengte: Quinn zit al vanaf de geboorte aan de bovenlijn bij de groeicurve.. Hij heeft nu ook de lengte en gewicht van een peuter van 3.. Hij wordt in september 2..
Nee zou ook geen bv hebben geprobeerd met bezoek, maar wel pyjama denk ik er op uitgekozen hebben dat het makkelijk is zonder eerst helemaal hoeven uit te kleden. Nu is die keuze me al weggenomen, dus daar hoef ik niet meer over na te denken hihi. Als ik op tijd weet dat ik ga bevallen en nog een schone (positie)sportbroek heb liggen pak ik die ook nog in, maar heb er maar 2 en draag die dingen nu zo veel, zit veel lekkerder dan een spijkerbroek hihi. Ben nu wel echt aan het bedenken wat ik nog meer nodig heb in mn tas. Denk dat ik de DS nog inpak, voor als het wat langer gaat duren ofzo, staan toch tig spelletjes op kunnen man en ik allebei gebruiken als we willen. En zal Buddy eens een pm doen met of ze daar goed voor eten en drinken zorgen, anders pak ik daar ook nog wat voor in.
Ik heb twee langere shirtjes van de Hema gehaald. Een M voor na de bevalling met een huis/joggingbroek voor eronder en een L voor tijdens de bevalling. Verder weet ik eigenlijk niet meer wat ik mijn tas heb gegooid.... Heb geen nieuwe pyama's gekocht omdat ik niks fatsoenlijks kon vinden. Als ik veel langer in het ziekenhuis moet blijven dan schakel ik mijn moeder of zusje wel in . Die zijn nooit te beroerd om te winkelen. Had wel al flesjes ice tea en sinas gehaald. Verder nog zorgen voor wat van koekjes o.i.d. Zondag hebben we er wel plakjes ontbijtkoek kunnen pakken en drinken is er ook. Dus ga niet al te veel meeslepen. Dextro heb ik wel al gelezen schijnt handig te zijn. DS hebben we niet en de PSP hebben we laatst verkocht. Aan de andere kant hier is man best wel xbox verslaafd (gaat al stukken beter als paar maanden geleden) zou het niet leuk vinden als hij zit te gamen en ik lig te bevallen!
Hahahaha dan krijg je die reclame!! Nee ben absoluut niet bang dat man gaat zitten gamen tijdens de bevalling, het is meer voor de tijd dat er evt niets gebeurt. Lezen houdt hij echt niet van, een laptop met internet zou wel een optie nog voor hem zijn. Kan er niet goed tegen als hij zich gaat zitten vervelen, dus neem liever wat voor hem mee ook al gaan we het niet gebruiken. Zo irri he, tussen 11 en 12 zou er een computer opgehaald worden die we hebben verkocht via mp. Mailt hij nu net of het wat later kan worden want de boekhouder moet nog het een en ander hebben. Prima, maar dat wist je een half uur geleden of zelfs langer ook wel. Zit ik dus een uur te wachten voor niets. Nu komt hij tegen 4 uur zegt hij, heb tactisch geantwoord dat ik hem OM 4 uur zie haha. Had er sowieso al de pest in dat die man 1 niet eens netjes gedag zegt in zijn mails, 2 alles MOEST weten met letterlijk dat woord en 3 alleen maar vond dat ik een te hoge prijs vroeg (wat ook zo was maar ga toch niet laag inzetten of wel, er wordt altijd afgedingd!) maar dan geen tegenbod deed en alleen maar op een nare manier zei dat ik nog maar eens naar de prijs moest kijken. Verkopen is leuk hoor, maar als het zo moet net zo lief bij de volgende. Uiteindelijk heb ik hem maar letterlijk gezegd dat hij tenslotte de geïnteresseerde was en dat hij maar een tegenbod moest doen omdat ik allang had gezegd wat ik wou. Toen snel de deal gesloten, want meer gingen we er toch niet voor krijgen haha. Nu hoop ik wel dat hij dat ding straks (en bijbehorende troep) meeneemt want ik ben het zat.
Verkopen via MP: hou me erover op. Maak je afspraken met mensen en komen ze helemaal niet. En idd die dingen over de prijs heb ik ook al gehad. Was te duur en mijn hele product werd afgezeken (sorry), maar uiteindelijk het wel aan de prijs komen halen. Wij hebben ook al heel vaak gehad dat we berichtjes kregen van mensen uit Afrika ergens die een PSP/fotocamera/Xbox o.i.d. voor hun broertje, neefje, buurjongetje willen kopen, vragen altijd naar de staat van het product en of het zo snel mogelijk verstuurd kan worden en de betaling komen we wel overeen. Mooi niet dus!! Geld zie je nooit. Gelukkig nooit ingetrapt. Sindsdien vind ik MP niet meer leuk.
Ohnee mensen uit Afrika gelukkig nooit, zou ik ook echt niet doen. Ik verzend ook echt alleen als het geld al op mijn rekening staat en als ze het komen ophalen heb ik dat het liefst ook wanneer mijn man ook thuis is. Vandaag zit dat er niet in, maar deze man heeft zijn eigen bedrijfje en weet zijn adres en telefoonnummer op die manier, dus die zou iets te makkelijk te traceren zijn bij gedonder en gedraagt zich vast heel netjes. Laat ook vaak dingen vanuit de garage ophalen, zodat ze niet het huis in hoeven. Tegenwoordig moet je gewoon echt voorzichtig zijn helaas. Ben sowieso wel voorzichtig eigenlijk, we wonen in een groot vrijstaand huis (niet van ons en betalen maar 320 euro per maand incl) en rijden een Prius (26.000 is de bekende prijs ervan, maar is lease auto dus heb ik er niet voor betaald) en een nieuwe 107 voor de deur (ok eerlijk is eerlijk die hebben we wel betaald ). Dan lijkt het al snel alsof je heel veel geld hebt (en daar worden we helaas ook op afgerekend) terwijl er eigenlijk niets te halen valt. Ja tegenwoordig hebben we wel 2 flatscreen tv's!! Nu schijnt deze straat nog nooit ingebroken te zijn, maar doe altijd alles goed op slot en doe de deur niet zomaar open en zeker savonds niet meer.
Ik mag helaas niets eten vooraf en erna schijnt ook nog een tijd niet Zie er nu al tegenop. Nu de nachten ben ik erg misselijk als ik wakker ben, en dan wil ik het liefst eten zodat het minder wordt. Ik mag de dag ervoor vanaf 12 uur niets meer hebben, dat lijkt me echt zwaar aangezien nu mijn maag erop reageert als ik niet op tijd eet.
Wat onmenselijk!! Spoedoperaties doen ze toch ook gewoon terwijl mensen wel gegeten hebben. Alsof je nu zonder eten kan zolang
@bika mannetje wil nog Ipad bestellen voor de bevalling hahah.. Ik weet niet eens waar mijn DS is of de psp van mannetje is hihi.. Ik heb wel twee boeken voor hem en twee voor mij in de tas gedaan.. ( voor hem Klunen en een boek van Jeremy Clarkson van Top Gear ).. Heb net nog even bij de Hunkemoller een nachthemd besteld dus die kan ik dus wel losknopen @simple vervelend is dat he.. ik wordt altijd helemaal misselijk als ik niet eet @mp nooit geen problemen met ophalen of verkopen gehad eigenlijk.. mensen zijn altijd op komen dagen...
Ja heb ook paar boeken voor mezelf er in. Vind lezen echt heerlijk!! Maar man doe ik daar echt geen plezier mee helaas. Ben al de hele morgen onrustig, nou ja eigenlijk begon het gisteravond rond 11 uur al. Moet zo maar eens wat gaan doen ook al kan ik niet zo veel, dit schiet echt niet op. Arme kleintje heeft nu al een kwartier de hik, zo zielig he!
Ik heb er ook twee boeken in zitten. Dextro werd door de gyn aangeraden. Eten en drinken is er hier in het zh genoeg. Pyjama's moet ik nog iets scoren. Heb er een shirt in zitten voor de bevalling. Verder kleren voor naar huis. Zo bij de Action is kijken naar pyjama
Hier laten we ook altijd alles ophalen als we beiden thuis zijn. Ons huis is ook niet van ons, maar huren het ook super goedkoop. Voor hetzelfde geld (ja 3 tientjes minder) zit een vriend van ons op een klein flatje. Daar hebben wij een hele woning voor, hebben alleen kleine tuin (4x4m) maar goed dat maakt me niet zoveel uit. Wij hebben een paar loodsen achter het huis liggen en daardoor is er overdag altijd wel iemand om het huis. Dat heeft wel zo zijn voordelen. Hebben een keer gehad dat we beiden werken waren en dat zo'n raar figuur over de schutting aan het gluren was. Die man van de timmerfabriek heeft die toen weggejaagd! Verder in de 3 jaar dat we hier wonen nooit gekke dingen meegemaakt eigenlijk. Ja net, waren naar fysio en liep daar een of andere junk op blote voeten (overal wonden) met bier (was 11.00 uur), dus man bleef al langer bij de auto dat in de gaten houden. Maar hij liep richting station. Dus die waren we kwijt. Gaan we net naar de bakker, zien we hem weer lopen, nu de hier een paar straten vandaan. Hadden al afgesproken dat als we hem hier in de straat zien we de politie gewoon bellen. Doen misschien wel meer mensen. Zo nu nog even naar de stad.
Hadden we maar een tuin van 4x4m!! Ok ik weet een gegeven paard mag je niet in de bek kijken... maar... onze tuin is 30x30m denk ik ofzo makkelijk, allemaal gras en planten. De oprit passen bij goed parkeren makkelijk 7 auto's op en staat omdat dat normaal mijn klusje is constant onder een dikke laag onkruid. We zijn iets te verwend dus qua oppervlakte eigenlijk als je bekijkt dat we hier gewoon de tijd niet voor hebben. Man doet normaal altijd gras maaien (is hij dan ook bijna hele dag mee bezig) en ik al het tegelwerk en man dan weer alles snoeien en de plantjes. Toen hij nog niet werkte ging dat wel, maar nu echt niet meer. Moet er wel bij zeggen dat de vorige bewoners bij vertrek met een kraanwagen door de tuin hebben gereden en dat daardoor de grond diepe sporen bevat en dus alleen maar met de hand te maaien is. Als het mijn eigen huis was geweest en ik zou weten hoe lang we hier zouden wonen in totaal dan zou ik de hele tuin anders aanpakken, maar ga daar nu gewoon geen extra energie en vooral geld insteken! Dus we moeten het maar zo redden, gelukkig zijn degenen waarvan we huren (en die het huis en perceel in beheer hebben) deze zomer niet zo moeilijk met een overwoekerde tuin hahaha, ze begrijpen heel goed dat we het nu even niet redden. Huis is trouwens niet veel anders, degene die het gebouwd heeft heeft echt prutwerk afgeleverd dat je goed ziet als je echt op details gaat letten. Gelukkig doe je dat niet in het dagelijks leven en is het voor 320 euro een prima huis hoor. Maar weet wel dat ik straks als ik een eigen huis koop een ietsjes kleiner huisje koop, zodat ik niet een volledige dagtaak heb aan het schoonhouden ervan. Verder wonen we hier prima hoor ook al is het niet permanent.
Komkommertijd? wat is hier nou voor nieuws aan: Te lief voor politiehond - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Alsof dit niet vaker voorkomt... zo kwamen mijn ouders ook aan onze eerste bouvier...
Wij hebben wel een grote voortuin en die is ook een beetje overwoekerd.. Ik deed dat anders en kan het nu ook niet meer. Misschien lukt het nog voor de bevalling als ik aanwijzingen geef. Als het aan mij ligt zaaien we volgend jaar gras. Ons huis heeft ook genoeg gebreken en de eigenaar weigert ook om er veel aan te doen. We zijn het gewend, wat wij nodig vonden hebben we zelf gedaan en voor de rest is het goed zo. Denk dat we hier nog wel 5 jaar wonen, tenzij we een leuk ander betaalbaar huis ooit tegen het lijf lopen. Net terug van de stad. Gerend voor de regen!! Nu lekker even relaxen.
Hoop toch wel dat man volgend jaar zicht heeft op een vaste baan en dan wil ik ook eigen huisje. Zie het nut niet van nu nog te verhuizen naar iets anders, tenzij we hier uit moeten. Dus we zien wel, hoognodige wordt wel gedaan of doen we zelf, maar er ontbreekt idd hier ook nog een hoop. Prutregen buiten... kan ik mijn ramen niet meer open zetten!
Daar ben ik weer (via de foon) De klachten zijn nu iig weer afgenomen en bloeddruk weer een heel stuk gedaald. Als t zo blijft kan ik van t weekend wel lekker nog even naar huis! Blij blij. Ga voor de zekerheid nu gewoon maandag weet terug en blijf dan voor de laatste loodjes. Ook hebben ze de datum doorgegeven wanneer ze de behandeling voor t inleiden gaan starten: ma 1 aug. Ben dan 37 en 2 dgn. Moet na de bavalling wel nog 2 dgn blijven ter observatie. We gaan nu dus echt aftellen... @ks of niet. Als ik t zo lees zou ik ook weer gaan voor een ks. Sowieso zijn er geloof ik meer risico's bij een normale bevalling na een ks. @pyama. Heb ik niet... Slaap al meer dan een maand in hemdjes en gewoon ondergoed. Heb wel zo'n synthetische 'mooie' pyama maar dat is echt te warm! moet thuis nog ergens van die oude bigshirts hebben dus zal van t weekend eens opzoeken. Iets fijner voor het bezoek na de bevalling.
Hier bij de vk geweest, alles goed weer. Volgende week nog een keer voor een groeiecho, ben benieuwd of ze nog steeds achter loopt. Hier is het droog en een beetje zon. Hm mag wel eens gaan nadenken wat ik allemaal in ga pakken in de vluchttas. Gister wel alle babykleding gewassen en lekker buiten gedroogd. Hier een kleine tuin, helemaal betegeld en met plantenbakken lekker makkelijk in het onderhoud. @Naiobi ik zou denk ik ook voor de ks gaan, maar lijkt mij een lastige keus.
zo nachthemd gescoord bij de action. daar hebben ze tenminste christelijke hihi. Fijn voor in het zh. Is even uitwassen en dan in me koffer wbt huis, wij hebben dit huis in april gekocht en wonen er sinds goede vrijdag. Een heerlijk huis met momenteel eenzelfde voortuin als Angel hihi. Alles gaat eruit, komen tegels in de plaats met een mooie bak erop. Lekker onderhoudsvrij hihi. Vriendlief probeert de tuin achter bij te houden, maar is echt zijn ding niet. Grasmaaien lukt nog hihi. laatst heeft ie een paastak gesnoeid (dat ding was zo groot) heeft ie hem maar volledig verwijderd haha. Volgend jaar een nieuwe tuin, alles is nog van vorige bewoners.
@Buddytje fijn dat het weer goed is allemaal, lekker nog even naar huis. En je weet wanneer het ongeveer komt, spannend hoor.