Fijn buddy dat je een datum hebt... Kun je je daarop focussen! De tuin doet mijn man... Maar hij is zowel voor als achter niet al te groot Rommelen doet het hier nu al de hele dag... Stond op met rugpijn en vanochtend begon de buikpijn ook.. Net een tijdje gewandeld, maar het is niet gezakt.... Dus straks als mijn jongens in bed liggen spring ik lkkr onder de douche en hoop dan stiekem dat het gaat doorzetten.... We zullen zien
@Danielle: Hoop het voor je!! Zal duimen. Hier vanochtend ook weer flink gerommeld, nu weer rustig... @Buddy: Voor jou ook fijn dat je een datum hebt! Kun je er naar toe leven. En lekker weer even het weekend thuis. Aftellen is dan nu echt begonnen voor je. Ik ben begonnen aan foto-album voor de beeb. Alle echo-foto's gescand, bewerkt en weer geprint. Ben tot nu toe heel tevreden. Moet alleen eigenlijk nog even boven een paar foto's gaan maken op het kamertje. Eerst eten koken, lekker makkelijk: Frietjes met zuurvlees. Echt Limburgs en wij vinden het heerlijk!!
Echt een middag vol frustraties. Die vent zou om 4 uur komen, nog steeds niets. Hij ******* ondertussen maar lekker een eind op. Daarnaast hoor ik net dat mijn broertje en vriendin nog steeds bij mijn ouders op de camping staan, nu dus al meer dan een week. Mijn broertje woont nog thuis en mijn ouders hebben ons verteld dat dit ze te veel is. Hij en zijn vriendin trekken zich nergens wat van aan, maken ruzie en kan je gewoon helemaal niets mee. Jongen is 23, tijd om het huis uit te gaan zou je zeggen. Mijn ouders hebben hem nu wel verteld dat ie toch echt iets moet gaan zoeken, maar of hij het ook werkelijk doet? Al met al zorgt hun beider maar ook zijn alleen aanwezigheid voor spanningen tussen mijn ouders. Hebben ze nu werkelijk zo'n bord voor hun kop dat ze niet inzien dat dat kleine beetje vakantie weg van de kinderen niet verstoord dient te worden door hun aanwezigheid daar? Nu krijgen mijn ouders nog geen rust van ze! Ben echt heel erg kwaad op ze, beetje spanningen veroorzaken in mijn ouders hun huwelijk en de boel verkloten!!!! Ga het ze zodra ze thuis zijn eens even haarfijn uitleggen wat voor idioten het zijn, want alle subtielere hints en gesprekken begrijpen ze gewoon domweg niet.
Hoi lig in het ziekenhuis, vliezen zijn gebroken en lig nu aan ctg.. Grappig detail Ik haalde de was van de lijn
Woohoo!!!!! Vandaag een dagje overgeslagen qua wassen en strijken, maar ga morgen denk ik ook weer aan de slag!!! Hoe voel je je Naiobi??? Succes de komende uurtjes/dagen?!
Wilde je al niet wanhopig maken met mijn verhaal. Vraag me wel eens af waar het fatsoen van sommigen is gebleven!!! Wat betreft je broertje: gezellig... Not! En dan ook nog ruzie lopen maken. Mijn moeder heeft een keer de vriend van mijn zusje mee naar New York genomen, kende man toen nog vrij kort dus ik was alleen mee, maar dat was toen heel leuk en gezellig (behalve dat ik mijn vriendje vreselijk mistte en ook meteen wist dat hij de ware was). Dat hij je ouders ook een beetje privacy en rust gunt.
Naiobi: wat een ommekeer ineens zeg. Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.. Spannend. Wat ga je nu kiezen? De meeste van jullie mogen gewoon met gebroken vliezen blijven lopen he? Ik helaas niet, dus als bij mij de vliezen nu breken moet ik ook echt binnen 12 uur bevallen zijn ivm de streptokokken bacterie. Dus van mij hoeven ze nog niet te breken haha. Van de ene kant wel, maar van de andere kant niet. BIka: wat een e.ikel zeg. Ik heb tot nu toe goede zaken gedaan op marktplaats, maar het ligt er denk ik wel aan wat voor producten je koopt/verkoopt. Buddy: ah spannend hoor. Fijn dat je ook al een datum weet en ik hoop dat je nog even die week thuis mag doorbrengen. @ tuin: wij hebben ook een vrij kleine tuin. Dat vind ik echt het enige nadeel aan het huis, achteraf had ik hem graag groter gezien. Zo'n tuin van 30 meter diep lijkt mij wel wat Ach ja, roeien met de dingen die je hebt he. We wonen hier pas dus verhuizen is geen optie.
Ja he, vond sowieso die vent al erg onbeleefd in zijn mailwisseling, maar heb het nu wel gehad. Iemand anders koopt die pc ook wel hoor. Heb hem van gereserveerd af gehaald en gelijk mail van iemand die wat details wou weten. Helaas ook in gebrekkig nederlands dus hoop dat ik deze Kees het antwoord heb gegeven dat hij zocht hahaha. En ik had een oude tv op gratis af te halen gezet (hoe minder vaak ik naar de stort moet hoe beter) biedt iemand er 1 euro op... niet heel bijster intelligent eigenlijk haha. Maar die ene euro mag hij houden hoor. Net denk wel bijna 2 uur in bad gelegen haha, voordeel van bad: kon me netjes scheren!
Ik heb net ook heel lang gedoucht! Heerlijk dat warme water. Ik zou er echt voor tekenen om vanavond/vannacht te bevallen en man heeft het ook wel gehad. Helemaal typisch, wij twee hebben het gehad sturen schoonbroer en zus en een berichtje de laatste dagen met zn twee zijn ingegaan.... Net alsof ze weten dat wij er geen zin meer in hebben.
Hihi misschien het lot? Ik heb het nu ook echt gehad, maar zie met mijn geluk wel weer in dat ik de laatste ga zijn die bevalt hoor. Een van mn beestjes doet raar, ze wil alleen maar bij mij op de bank terwijl ze normaal alleen maar ondeugende zooi aan het uithalen is buiten mijn zicht... maar kan moeilijk er wat aan doen haha, ze doet niets wat aangeeft dat ze ziek zou zijn, misschien wil ze gewoon heel erg graag aandacht?
Normaal heb ik ook niet zoveel geluk.... Ik zat al te denken, heb 1.5 liter tonic in de kelder staan. Zou ik die fles eens leegdrinken . Misschien wil beestje inderdaad gewoon aandacht. Nala heeft dat nu ook wel erg, maar wel alleen van mij. Eens even in de gaten houden. Hopelijk is het gewoon niks...
Misschien morgen weer naar huis.. als er geen weeen komen en er verder niks aan de hand is met de baby...
Ik vind het wel grappig dat jullie zeggen dat jullie nu wel zouden willen bevallen.... Ik wil dat juist nog niet! Ik mocht vanaf 34 wkn bevallen maar zing het juist uit zolang de kleine nog goed zit ookal betekende het dat ik nu iig 3 wkn langer in het zkh moet zijn in totaal. Het is afzien omdat door dat liggen ook je conditie geheel verdwenen is ondertussen waardoor de bevalling zwaarder kan zijn. Maar ik heb t er allemaal voor over! Ook omdat ik na de bevalling de kleine zsm echt mee naar huis wil hebben.
Oh naoibi dus je mag misschien nog naar huis, dat zou fijn zijn. Dacht dat dat niet meer mocht na gebroken vliezen. Dan ga ik voor je duimen. Hier nog iemand wat wel graag wil bevallen, ik blijf mezelf gek maken over die keizersnede. Wordt gek van mezelf haha. maar de knop gaat maar niet om. Dus laat mij maar bevallen, moet toch al een paar dagen blijven in t ziekenhuis erna dus dat is t verschil niet voor mij. Maar toch is t beter dat het nog even blijft zitten.
Ik wil vooral graag bevallen omdat ik weer lucht wil hebben hoor, voor mij is het gunstig om zo snel mogelijk weer aan mn normale medicatie te gaan. Zo heb meneer Kees heel eerlijk verteld dat hij voor zijn doel beter op zoek kan gaan naar een andere pc. Pc gaat gewoon verder in de verkoop hihi. Naiobi: Jij mag dus wel naar huis met gebroken vliezen? Daar hoor je toch echt veel verschillende meningen/behandelwijzen over he. Krijg je dan ook te horen hoe lang je er maximaal mee door mag lopen?