@Angel dat is schrikken @Bika gefeliciteerd! Hier gister ook veel last gehad van bekken en indalingspijnen, lekker in bad geweest en echt heerlijk geslapen na nachten maar half half. Voel mij een stuk prettiger.
Dank jullie wel allemaal!! Toen ik man beetje zat te pesten met dat hij nu toch wel 4 jaar ouder was wel 3 weken lang en dat hij 'oud' begon te worden moest hij alleen maar lachen en zei hij dat 28 over 3 weken ook niet bepaald jong meer is. Heeft dus ook geen zin meer die kleine pesterijtjes hahahahahahaa. Hij had geen kadootjes verwacht meer (laptop gekregen tijdje terug waar hij het mee moest doen ) maar had nog 2 visbladen en een vuurkorf/bbq popcorn pan voor hem gehaald waarvan hij laatst zei dat hij die graag wou en niet van mij mocht Net nog even stofgezogen en mn vensterbanken ont-aard. Beestjes hadden weer wat plantjes uitgegraven (was me toch boos toen ik dat ontdekte haha). Nu wachten tot er visite komt. Had mijn mans moeder en broertje om 11 uur wel verwacht, maar broertje belde net (hangt nu nog aan de tel) en die wonen in Limburg-verweggistan en rijden er minstens 1,5 uur op dus dat duurt nog wel even. Grootste meute komt om 2 uur denk ik, voor die tijd zal het wel rustig zijn. Kan ik nog even lekker rustig aan doen voor de drukte begint. Had gisteren even de schrik er in tegen een uurtje of 10. Van mij mag de bevalling beginnen wanneer hij er klaar voor is, maar niet gisteren of vandaag!!! Uiteindelijk niets aan de hand denk ik, maar wel veel kramp bij gehad.
Wasmachine lekt, halve keuken staat onder water! Kon ik nu net gebruiken vandaag hoor... had alles klaar voor de visite
Ik ben net wakker! Dus gelukkig nog wat geslapen. Mannetje wilde zich nog even omdraaien. HAP was inderdaad lastig. Sowieso om het feit dat ik ooit (jaartje of 9 geleden tijdens mijn opleiding doktersassistente) heb geleerd dat bloed braken een spoedgeval is. Die assistente klonk wel ouder als mij aan de telefoon, maar die weet niet meer dan mij... Als het nodig is, wat ik niet hoop, dan rij ik vandaag wel met hem naar een van de huisartsen waar ik werk. Een heeft zijn praktijk aan huis. Dan regel ik het wel buiten de HAP om. Die flauwekul iedere keer!! Ik bel niet als het niet nodig is omdat ik zelf heel goed weet hoe ik de dingen kan en moet oplossen! Ben blij dat ik daar nooit heb gewerkt! Ben me vannacht echt wild geschrokken!! Even wat eten en dan boven maar even gaan kijken. Maak me toch nog wel een beetje zorgen! @Bika: Fijne dag vandaag!!!
Geloof dat je geschrokken bent, als jij al zoiets hebt van dit is niet goed, dan zal het echt niet maar een spoortje bloed zijn geweest. Alsof de drukte vandaag en een blank staande keuken niet genoeg is, vanmorgen al overgegeven en nu weer kots en kots misselijk
Bika: misschien is het te druk voor je vandaag en uit zich dat in lichamelijke klachten Hoop dat je je beter gaat voelen nog. Aah en je wasmachine wat er tussen door komt, grr. Zo'n ding kan je nu verwensen niet? Succes vandaag, hopelijk loopt het toch nog een beetje op rolletjes. Laat manlief maar zoveel mogelijk doen. Angel: ik zou op je eigen intuïtie afgaan, mij lijkt het ook eng namelijk. Er komt niet voor niets bloed mee.
Ja zou goed kunnen, stress is nooit goed. Maar kan net zo goed dat ik veel last van mn slijmvliezen heb vandaag, die overuren maken aan slijm, dat mn maag indruppelt en ik daar niet lekker van ben. Spuug ook alleen maar slijm vanmorgen. Zure van de wasmachine, vorig jaar op mijn verjaardag precies hetzelfde he...
Nee het was echt geen spoortje bloed, dat dacht ik toen ik opstond wel. Maar het was best wel veel. Bij iemand van 28 verwacht je dit niet, zeker niet als je geen gekke dingen doet (overmatig alcohol, drugs, veel NSAID's slikken o.i.d.). Ik moet bekennen dat ik me zelfs irriteerde toen hij me in eerste instantie wakker maakte. Toen ik het zag toen was ik blij dat hij me wakker had gemaakt! Heb ook nog echt lang wakker gelegen en heeft het door mijn hoofd gespookt. Keuken onder water kun je nu dus ook totaal niet gebruiken!! Dat soort dingen heb je altijd als ze niet uitkomen.
Nee, voelt zich niet goed. Hij staat nu wel op. Ga boterhammetje maken voor hem. Heb even de NHG standaard doorgelezen en ze hadden ons dus wel degelijk moeten laten komen vannacht! Dus voel me gewoon bezeikt en ik wist ook eigenlijk dat dit reden was voor een spoedconsult (in eerste instantie deed internet het niet toen ik belde). Ga nu maar even kijken hoe het gaat, heb mijn moeder gesmst want ik weet niet waar die uithangt. Kijken wat zij zegt, schoonmoeder kan dit toch niet handelen.
Inderdaad een schitterend meisje... wat een plaatje!!! Ik zat hier net ook samen met mijn dochter hetzelfde te bedenken: "Dus zo ziet ons meisje er nu ongeveer uit". Bijna niet te geloven... We kunnen bijna niet wachten tot ze er is Ik ben even niet op ZP geweest. Mijn man had nog een weekje vakantie en dit was dus de uitgelezen week om eens echt alles in orde te gaan maken. We hebben echt heel veel gedaan en keihard gewerkt, gelukkig kan ik dat nog, hoewel ik het soms wel zwaar heb gehad. Mijn dochters kamer is nu helemaal klaar en ze slaapt er al een paar weken. Zij (en wij) zijn er helemaal weg van en kunnen bijna niet wachten tot nu ook de andere kamers een opknapbeurt krijgen (de volgende is die van ons ). Onze kamer is grondig gepoetst en het wiegje is gezet, alsook de commode met aankleedkussen. Hoewel ons kleintje geen eigen kamertje krijgt, ziet het er toch heel mooi uit zo. Ook heb ik nu ongeveer alle babywas gedaan en in de kasten gelegd. De koffertjes zijn klaar, de doopsuikertjes ook (bijna). Ik voel me echt een stuk geruster nu! Volgende week vertrekken mijn drie kids op scoutskamp en ook daar heb ik nog wel wat werk voor, en tussen de babywas door moest ik ook nog onze vakantiewas wegwerken. Het was eventjes hectisch, maar het is bijna allemaal zoals het zou moeten zijn. Fijn gevoel!!!
Ik hoop het ook. Hij is duizelig, niet zo gek allemaal. Maar even afwachten en vooral vandaag niet te veel doen.
Hè, dames, wat een kommer en kwel weer in het weekend... @bika: ik zou ook lekker flippen als we feest hadden, ik hoogzwanger was en de keuken blank stond Ik sluit me bij Simple aan; dit zal zijn weerslag wel hebben op je lichamelijke conditie. Denk dat jij vanavond mooi geradbraakt bent, meis.... Maar evengoed nog een dikke proficiat; hoop dat het toch nog een beetje een leuke dag voor jullie wordt (zul je zien dat straks je vliezen ook nog breken..., om het drama compleet te maken...)! @angel; oooooooooooooooooohh, die huisartsen (posten), grrrrrrrrr..... draai ze de nek om, niet dan? Kan me hier ook heel erg over opwinden. Bloed braken is toch nooit goed??????:x Zo ga je toch niet met een gerust gevoel het weekend in, lijkt me... Ga je nog actie ondernemen vandaag???
Ik sowieso ook niet. In België moet je, na het breken van de vliezen, binnen de 24 uur bevallen zijn, zo niet word je ingeleid. @Naiobi: Jij ook al... tijdens het ophangen van de was, gebroken vliezen, en uitgerekend voor de 22ste augustus... net hetzelfde scenario als bij MamaPatricia dus (met zelfde uitgerekende datum). Very special