2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Buddytje: Gefeliciteerd!!! Fijn dat hij het super doet!! Geniet ervan...

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Buddytje; van harte met jullie kleine man!!!!!!

de naam is ook nog even bij ons voorbij gekomen, haha!

Alles verder goed met moeder en kind???:p

3. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Buddy wat leuk van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Geniet ervan. Alles goed met mama?

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Proficiat buddy! En man natuurlijk! Geniet van jullie zoon en wat een leuke naam!! Laat je maar lkkr verwennen;)

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Buddy, proficiat!! Heerlijk genieten de komende tijd :)

6. angel229

Ik vond hem zelf ook mooi voor een jongen!

7. Bika

Bika Niet meer actief

Gefeliciteerd Buddy!!!! Wat een verrassing zeg haha, wij netjes allemaal wachten tot je volgende week zou bevallen.

Vandaag weer begonnen met vreselijke buikpijn, nu wel genoeg van hoor. Straks even proefdruk van geboortekaartje ophalen, kreeg net nog een telefoontje dat het lettertype voor de naam niet bijgeleverd was, was zusje vergeten schijnbaar, dus heb gezegd even een andere te pakken en dat we daar straks wel naar kijken. Gaat me toch vooral om hoe het kaartje gedrukt is (kwaliteit) en zo, dat lettertype is zo geregeld.
    En even boodschapjes doen en dan man weer de avonddiensten in.

Beestje doet het vanmorgen al een heel stuk beter. Gisteren al 2x dosis antibiotica gehad en pijnstilling en dat heeft schijnbaar al wonderen gedaan. Komt nog wel af en toe een piepje af als de rest er aan wil zitten, maar het is al zoveel beter dan gisterenmiddag!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Buddytje!! Geniet ervan.

9. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Oooo ik voel me vandaag echt niet happy.... Ben ontzettend moe en heb last van mijn buik... Last van mijn darmen.... En ongi krampen... Dus voorweeen met rugweeen...
    Heb een ontzettend trekkend gevoel onder in mijn buik dat is reuze vervelend en best pijnlijk!!
    Mijn humeur is ver te zoeken en ik word niet goed van mijn geklaag...

10. angel229

Zo herkenbaar dat geklaag.... Gelukkig heb ik er vandaag (nog) geen last van. Het is ook gewoon super vervelend iedere keer die krampen. Als je nu wist dat je daardoor vanavond je kindje vast hebt, dan is het niet zo erg.

We krijgen vanmiddag bezoek, mijn vroegere buurmeisje. Is echt een vreselijk tutje geworden (8 jaar jonger als mij) maar ze wilde zo graag komen. Ik weet zelf niet zo goed wat ik ermee aan moet, had ik maar van die ongi-krampen of opeens gebroken vliezen hahaha, dan kon ik het afzeggen. Man vind dat ik haar niet teleur moet stellen.

Vriendin van me is zaterdag weer opgenomen, had alweer bloedverlies (is nu 28 weken). Krijgt nu volgens mij longrijpingsspuiten en maar hopen dat de kleine uk blijft zitten tot minimaal 32 weken. Dus ik wil ook niet zoveel klagen, vind dat van haar veel erger. Misschien gaan we er vanavond even heen. Ze verveelt zich behoorlijk daar. Dus even zorgen dat ze een goed boek krijgt :).

@Bika: Gelukkig dat beestje opknapt!!! Zo fijn is dat.

Hier ligt die luie vots (sorry) languit hooi te eten. Waarom moe maken????

11. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Bika: fijn dat je beestjes opknappen, nu jij nog.
    Leuk he om zo'n proefdruk te zien, ik wordt er helemaal blij van namelijk. Fijn ook dat je zusje dat kan maken zo goed :)

Danielle: dat is erg vervelend, idd als je wist dat het doorzette is het nog wel vol te houden maar als dit alleen voorwerk is, dan heb je misschien nog wel even te gaan.

Angel: succes met je oude buurmeisje dan vandaag. Misschien is ze wel in die tijd veranderd?
    Wat akelig van je vriendin, hopelijk blijft de ukk idd nog even zitten.

Vannacht om half 4 ben ik maar eens richting bed gegaan na te hebben rondgedwarreld beneden. Toen viel ik gelukkig na een tijdje in slaap tot half 7 toen vriendlief opstond. Daarna ben ik gelukkig weer in slaap gevallen tot 11 uur. Dus toch nog wat uurtjes slaap gehad anders kom ik de dag niet door ben ik bang.
    Vandaag gaan we eerst voor een nieuwe auto die we als ie bevalt met proefrijden hebben gekocht. En daarna door naar het ziekenhuis, afspraak met gyn en afspraak met anesthesist. En vanavond voor een geboortebord ergens kijken. Dus druk druk.

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    hihi Simple, das een drukke dag na zo'n slechte nacht!

hier ook klote nacht. Maar ik ga er maar vanuit dat dit de laatste gaan zijn. Heb nu 3 weken slecht geslapen (sinds die dinsdag dat het zo heet was en daarna die flinke regen/onweer) en er komen zeker niet nog 3 slecht slapende weken meer aan omdat ik zo misselijk ben en mijn buik zo zeer doet haha

13. angel229

Volgens mijn moeder is het alleen maar erger geworden en als ik wel eens haar hyves bekijk en dan heeft mijn moeder helemaal gelijk. Maar goed, als ik ze moe ben, dan moeten ze naar huis!

Vriendin had net echo gehad, zelfs even een 4D (ligt in AzM). Kleine uk is orde. Moet wel plat blijven liggen, de placenta zit te laag en er mag dus niet teveel druk op komen. Als het veiliger is voor de baby krijgt ze een KS.

Jij hebt toch pech met slapen. Ik lig wel eens wakker maar dat is altijd door externe factoren (zoals geluidsoverlast) maar slaap toch nog wel heel goed, ook als ik naar de wc ben geweest val ik meteen weer in slaap. Wilde dat ik je wat van mij kon geven!!!
    Succes bij gyn en anaestesist.

Geboortebord krijgen wij van schoonouders, ben ik wel erg benieuwd naar....

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Van harte gefeliciteert met de geboorte van jullie zoontje:D

15. angel229

Ik hoop het voor je!!! 38 weken is bij jou sowieso de grens geloof ik he. Dus in het ergste geval nog 2 weken???

16. Bika

Bika Niet meer actief

Geboortekaartje was mooi :D ze deden allen niet rillen voor een proefdruk, maar wel straks bij de grote oplage. Woensdag krijg ik nog een nieuwe proefdruk waar in nog ietsjes is veranderd.

Enveloppen in formaat 12,5 x12,5 hadden ze niet en kan ik hier in de buurt ook nergens krijgen lijkt het wel. Dus de enveloppen gaan straks iets te groot worden helaas. Ga ze wel denk ik gewoon hier in de winkel halen, scheelt 7,5 ct per envelop, vind ik nog best veel voor dezelfde enveloppen. En nog even internet afstruinen of ik ergens goede kan vinden. Dat is de keerzijde van een door zusje gemaakt kaartje, die kon op haar stage altijd wel aan 12,5 bij 12,5 komen toendertijd en was er vanuit gegaan dat dat een standaard maat is haha. Ach ga me er echt niet druk om maken, hoe lang kijk je nu naar die envelop?!

Ben echt moe nu weer, ondanks dat ik vanacht voor het eerst redelijk heb geslapen. Helaas is weken lang slecht slapen niet in 1 nacht bijgeslapen he.

Klagen, we doen het allemaal gelukkig, al klaag ik laatste tijd ook wel heel erg veel hoor *schaam diep*. Maar je moet toch ergens uitlaatklep hebben, dus klaag maar lekker door Danielle!

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    angel, idd max nog 14 dagen, maar daar ga ik echt niet vanuit. morgen weet ik meer!

18. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ja het is wat die laatste weken... Moet morgen ook weer op controle in zh bij vk hoop dat ze wat voor me wilt doen... Wamt zoals ik me nu voel... Voel me gewoon ook niet lkkr... Hoofdpijn... Moe... Constant harde buiken, hoef maar op te staan en paf daar is tie weer! De kleine is ook erg rustig voor haar doen... Hou het goed in de gaten...

19. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    buddy gefeliciteerd met jullie zoon .. indd een hele mooie naam:D..
    nu lekker genieten..

danielle als je erge hoofdpijn houd zou ik de vk bellen hoor dat kan duiden op een te hoge bloeddruk
    ik heb niet alles mee gelezen dus weet niet of je dat al had.

20. angel229

Zou het inderdaad even goed in de gaten houden. Kan hoge bloeddruk zijn, hoeft niet. Beter een controle teveel als te weinig!

Deel Deze Pagina