He bah, dat klinkt niet leuk Bij ons was het, tegen alle weersvoorspellingen in, erg zonnig en mooi, tot zelfs warm. Ook vandaag erg mooi weer. Hey meiden, ik heb jullie net geaccepteerd op FB, ben alleen bang dat er eentje niet goed is gegaan (denk het verzoek van Natas). Kunnen jullie dat is even nakijken?? Ik ben vanochtend nog eens op controle geweest, alles zag er nog steeds prima uit en ons meisje lijkt nog niet echt aanstalten te maken om geboren te worden. Kopje is nog niet ingedaald en ligt nog heel hoog. Ik heb wel erge oefenweeën, maar blijkbaar doen ze alleen maar pijn en veroorzaken ze nog helemaal niks wat in de richting van een geboorte zou wijzen. Ik ben stiekem al bang dat ik straks overtijd zal gaan... Wel heb ik nu constant erg dikke benen en voeten, dus heel veel vocht (merk ik ook wel ineens aan mijn gewicht, helaas). En dat vaginaal vochtverlies, waterdun en dat er zo uitloopt, tja, daar heb ik dus ook erg veel last van. Ik voel me er niet altijd zeker door, vooral niet tijdens boodschappen doen of zo.
Wauw, Buddytje, van harte gefeliciteerd met Tygo!! Heel fijn dat hij het prima doet. Geniet ervan! Het verbaast me nu echt wel dat jullie al met z'n drietjes zijn die zo vroeg zijn bevallen. Het wordt wel spannend zo!
Zou kunnen, maar ik heb maar drie verzoekjes binnen gekregen en ik weet dat er verstuurd zijn door simple (aan de foto's te zien heb ik die wel binnengekregen, want ik herkende de foto van hier in dit topic), Angel, Kabouter Klus (die ik zeker wel heb gekregen, omdat er Kabouter Klus bijstond ), Natas en dus ook door jou. Dus dan is er nog eentje niet goed doorgekomen...
Nou een hoge bloeddruk zou het wel niet zijn... Vorige keer was tie nog 110/75 dus heel netjes... Het zou natuurlijk zomaar kunnen maar denk het niet... Dat weet ik iig morgen... Maar het gaat weer ietsiepietsie beter nu... Dus we zullen zien
Krijg ik een mailtje over een set voor de beestjes die ik op mp heb staan. Wat ik voor alleen al het doorzichtige spul wil hebben... ik verkoop een set geen losse onderdelen, snap niet dat mensen altijd maar vanuit gaan dat je je set even voor ze uit elkaar trekt en dan zelf maar met de andere helft ofzo blijft zitten... maar goed wel meer mensen die niet nadenken op mp
@Karen, bij mij staat het verzoek op verzonden en heb je mij nog niet geaccepteerd, ik sta erbij de anderen tussen misschien dat het dan wel lukt.
Bij mij is het FB ook goed gegaan Vandaag weer in ziekenhuis geweest, ik zie mijn gyn nu niet meer tot op de OK. Krijg nog antibiotica die ik vanaf zondag moet gaan innemen tot aan de OK dag, daar krijg ik weer infuus met AB in. Daarna bij de anesthesist geweest, maar ben niet echt gerustgesteld. Het ligt er puur aan wie dan dienst heeft wat diegene voor me kan doen omdat ik zo bang ben voor de ruggenprik enz. De gyn heeft me al gezegd dat hij altijd de komiek uithangt tijdens OK. Maar ik ben zo vreselijk bang voor de ruggenprik, daar kan je misselijk van worden en het gevoel dat je de vloeistof voelt lopen door je rug en het gevoel in je benen wat wegzakt. Het lijkt mij zo eng. Pff kon ik maar een knop omzetten. Ik ben echt blij als het voorbij is. De gedachten dat ik er wat moois voor terug krijg wil niet echt helpen Dus het zal nu nog een week flink piekeren worden, dat kan ook een reden zijn dat ik 's nachts niet slaap. Verder hier vandaag dus een nieuwe auto gekocht, vrijdag kunnen we hem al ophalen:
Mooi hoor!! Ruggeprik kan ik me voorstellen dat je hem eng vind, maar heb tot nu toe alleen nog maar van mensen die hem gehad hebben gehoord dat het echt helemaal niets voorstelt en dat het ze 100% meegevallen is.
Mooie auto!!! Doet Aardenburg zelf de KS? Ik ken wel een aantal anaestesisten (helaas is geen van die werkzaam in het Orbis) maar die deden altijd super hun best de patiënten op hun gemak te stellen. Hoe rustiger je een operatie in gaat hoe beter het is. Ik denk even met je mee, kunnen ze je niet wat geven zodat je wat ontspannender bent??? Zodat je kan zorgen dat je de avond te voren in ieder geval goed slaapt. Ik weet niet of er wat is dat je tijdens de zwangerschap mag hebben. Vind het rot voor je dat je zo bang bent! Mij lijkt die ruggenprik ook vreselijk, kan me ook niet voorstellen dat je daar (zoals al die Amerikanen bij bevallingsverhalen etc) vrijwillig voor kiest. Overigens iedereen die hem gehad heeft zegt dat het heel erg mee valt. Kies je voor narcose dan mag je vriend weer niet er bij zijn en krijg je zelf er ook helemaal niks van mee. Het is wel goed dat de gyn er zelf een beetje een lolletje van maakt. Maar hij is ook gewoon heel relaxt. Stel je voor dat je Gondrie had..... Die is zo vreselijk serieus, irritante vent.
Zijn vrouw wordt de 6e of 7e ingeleid dus hij gaat ervanuit dat hij mijn ks nog kan doen. Ik ken Gondrie niet. Als mijn vliezen eerder dan volgende week woensdag breken zal ik alsnog een andere krijgen natuurlijk. Dus hoop wat dat betreft wel op Aardenburg. Tja de ass anesthesist was er niet zo'n fan van om mij wat te geven, een roesje ofzo omdat dat toch bij de kleine terecht komt. Ik zie dat zelf eigenlijk ook niet zo zitten maar ja ik weet het gewoon ook even niet meer Het is ook echt dom dat ik me hierover zo aanstel, er zijn 1 miljoen ergere dingen op de wereld.... Ik heb ook alleen maar goede ervaringen gehoord van de ruggenprik hoor, maar ja die kennen mij niet
Ik snap wel dat je bang bent! Ik zou het ook zijn. En ja met wat geven voor de angst kan ik me ook voorstellen dat ze daar niet happig op zijn. Overigens zou ik het zelf ook niet zomaar willen. Zou wel zonder wat proberen door te bikkelen. Wat me net invalt: in het verleden heb ik me wel eens geholpen met passiflora druppels van dr. Vogel. Die zijn ook kalmerend en op homeopatische basis. Als ik de bijsluiter lees mag je die wel nemen (niet schadelijk voor jullie kindje). Overleg eens met je huisarts of de apotheker of die inderdaad veilig zijn. Die zorgen dat je net wat rustiger bent. Het heeft niet de werking van een oxazepam of valium, maar misschien genoeg om minder bang te zijn. Verder wil bijv. Reiki wel eens helpen (heeft mijn vader toen hij pas ziek was heel erg goed geholpen), maar ik ken niemand die die behandeling geeft en je moet er in geloven. Denk er eens over na, als het is wil ik mijn baas ook nog wel eens mailen of die wat weet (is homeopatisch arts naast gewoon huisarts).
Ik zal eens gaan denken over die homeopatische middelen idd. Verder heb ik al 2 ontspanningsoefeningen verzameld, moet nu alleen nog een mp3 speler weten te strikken om ze erop te zetten. In de hoop dat me dat ook rustig kan maken. Thanks voor het meedenken angel...
Ontspanningsoefeningen zijn ook goed ja! Ik hoop dat je ergens rustig van kan worden en gewoon een paar nachtjes lekker kan slapen. Ik ben zelf vaak ook nogal wat paniekerig, althans dat zegt mijn moeder, maar op het moment ben ik zo mega relaxt. Maak me ook over de bevalling totaal geen zorgen. Die eerste twaalf weken waren voor mij zo zenuwslopend. Was zo bang dat er iets mis zou gaan.
Even wat anders: Hebben jullie last gehad van aften in de zwangerschap??? Ik heb de laatste paar weken de een na de andere op mijn tong. Ik heb al van die aanstip vloeistof wat ik er op doe, drink al kamillethee, vitamine C krijg ik ook voldoende (eerder teveel) binnen. Enige wat ik een beetje kan bedenken is vermoeidheid, ga wel laat naar bed, maar slaap vind ik zelf nog best goed, en ik slaap ook iedere dag wel uit. Net heb ik het eens aangestipt met zwedenkruiden, daar zit jenever in. Dat op een wattenstaafje en er even op gehouden, maar of dat helpt.....
Nee van alles waar ik last van heb zit aften gelukkig niet in het rijtje. Geloof niet dat er echt iets is dat je kan doen er tegen in de zwangerschap alleen.