2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

@Bika: Hoe schoon is jouw huis heb ik niet gezien. Schoonouders waren hier hahaa.

Gisteren de smaakpolitie bij die studentenhuizen was ook te ranzig voor woorden!! Ik heb nooit in een studentenhuis gewoond, maar geloof dat ik zo nooit had kunnen leven!

2. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb ook nog nooit aften gehad dus geen idee.

Ja de smaakpolitie is ook best ranzit idd.

Hoe schoon is jou huis heb ik een stukje gezien, tja....

3. Bika

Bika Niet meer actief

Hahaha Angel, mooi toeval :p Het was echt heel erg ranzig. Waren stadsmensen die eco waren gegaan. Daarbij vergaten ze denk ik alleen even hun huis en zichzelf te onderhouden. Keukenvloer was gewoon een dikke laag modder en mest, er liepen mieren in de slaapkamer waarvan de vloer ook gewoon ranzig was. Ze trokken een pump van de kledingkast af en die was gewoon bedekt met viezigheid, overal troep en nog meer troep. Dikke spinnenwebben overal. Denk dat die mensen echt daar nog nooit schoon hadden gemaakt... Mijn telefoon ging toen ze vroegen of die man wou weten wat er in zijn baard zat en ben er denk ik niet eens rouwig om dat ik de rest van het programma en dus ook het antwoord erop heb gemist.

Ben moe maar kan niet in slaap komen :( man is onderweg naar huis, dus zal wel beter in slaap vallen wanneer hij thuis is.

4. Bika

Bika Niet meer actief

Oh en het enige studenten/half werkenden huis waar ik heb gewoond werd schoongemaakt door de huisbazin. Was echt oude troep en ellende daar, maar tenminste wel schoon!

Weet dat ik nu soms een beetje tegen het smetvrezige aanzit, maar geloof niet dat ik ooit zo door zou kunnen slaan naar de andere kant. Ben wel heel erg blij met mn eigen huisje en de staat er van als ik dat soort programma's zie hahahaha

5. Bika

Bika Niet meer actief

Goedemorgen!! Waar is iedereen?

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ben ik!

Slechte nacht gehad, dus ga zo weer effe terug in het mandje tot 12 uur. moet straks even langs VK voor bloeddruk en urine-check....:(

7. Bika

Bika Niet meer actief

Volgens mij hebben we allemaal alleen nog maar slechte nachten of niet :( Slaap lekker zo en succes bij de vk!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Slapen hier is momenteel ook echt slecht. Bah.

9. angel229

Ik heb ook redelijk slecht geslapen :S. Had een beetje last van hormonen geloof ik. Mannetje zei wat liefs tegen me en toen was het gebakken!

Wij gaan zo even de klossen ophalen. Daarna meteen slaapkamer eens goed opruimen en poetsen. Ben al van juni de kledingkast aan het uitmesten maar eigenlijk komt het er nooit van. Dus wie weet vandaag! Als het niet is, is het ook niet zo'n ramp maar man heeft zoveel kleren die hij nooit draagt. Kan heel veel plaats besparen.

10. Bika

Bika Niet meer actief

Fysieke inspanning helpt helaas niets Angel, heb t al geprobeerd ;)

11. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Morgen,

Hier ook nog om half 8 terug naar bed gegaan tot 11 uur.

Kabouter klus, hopelijk is alles goed.

Hier vandaag een echte rustdag heb ik besloten. Ga alleen me nu even aankleden en naar de winkel. Vanmiddag een soepje maken, Angel heeft me aangestoken :) Morgen wordt ook al een drukke dag, eerst s ochtends de kleine van mijn zus naar kdv brengen en om 13.00 uur hebben mijn zus, moeder, ik en mijn neefje een high tea. En daarna moet ik mijn zus weer wegbrengen (ze kan zelf nog geen auto rijden ivm hersenvliesontsteking). Dus die dag zit ook weer vol. Ik heb me voorgenomen om nu die week alleen nog maar aan mezelf te denken qua dingen doen. Ik heb mijn zus zoveel mogelijk geholpen de afgelopen tijd, maar nu is het even belangrijk dat ik fit ben voor de OK, des te sneller ben ik opgeknapt erna.

Ik ben wel erg benieuwd hoe het met de kersverse mama's gaat en de kindjes.

12. angel229

Haha, om de vliezen te laten breken???

Als dat had moeten helpen, dan waren ze afgelopen dagen al 10x gebroken geloof ik.

Maar dat woordje 'nesteldrang' begint toch wel een beetje te komen. Vandaar dat ook opeens die slaapkamer opgeruimd en gepoetst moet! Het grote werk is trouwens voor man.
    Vond eigenlijk ook dat de badkamer nog eens helemaal met de stoomreiniger gedaan moest worden (heb ik nog maar niet gezegd :D). Worden alle voegen weer mooi schoon.

Eerst nu maar richting ziekenhuis voordat het straks superdruk is (zal toch al).

13. angel229

@Simple: Gaat autorijden jou nog een beetje goed af?
    Ik heb gisteren besloten om maar niet meer te rijden (tenzij er echt een spoedgeval is en ik niet anders kan). Mijn buik zit echt vreselijk in de weg! Had gisteren al de stoel wat naar achter gezet maar met mijn korte pootjes is dat ook geen succes.

14. angel229

@Simple: Hoop dat er bij jullie water uit de kraan komt. Is een groot lek hier vlakbij en er zijn heel wat gemeentes en omringende plaatsen waar niks meer is....

15. angel229

Telefoon gehad van de HAP. En mijn klacht was toch terecht. Gaan nu e.e.a. verder uitzoeken.

Net hebben we de klossen gehaald. Alweer arm aan parkeerkosten voor precies 15 minuten parkeren! Ben eens benieuwd hoe ik vanavond in bed kom!

16. Bika

Bika Niet meer actief

Ik rij alleen nog stukjes van max 15 min enkele reis. Laatst toen ik een klein uurtje moest rijden viel ik bijna in slaap. Beide auto's hebben wel genoeg ruimte voor buik gelukkig al moest ik zaterdag even mn zusjes auto heel krap langs 3 autos voor haar rijden (ook 107 dus ken de auto nu wel) maar die had ze vol met kampeerspullen en dus ook de stoel verder naar voren. Dat paste dus niet hahahaha

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    oh ik ben dus niet de enige die dat bedacht had :):):):)

18. Bika

Bika Niet meer actief

Heb geen stoomreiniger (wil er wel een :p) maar heb de badkamer wel helemaal uitgesopt laatst hahaha

19. angel229

Dat ding heeft zich al terug verdiend haha. Wij hebben hem zelfs gebruikt bij het afsteken van het behang op de babykamer.

Daarnaast ben ik zo'n freak, mijn wc moet schoon zijn. Haat vieze wc's, dus gebruik de stoomreiniger regelmatig onder de rand waar je niet bij komt.

Nachtkastje is al helemaal uit gemest... Moest nu verplicht pauze pakken!

20. Bika

Bika Niet meer actief

Bij mij is het meer dat ik nog niet uitgezocht heb welke goed is, nu kunnen we het betalen en wou ik er wel een hebben, eerder vond ik het nog te duur. Die dingen lijken me echt zo ideaal!!!

Deel Deze Pagina