2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bloeddruk en urine waren gelukkig oke, dus we zijn weer gerustgesteld;). Ben alleen gewoon niet superfit, dus straks bedje weer ingedoken zodat ik mijn knoepharde buik te ruste kon leggen.

Merk wel dat er nu "dingetjes" bijkomen, zoals bv. steekjes "down under" en de druk naar benee neemt ook toe. Weet niet wie dat hier recentelijk zo mooi omschreef, maar het voelt inderdaad alsof er een grote boodschap overdwars zit:D. Af en toe is dat wat minder, maar bij opstaan en lopen heb ik wel steeds de neiging om naar beneden te kijken of er niks uitvalt, haha. Valt overigens niet mee, want door die buik zie ik dat toch nie...:p

@Angel229; fijn dat je klacht toch gehoord is; hopelijk komen ze met een passende oplossing.

@Klossen; in bed klimmen is idd effe wennen, maar 's nachts eruit vind ik wel prettig; eerst moest ik me dan steeds omhoog hijsen, wat anderhalf uur duurde; nu kan ik me gewoon uit bed laten zakken, heerlijk.

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nou meiden net op controle geweest in zh bij vk, gevraagd om inwendig onderzoek en had toch al 1 cm ontsluiting! Dus meteen maar voor volgende week vrijdag de inleiding gepland! Moet dus 5-8 om 7.15 melden in het zh en dan word ik ingeleid!! Als ons meiske zich niet eerder meld! Heb nu zo een last van de voorweeen na dat onderzoek... Hihihi zou leuk zijn maar zal wel niet;)...
    Nou maar hopen op 3 cm ontsluiting voor volgende week kunnen ze meteen mijn vliezen breken... We zullen zien:)

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Danielle: Netjes!! Ik hoop voor je dat ze zich bedenkt en eerder komt!
    Wie weet wat er gebeurd is door dat onderzoek en dat het zich misschien toch vanavond/vannacht in gang zet.

Ik wil ook bevallen!!!

4. Bika

Bika Niet meer actief

Pfff gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt hahahahahaha.

Net lekker (half) pannetje kaasfondue in mn eentje gegeten :D

5. angel229

Haha, ik weet hoe graag jij wil bevallen!

6. Bika

Bika Niet meer actief

Volgens mij weet iedereen dat hahahahahahahaha

Maar vanavond is er iets wat ik liever wil!! Zo meteen mijn bed in en slapen!!! Ben echt doodop, heb zin om klokje rond te slapen haha. Beestjes hebben pech, ze mogen al de hele dag eruit en komen niet, dus nu ga ik zo gewoon lekker naar boven toe.

7. angel229

Welterusten dan alvast! Ik ga zo nog even opruimen boven en dan onder een hele warme douche!!

8. Bika

Bika Niet meer actief

Heb nog even Junior masterchef afgekeken. Vind het zo knap hoe die kinderen kunnen koken he!! en vind het ook zo bijzonder hoe sportief en leuk ze met elkaar zijn. Kunnen wij volwassenen echt nog wat van leren.

Heb het echt bloed en bloedheet, dus ga zo even kijken of ik geen koorts heb en lekker met het raam open proberen te slapen. Man komt meestal rond 1 uur/half 2 wel thuis en dan slaap ik meestal toch de eerste paar uur niet, dus nu mooi even wat slaap inhalen.

Welterusten!!

9. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Poeh een hoop weer bijgeschreven vandaag, eens even kijken waar ik ga beginnen.

Angel: fijn dat je klacht gehoord is. Ik heb bij die winkel in z-huis wel een ruggensteun gehaald voor in bed, kon je ook lenen. Klossen heb ik niet nodig want heb mijn bed opgehoogd met matrassen tot 70 cm. Vind dat wel hoog genoeg, kom er nu net nog in en uit.
    Hier wel gewoon water gehad, is het lek al opgelost?

Autorijden: ik rijd ook zo weinig mogelijk zelf maar dat komt omdat wij op het moment nog een auto hebben die onpraktisch is qua stoelen, hier kom ik lastig in en uit. Maar buiten dat wordt het schakelen wel moeilijker ja, dus de koppeling induwen. Maar aangezien wij vrijdag de nieuwe auto gaan halen wil ik wil even dit weekend nog wat gaan rijden, want vanaf volgende week kan ik een aantal weken niet rijden vanwege de wond.

Bika: ik vind masterchef junior ook echt verbazingwekkend, wilde dat ik zo kon koken. Ik kan er echt niet veel van haha, vind het daarom ook niet leuk. Maar doe me er ook niet de moeite voor moet ik zeggen. Vindt het een leuk programma om te kijken.

Danielle: ah fijn dat je al een datum weet nu, ben benieuwd of de baby nog blijft zitten, maar veel mensen lopen weken lang met 1 a 2 cm ontsluiting dus het kan wel.

10. Bika

Bika Niet meer actief

Nou dat slapen wou ook niet, ben nog steeds wakker. Zit nu wel om nog een beetje rust te krijgen in het donker op mn bedje haha.

11. angel229

Ben ook uurtje gaan liggen. Dvd aan. Maar kreeg honger, dus net lekker boterhammetje gemaakt.

In de tussentijd heeft mijn lieve schat de wasmachine aangezet, droger uitgeruimd en was gevouwen. Gestreken wat gestreken moest worden, vaatwasser in en uit geruimd. Zo lief!!!

12. Bika

Bika Niet meer actief

Wat lief zeg!! Wel fijn dat hij zo goed helpt met dingetjes.

Heb al hele avond weer ongi gevoel en kleine steekjes, vond hem op een begeven moment ook te stil en toen zat ik te porren, normaal meteen reactie maar duurde nu paar minuten. Ondertussen weer veel beweging dus denk dat ie gewoon echt lekker lag te slapen haha

13. angel229

Ze zouden het gesprek terug luisteren. Toen ik dus aan gaf dat ik zelf behoorlijk heb moeten aandringen om een arts te kunnen spreken zeiden hun dat die assistente mij nooit het advies had mogen geven om af te wachten. Ze had ten allen tijden met een arts moeten overleggen. Als het klopt wat ik vertel (simpel het staat op band) dan zal ze daar op aangesproken worden. Arts begreep ook mijn ongerustheid en vond het heel vervelend dat ik zo slecht ervan geslapen had (zwangerschap speelt ook mee maar goed dat ter zijde). Vandaag werd ook gezegd had nog maar gebeld ter geruststelling, maar zo ben ik niet. Bel eigenlijk nooit de HAP, ben er nog nooit geweest zelfs! Weet geen eens waar het is in het nieuwe ziekenhuis.....

14. angel229

Ja is ook heel erg lief. Nu heb ik zelf ook super veel gedaan vandaag. Duidelijk dat de vliezen niet breken van de inspanning die ik lever.... Ik heb zelfs op de grond gelegen om onder het bed te swifferen (kon ook wachten tot morgen, dan moet de matras er toch af). Morgen schoenen uitzoeken en naar de kledingbak brengen en nog even op de slaapkamer afstoffen en er met de stofzuiger door heen. Dan is die ook netjes.

Morgen wil ik ook niet bevallen. Dan zijn mijn tante, neefje en vriend van mijn zusje al jarig. Dus niet gunstig als mijn vliezen zouden breken.

15. Bika

Bika Niet meer actief

Morgen klinkt niet zo handig nee hahaha, gewoon benen tegen elkaar houden hoor!

16. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welja!!!!!!!!!!!!!! :D :$ :p :D :$ :p

17. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Hahaha bika ik niets echt ff lachuh toen ik dit las!!

Angel op de grond liggen!?:0 kom je dan nog wel overeind?

Kabouter klus was je in het zh voor controle geweest?

Hier vanaf half 6 voorweeen.... Ach ja het went.... Moet ook echt vaak naar de wc en dan om te poepen ( ja ik weet geen Nice detail!) voorbereiding voorbereiding!! Pfff wel vermoeiend hoor:)

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
  19. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morguh dames....

Volgens mij draag ik een mini-versie van Lee Towers in me; continu ellebogen-werk vannacht :D:p

20. angel229

Het lukt wel, maar vraag niet hoe en met een knoerharde buik. Man was alweer boos dat ik niet gewoon even kon wachten. Zwangere vrouwen zijn toch rare wezens!!

Helaas weer alle inspanning totaal geen effect...

Deel Deze Pagina