Jan Linders, Plus en C1000 hebben pakket. Las vandaag dat die van de plus ook groot is. Ik ga slapen. Welterusten!
Goedemorgen, De hond gevoerd en uitgelaten zojuist en nu duik ik weer even terug het nest in voor 2 uurtjes. Hoe hebben jullie geslapen vannacht?
We hebben 100 kaartjes besteld! Ik slaap nog goed... Ben alleen vroeg wakker meestal tussen half zes en half zeven en dan kan ik niet meer slapen.... Zoals jullie al raden is er vannacht helaas niets door gezet.... Ik ga er ook maar niet meer vanuit zet mijn zinnen gewoon op volgende week vrijdag.... Mocht het echt werk zich eerder aankondigen dan meld ik het wel!!
Wel alle $#&*$#&$@&*(@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb echt een heerlijk tactisch broertje zeg... allereerst even de volgende feiten voor jullie snappen wat ik bedoel: 1. broertje weet dat ik nauwelijks meer slaap 2. broertje weet doordat mijn vader zich versprak de naam (nog niet erg) 3. broertjes vriendin die NOOIT haar mond kan houden weet naam dus ook (vind ik niet zo leuk, zo had ze haar hele fam al met 8 weken verteld dat ik zwanger was en werd mijn zusje waarvan ze dachten dat dat de zus was die zwanger was op een verjaardag waar iedereen bij was succes gewenst met 8!! weken) 4. Nichtje van broertjes vriendin was tegelijk zwanger (ken haar niet boeit me niet) Smst broertje net: we hebben vannacht een neefje gekregen en hij heet (zelfde naam)!!!! Toeval he?! IDIOOT!!!! ten eerste sliep ik eindelijk, want als ik slaap doe ik dat tussen 6 en 9. Ten tweede ga je dan toch niet zo super enthousiast smsen dat je al een 'neefje' (vind dat geen neefje al ben ik nu hypocriet en chaga want mn nichtjes neefje wordt wel mn neefje) hebt gekregen met die naam vlak voor ik moet bevallen? Nou heb ik met die hele familie helemaal niets en interesseert het me verder weinig hoe die mensen hun kind noemen. Heb het alleen recht er niet op, maar het is wel een niet veel voorkomende naam en mijn broertje had gewoon beter moeten weten. Maar hij heeft helaas wel vaker het tact van het achtereind van een koe! Al met al zit ik nu geïrriteerd wakker beneden terwijl ik nog zo heerlijk lag te slapen!
Oh nu kan ik mn moeder ook schieten, die vind het humor en typisch iets voor mn broertje. Geloof dat ik stiekem ergens beval en verhuis voor ze me kunnen vinden ofzo... leuke familie
Oh t wordt nog mooier, ze vindt dat ik denk dat ik zielig ben. Want ik moest maar gaan winkelen vandaag want dan werd ik wel vrolijk. Ik zo nee loop niet meer voor mn plezier meer dan 200 meter, daarna doet buikje al pijn. Daar heb ik geen probleem mee, ik zit liever beetje thuis rustig te zijn op het moment. Heb toch alles al gekocht. Ja maar dan pak je toch de auto naar Apeldoorn (uur rijden), nee mam dat vind ik niet veilig meer ik val elke keer in slaap achter het stuur (1,5e week terug gebeurd op de a15). Ja je vind jezelf alleen maar zielig en met 9 maand en 2 kinderen kon ik dat wel en bla bla bla. Nou excuse me dat ik veiligheid boven mn eigen plezier zet hoor... Hoe krijg je je zwangere dochter die eigenlijk gewoon prima tevreden was met thuis zitten en niet zo veel afleiding aan het huilen? nou zo dus!
@Bika gatverdamme dat kun je er nog wel bij hebben zeg, lekker tact en gevoelloos zeg. Dikke knuffel voor jou!
Dank je Natasja! knuffel kon ik wel gebruiken. Hormoontjes maken alles heus erger dan het is, maar dat geen tact hebben is iets wat helaas niet bij ze verdwijnt. Weet ook niet waarom ik dacht dat mn mama het wel zou begrijpen achteraf. Denk niet dat het aan mij ligt, tenslotte was en ben ik eigenlijk gewoon nog verder gewoon tevreden. Alles loopt zijn gangetje en wie is het nu niet zat aan het eind? Vandaag krijg ik nog bezoek om 3 uur van 2 vriendinnen, zie er echt tegenop vanwege de drukte, maar dacht he het is afleiding en zij vinden het leuk. Verder lekker rustig aan doen, misschien nog even slapen voor 3 uur, al houdt dat in dat ik dan mn man vandaag helemaal niet meer zie aangezien die na avonddienst pas om 11 uur wakker wordt en om half 3 weer dienst in moet. Maar goed, donderdag, dus laatste avonddienst op rij voor deze week
Oh Bika, meis........ Je treft het weer...... Heel fijn dat ze rekening met je hebben gehouden allemaal (NOT!!!)... Relax........ #Zeizequasinonchalant;zijdiezelfnietkanrelaxen# Wij hebben 150 kaartjes besteld, maar dat heeft er ook een beetje mee te maken dat we een zaak aan huis hebben. We schrijven niet alle "klanten" aan, maar wel een gedeelte, die regelmatig over de vloer komen, de leuke mensen zeg maar... Geboortekaartjes komen dus ook mooi voor de helft op de zaak te staan.
@Bika: Ik heb dit net niet met open mond gelezen (aangezien ik een boterham aan het eten ben ). Maar wat een rotstreek eigenlijk! Vooral omdat jullie naam een niet veel voorkomende is! We hadden het er gewoon eergisteren ofzo nog over.... Heb jij weer. Ik moet toegeven ben op het moment ook gewoon het liefste thuis. Misschien ben ik dan een saaie huismuts maar ik vind het prima! Moet er niet aan denken om uren te moeten gaan winkelen, nee mij niet gezien. Doe mij maar een leuke dvd en wat bankhangen o.i.d. Bezoek vind ik ook heel vermoeiend, eigenlijk is een uitstapje per dag genoeg. Hoor mij, lijk mijn oma wel. Als ze op woensdagmiddag de boodschappen doen (oudjes kiezen ook altijd de woe middag als alle kids vrij hebben) dan moet er op woensdagochtend niks meer gedaan worden. Same here. Maarja, vandaag toch drie dingen op de planning: Fysio, VK en verjaardag van vriendje van mijn zusje (en dan mag ik de nagels van nijn ook nog knippen, dus voor die is het ook 'feest' ). En ik vrees dat ik ook nog even door mag naar het zh voor controle. Heb nog steeds hoofdpijn, verder geen klachten. Kijken wat VK zegt. Paracetamol helpt alweer niet. Ach en met dat winkelen en zo, neem het er wel van als de baby er is. Ga ik met de baby overal pronken , veel leuker!!!
Bika: Dit is idd niet leuk om te horen. Ik zou er ook zo op reageren als jou hoor. T staat redelijk ver van je af, maar door je broertje ook weer erg dichtbij en dan is het ten eerste al niet leuk dat ze dezelfde naam hebben, is ook wel erg toevallig. Zou hij zich versproken hebben en dat hun de naam toen leuk vonden? Verder is de reactie van je moeder ook niet leuk natuurlijk, nee je bent niet zielig maar als je dit zo overkomt zou ik toch wel even medelijden met mezelf hebben en een vreselijke baaldag. Dat mag toch ook. Helaas kun je er niets aan veranderen... Hopelijk geven je vriendinnen je straks toch wat afleiding. @ ver van huis: ik ga vanaf vandaag ook niet meer ver van huis en vind het op zich wel prettig om thuis te blijven. Alleen verveel ik me wel af en toe hoor. Dvd's heb ik niet en lang wandeling met de hond maken kan ik ook niet meer en het huishouden ook niet. Dus er blijft niet zoveel over haha. Ik heb wel nog een pc spel the sims liggen, maar net nu kan ik die niet vinden Een hele tijd niet meer gespeeld haha, dus dat was wel weer eens leuk geweest. Mijn literatuur bewaar ik voor het z-huis dus daar kan ik ook niet aan beginnen. Ik kan wel naar mijn zus gaan met haar kinderen, 3 min op loopafstand maar dan ga ik ook weer teveel doen daar. Moet nu echt even die paar dagen nog aan mijzelf denken om fit te blijven voor de OK. Misschien dat ik zaterdag naar mijn ouders ga die zitten op een camping in Belgie 25 min rijden hier vandaan, dat is dan ook echt het laatste uitje wat ik zover ga maken.
Een kleine update Het gaat allemaal super. borstvoeding gaat ook steeds beter ookal is het soms lastiger dan ik dacht. Ook omdat je lijf nog zo stijf is e.d. Wel 'grappig' om te zien wat dit alles met je doet want ben er ook achter wat kraamtranen zijn. Pff Tygo zag wat geel en moet daarom toch nog even in de couveuse met een lamp er boven. Jeetje dat deed me iets! Stond ik me toch ineens te janken. had ik nooit van mezelf verwacht hihi. Ik ga zsm bijlezen want wat hebben jullie veel getypt hoop iig dat alles goed gaat met jullie.
Hihihi wordt echt vrolijk van je berichtje Buddy! Ben blij dat het allemaal zo goed gaat!! Zijn jullie nog steeds nu in het ziekenhuis? En ben ook blij dat jullie allemaal wel begrijpen hoe ik me vanmorgen voelde. Baal nog steeds heel erg van de manier waarop die 2 reageren, zal wel nooit veranderen. Angel doe je rustig aan vandaag? Hoop dat je niet naar het zh hoeft en dat het zo wegtrekt, maar zo wel weet je iig dat alles goed is als ze je weer naar huis sturen.
Buddy fijn te horen dat het goed gaat. Ik ben ook erg benieuwd hoe dat zal gaan, BV geven. Lijkt me niet altijd even makkelijk eerlijk gezegd. Kan me voorstellen dat je emotioneel nu heel anders reageert als wat je zelf denkt haha. Geniet er maar lekker van Wij zijn allemaal jaloers Tenminste, ik wel... Hier is mijn SM net weg, heeft hier de benedenverdieping gepoetst. Het is toch nooit zoals je het zelf doet he, maar ja alle hulp is welkom en dan ga je daar niets over zeggen. Maar ben blij als ik het weer zelf kan doen, ik dacht dat ik geen goede huishoudster was, maar als ik zie hoeveel plekjes vergeten worden denk ik dat ik het zo slecht nog niet doe. En dat terwijl vriendlief gister avond nog heeft gezuigd beneden, maar hij doet het nog slechter. Tja mannen he, (met uitzondering van jou vent Angel, die is echt super.) Vanmiddag komt mijn eigen moeder nog even mij helpen met de strijk, mega berg liggen. Krijg het niet alleen weg zo. Sjulie, was jij dat niet wat zittend deed strijken? Dat ga ik maar eens proberen haha.
De fysiotherapeute vertrouwde het niet, dus moest van haar meteen VK bellen. Zijn net terug. Daar was bloeddruk en urine in orde. Ook de dopptonen waren goed, had baby veel minder gevoeld vandaag. Dus weer naar het ziekenhuis straks. Ik leg me er maar bij neer en zie wel wat er gebeurt... Als ze me daar houden, dan houden ze me daar. Die hoofdpijn is ook echt niet fijn . Verjaardag heb ik net afgezegd. Als ik naar huis mag, dan wil ik ook gewoon rust! Hou jullie op de hoogte.
Fijn dat het goed met jullie gaat. Zijn jullie eigenlijk thuis? Volgens mij zou ik het echt vreselijk vinden (wie niet) als baby in couveuse moet. Kan me voorstellen dat je daar een traantje om moet laten.
@Simple: Dank je! Net heeft ie me boterhammetjes gemaakt en drinken gebracht zodat ik niks hoef te doen! Het is echt een lieverd!! Straks zit ik hier ook nog te brullen.