Simple mijn jongste is bijna tweeënhalf en hij is waarschijnlijk van het trapje van de glijbaan afgevallen/ gegleden en verkleed op zijn voetje terecht gekomen... Er was geen breuk te zien op de foto maar hij liep er niet op dus nu voor de zekerheid een gipsje erom zitten en donderdag weer controle dus we zullen zien... Bika lkkr slim hihi hoop dat angel kan helpen!? Hier kiddo's op bed en nu ff relax op de bank
Oh wel heel zielig zo landen ja. En met 2,5 kan je het ook helemaal niet uitleggen. Angels man heeft helaas niet kunnen helpen, we hadden zelf precies hetzelfde bedacht en gevonden. Maar ik vind het wel super lief dat hij er zo naar meegekeken heeft! Dus heel erg bedankt man van Angel!!!!
Dames op het andere augustus forum is de eerste augustusbaby geboren!! Vandaag om 06.00 uur is het dochtertje van ros geboren!! Leuk leuk!! De eerste.... Who's Next?
Leuk!!! De eerste echte augustusbaby! Ik zie die van ons nog niet zo snel komen. Die heeft de tijd geloof ik. Lijkt op mama, die had ook tijd
Alles rustig hier... Het was alweer een maand of 2, misschien wel 3 geleden dat ik het baby-beddengoed en alle hoezen (maxicosi, aankleedkussen etc.) had uitgewassen, dus dat wilde ik eigenlijk van tevoren nog een keertje doen. Vond deze week een mooie gelegenheid, kan lekker alles buiten drogen. Vandaag dus 3 wasjes gedraaid, opgehangen en weer afgehaald, maar helaas Was lekker fris weer, maar verder geen resultaat, haha.... Verder niet veel gedaan ivm de warmte; wel boven alles potdicht gegooid, anders is het vannacht al niet meer te harden... Ik heb vannacht trouwens heel intensief over onze beeb gedroomd; dat ik al mooie foto's van 'm aan het maken was terwijl ie lekker lag te dutten.........
Als morgen niemand bevalt zal ik de eerste weer zijn woensdag. Hoop natuurlijk voor jullie van niet Bika jammer dat het probleem niet opgelost is. Ik heb er geen verstand van helaas. Danielle: dat is nog jong, cherm. Heeft hij er veel last van en pijn van? Kabouter klus: Fijn dat de was gedaan is, lekker fris nu En wat een mooie droom, kwam die maar snel uit he.
@Klus: Ik hoop voor je dat dat moment er snel is. Helaas hadden wij alleen was voor in de droger . Morgen beter. @Simple: Ik ga nergens meer vanuit. Kan het alleen maar meevallen. Mijn moeder is volgende week jarig en mijn zusje vroeg wat ik haar cadeau gaf. Heb heel droog geantwoord: een kleinkind. Maar of het kleinkind zin heeft om 8-8 te komen???? @Danielle: Is altijd lastig te beoordelen bij die kleintjes of er een breukje zit. Hopelijk mag het gips er donderdag weer af! Is niet leuk met de warmte die eraan gaat komen. Voordeel is dan wel weer, bij die kleintjes geneest het ook weer heel snel. De dames die ingeleid/ks krijgen: slapen jullie wel nog een beetje?
Was voor aan de droger kan ook gewoon aan de lijn hoor Angel Zijn nu bezig met de wii weer te softmodden, wordt nu backup van het systeem gemaakt, alles lijkt in de goede richting te gaan.
ja, maar uit de droger is veel zachter (handdoeken) en dat zit er niet meer al die vieze stof in. Heb met beddengoed sindsdien minder last van allergie. Vroeger zonder droger was het beddengoed vouwen al een ramp!
@Bika: Als ik je niet meer optijd spreek, succes morgen in het ziekenhuis. Ik hoor het wel. Hier eindelijk eens geen zh dag!! Voelt heel raar om er niet heen te hoeven. Zou haast zeggen dat ik er aan het wennen was (nee ik kom er toch liever niet).
Haha Angel, jij probeert te plannen wanneer de kleine komt? Ik heb min of meer instructies gekregen van velen om me nog 2 weken in te houden, want er zijn verschillende mensen op vakantie nu, haha..... En hubbie begint zelfs te spoken over September, gatverdegatver!!!!!
September... nee toch?! Moet er niet aan denken, maar het is mogelijk ja Nou de Wii is weer gesoftmod hoor, gelukkig had een vriend van ons een spel liggen waarmee het kon. Is al de zoveelste keer dat man zegt even snel en we tot laat er mee bezig zijn omdat er weer iets afwijkends gebeurt. Dit keer zijn eigen schuld! Maar ik kan weer spelletjes spelen niet dat ik dat veel deed, dat is nog het ergste van het verhaal, sinds zwangerschap heb ik dat ding niet meer aangeraakt hahahahaha, maar nu opeens had ik er zin in! Angel dank je wel! Je hoort wel hoe het gegaan is (rest ook wel hoor ). Hadden vandaag zon niet ziekenhuis dagje, apart gevoel is dat he?! Welterusten!
Succes in t ziekenhuis. Zo mijn laatste dag als zwangere vrouw in begonnen, missschien wel de laatste keer ooit. Vandaag een filmdag met mezelf ingepland om me zoveel mogelijk af te leiden. Vanavond uit eten nog.
Goedemorgen! Wat een beroerde nacht zeg! heel benauwd,weeen en maagzuur! bah! straks naar de GYN spannend! eerst weer een uurtje aan de CTG en dan afspraak. Dan gaan we de datum plannen van de KS! Liefs