2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nou ben de enige die natuurlijk wakker is op dit tijdstip:(... Heb ontzettend last van mijn buik en ben misselijk dus maar PCM er tegen aan gegooid... Hoop dat ik dadelijk nog ff kan slapen... Want dit bevordert mijn nachtrust natuurlijk niet:(...
    Het lijken wel weer weeen maar kunnen ook mijn darmen zijn.... Het borrelt echt heel erg in mijn buik, maar ik weet het ff niet...

    Mijn jongste is ook continu wakker , waarschijnlijk pijn aan zijn beentje denk ik.... Is ook echt vermoeiend!
    Pffff wat moet ik nu... Ik wil slapen!!
     
  2. Natas79

    Natas79 Fanatiek lid

    28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Simple succes vandaag, duim voor een vlotte ks.
     
  3. Natas79

    Natas79 Fanatiek lid

    28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier ook slecht geslapen, door warmte en niet lekker kunnen liggen, bah.
     
  4. Bika

    Bika Niet meer actief

    Ik ben echt bloednerveus voor Simple hahaha, idioot he, maar vind het echt zo spannend!!

    Vandaag rustig dagje in mn eentje zonder mensen om me heen. Eens even kijken of ik wat rust kan krijgen zo.
     
  5. simple

    simple Bekend lid

    3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Het zit hier niet mee. Lang verhaal maar de gyn wat de ks zou doen gaat m niet doen. Zijn vrouw is nu aan t bevallen. Dus zit er behoorlijk doorheen nu. Nog een 3 kwartier wachten ongeveer. Angel dr. Gondrie doet de ks nu, :(
     
  6. Bika

    Bika Niet meer actief

    Oh met alle geluk die je kan hebben!!

    Die andere gyn is vast ook heel goed Simple! of hij nu aardig, sympathiek of niet is, een ks heeft hij vast al vaak gedaan en je kindje komt er zometeen prachtig uit!

    dikke knuffel!!
     
  7. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Simple komt heus wel goed!! Probeer je niet te druk te maken!! Jij hebt zo je mooie beebje in je armen!

    Hier lijkt het ook begonnen.. Echt best heftige krampen...maar weet nu niet zo goed wat ik moet doen...
     
  8. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Danielle83: Adem in, adem uit..... adem in, adem uit..... Da's alvast het belangrijkste:D Een makkelijke en fijne houding zoeken denk ik met veel lekkers, boekjes, muziek etc. bij de hand om het effe uit te zingen... Kweetookniet hoe ik daar op ga reageren. Lief weet al wel wat ik lekker vind om te snaaien en welke muziek ik wil horen dan;)

    @Simple; aaaaaaaaaaaah meis, was al geinstrueerd over de tegenvaller.... gatsie, niet leuk natuurlijk, maar die andere gyn zal vast niet voor niks ok gyn zijn en best wel van wanten weten!
    Gaat vast en zeker goedkomen!!! Mocht je nog willen ruilen, laat effe weten, dan ga ik wel in jouw plaats liggen hoor!;)
    Hou je taai meiske!!!
     
  9. Bika

    Bika Niet meer actief

    Wachten :p

    Sorry heel flauw Danielle, ga altijd flauwe grapjes maken als ik zenuwachtig ben. Maar serieus, denk dat je even moet afwachten tot het verder door zet, ze nemen je toch nog niet op nu als de weeen niet snel genoeg komen en je vliezen nog niet gebroken zijn. Misschien wel vast kindjes wegbrengen?
     
  10. Karen1974

    Karen1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Voor de meiden die gaan bevallen vandaag: Heel veel succes en sterkte en straks een prachtbeebje in jullie armen!!

    Ik voel me momenteel erg slecht, zit hier te janken voor de pc. Gisteren een bad-news-day gehad.
    Eerst kreeg ik bericht dat mijn zoontje op kamp was gevallen en zijn pols op twee plaatsen had gebroken. Hij is gisteren de hele dag in het ziekenhuis geweest, eerst om de breuk onder lichte, maar volledige narcose te zetten en daarna even nog ter observatie.
    Ik heb hem aan de telefoon gehad en hij wilde heel graag bij zijn vriendjes op kamp blijven.

    Deze morgen echter kreeg ik opnieuw telefoon, hij kan het niet houden van de pijn en heeft amper geslapen. Hij wil dus heel graag toch naar huis komen. Dus amper twee dagen nadat we de kindjes hebben weg gebracht, moeten we alweer terug (220 km, 2.5 uur rijden). Alleen doet mijn man het dit keer wel zonder mij.

    Ook heb ik gehoord dat er bij mijn jongste 's nachts wel een traantje was, ik hoop dus toch dat zij nog wat wil blijven als ze vanavond haar papa ziet en dat zij (en mijn oudste) nog wat kunnen genieten daar.

    Mijn zoon was zo in tranen aan de telefoon. Hij heeft er zo lang naar uitgekeken. Mijn moederhart brak en ik ben nu gigantisch emotioneel en kan niet stoppen met huilen :(

    En alsof dit nog niet alles was, hoorden we gisteren ook dat het heel slecht gaat met de oma van mijn man, ze is plots en heel fel ineens achteruit gegaan.
    Zojuist telefoon gehad dat ze al is overleden.

    Ik weet nu niet meer waar ik het heb. Als de bevalling nu of binnen enkele dagen zou beginnen, word ik gek, denk ik.

    Daar gaan de 10 laatste dagjes rust... Stress integendeel!!!
     
  11. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Poeh, Karen1974, dat is met recht een bad-news-day:(
    Dat is voor een normaal mens al niet leuk, laat staan als je hoogzwanger bent en de hormonen door je lijf gieren.....

    Wil je dan ook bij deze een dikke knuffel sturen via de digitale snelweg...:)
     
  12. Bika

    Bika Niet meer actief

    Probeer wat te ontspannen Karen, anders schiet je wel zo de bevalling in.

    Je zoontje komt naar huis en als pols nu goed in gips zit doet die geen pijn meer, dan is het nu vooral het ik wil toch bij papa en mama zijn gevoel.

    Als je jongste toch mee naar huis komt is dat maar zo, dan zijn jullie gewoon lekker met zn 4tjes.

    En van oma is echt heel naar, heel erg veel sterkte met haar verlies! knuffel!
     
  13. angel229

    angel229 Niet meer actief

    @Simple: Hou je taai meis!! Wij denken aan je. Misschien helpt het: Mijn schoonmoeder is helemaal wild van Gondrie. Die heeft haar paar jaar geleden geopereerd en die is daar laaiend enthousiast over. Dus qua kundigheid niet druk maken!!!! Maar ik snap je helemaal natuurlijk, de persoon erachter is heel anders. Aardenburg houdt van een lolletje, en hij is serieus. Maar gaat echt helemaal goed komen!! Straks heb jij een heel mooi kindje in je armen (en wij moeten allemaal nog wachten).
     
  14. Bika

    Bika Niet meer actief

    Hoop dat ze ondertussen op de ok is en het snel allemaal voorbij is en dan mogen wij allemaal idd met recht jaloers zijn!!
     
  15. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Karen: Wat vreselijk rot allemaal!
    Ten eerste natuurlijk gecondoleerd met het overlijden van oma (neem aan dat jij haar ook zag als een oma).

    Daarnaast is het vreselijk als je kind in een vreemd zh geopereerd word zonder papa of mama erbij. Wat heeft hij zich goed gehouden als ik het zo hoor! Hopelijk gaat het met de jongste goed en wil ze blijven.

    Denk jij maar een beetje aan jezelf, want zo bevallen is helemaal niks!

    Sterkte!
     
  16. Karen1974

    Karen1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Je hebt gelijk, Bika. Ik heb net met de verantwoordelijke van de kookploeg daar gebeld en die zei dat het niet zo zeer de pijn was inderdaad, maar vooral de frustratie dat hij daar niks kon en moest toekijken. En inderdaad, door alle omstandigheden, toch een soort heimwee gevoel, wat ik uiteraard heel goed begrijp.
    Eerlijk gezegd heb ik hem nu ook het liefste thuis.

    Mijn schoonzusje gaat hem vanmiddag ophalen (mijn man moet nog tot vanavond werken en zo hoeft mijn zoon niet zo lang te wachten). Ze gaat ook niks over oma tegen de meisjes zeggen en die kunnen dan normaal gewoon hun kamp uit doen. De begrafenis zou gepland zijn op de 11de en de meisjes komen de 10de naar huis.

    Hopelijk houdt ons kleine meisje zich intussen nog even rustig in mijn buik. Ik keek zo uit naar haar geboorte, maar nu vind ik het niet echt het goede moment om haar op de wereld te zetten (en daar word ik dan alweer emo van... bah).

    Dankjewel voor de lieve woorden en knuffels...
     
  17. Karen1974

    Karen1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik zag mijn man's oma inderdaad ook als mijn oma. Ik ben al 14 jaar getrouwd en ken haar inmiddels ook al zo lang. 't Is echt een schat van een vrouwtje, die overigens heel erg uit keek naar de geboorte van nog een achterkleinkind (een cadeautje had ze al in huis).
    Ik ben dus ook wel wat triest dat ze ons meisje nooit zal kennen...

    En wat mijn zoontje betreft. Tja, hij lijkt al zo groot, maar is nog zo klein (hij is 10) en op zo'n moment als dit heeft hij dan toch zijn mama nodig (en mama hem). Ik vind ook dat hij het allemaal super heeft gedaan, hij heeft zich heel sterk gehouden. Ik vind het dan ook zo zielig voor hem allemaal. Ik zal hem deze week eens extra verwennen!!!
     
  18. Bika

    Bika Niet meer actief

    Fijn dat hij vanmiddag naar huis toe komt, laat maar lekker bij mama zijn!
     
  19. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Karen gecondoleerd met oma dat is altijd heel verdrietig...

    Hier zelfde situatie alleen mijn zoontje heeft zijn enkel in het gips... En het is zoooooo zielig!! Dus weet wat dat betreft hoe je je voelt!

    Ja ik wacht wel ff af hoe het hier vordert de kids zijn gelukkig rustig dus dat schilt... Zal manlief zometeen eens bellen of hij geen halve dag vrij kan pakken, is toch wel handig:)

    Simple zal wel haar beebje al vast hebben nu toch?
     
  20. Bika

    Bika Niet meer actief

    Denk dat ze aan het afronden zijn, als het niet nog verder uitgelopen is. We zullen het vast zo horen!!

    Geloof dat ik netelroos krijg van de paracod :S
     

Deel Deze Pagina