2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Ik hoop ook dat ze nu aan het afronden zijn. Zodra ik iets weet horen jullie het. Gsm ligt naast me. Spannend!!!

    Karen:
    Als je 14 jaar getrouwd bent, dan voelt oma van je man ook als je eigen oma! Dat heeft man hier na bijna 5 jaar samen zijn al, hij is dol op ze! Erg jammer dat ze dit achterkleinkind nooit heeft mogen leren kennen. Heel spijtig.

    Maakt niet uit hoe oud je kinderen zijn denk ik, als zowat gebeurd hebben ze gewoon hun mama nodig en idd ook andersom. Dat heb ik nog als 26-jarige! Wat vond ik het vreselijk toen mijn moeder in Vietnam was en ik ziek was van nierstenen!!! Dat zal ook wel altijd blijven!

    Fijn dat je schoonzusje je zoon kan gaan halen en verwen hem maar eens flink :). Dat zal wel helemaal goed komen!!!
     
  2. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Dames: Simple is bevallen van een zoontje! Ks is goed gegaan. Als ze de tijd heeft zal ze zelf meer vertellen.
     
  3. Bika

    Bika Niet meer actief

    Gefeliciteerd Simple!!! Ik vind dat hij een prachtige naam heeft!!!

    (sorry voor de rest, is niet aan mij om hem te verklappen ;) maar wil Simple er wel even mee complimenteren hihi)
     
  4. Natas79

    Natas79 Fanatiek lid

    28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Simple!!!! Geniet ervan!!!
     
  5. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon!!! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal! Geniet maar lekker van de kleine man!!!:D
     
  6. Sjulie

    Sjulie Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Simple, proficiat met jullie zoon!!!! fijn dat alles goed gegaan is
     
  7. poohbear81

    20 jan 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simple, gefeliciteerd!!! Ben erg benieuwd naar de naam :)
     
  8. Bika

    Bika Niet meer actief

    Even een klein berichtje over het kindje van Simple. Angel en ik weten dit al de hele middag en hebben eventjes moeten verwerken wat we gehoord hebben om een goed beeld te kunnen schetsen van de situatie zodat we ook begrijpen wat er aan de hand is.

    Het kindje heeft wat aangeboren afwijkingen waardoor Simple en zoontje nu naar het academisch ziekenhuis zijn gestuurd. Daar wordt uitgezocht wat er precies aan de hand is en wat ze er aan kunnen doen.
    Op dit moment weten ze nog bijna niets, maar het hoeft niet per definitie te betekenen dat het kindje geen gelukkig en gezond leven kan leiden. Dat zal blijken uit verdere onderzoeken.

    Het zou fijn zijn als jullie Simple gewoon feliciteren, tenslotte heeft ze gewoon net een geweldig zoontje gekregen!
    Vragen kunnen altijd later nog, daar is ze nu even niet mee bezig.
     
  9. pinky

    pinky Actief lid

    12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    @ Simple! Gefeliciteerd!!!! Hopelijk herstel je voorspoedig van de keizersnede.
     
  10. Karen1974

    Karen1974 Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Simple, meiske, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!

    Verder ook heel veel sterkte met het herstel en alle onderzoeken.
    (En, ik ben ook heel benieuwd naar zijn prachtige naam...)
     
  11. simple

    simple Bekend lid

    3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Nu even vanuit mijn mobiel. Vriend is naar huis gereden om de laptop te halen en da. Kan ik als t goed is hier op WiFi. Hele verhaal hier typen VIA gsm zie ik niet zitten. Nog even geduld dus.
     
  12. Bika

    Bika Niet meer actief

    Doe maar rustig aan hoor!
     
  13. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    He meis, idd war Bika zegt, neem de tijd, dat verhaal hier typen is nu niet het allerbelangrijkste van de wereld. Wij zijn geduldig hoor.
     
  14. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Ben het ook met klus eens. Denk eerst maar aan jullie zelf ;).
    Knuffel!
     
  15. simple

    simple Bekend lid

    3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    #5335 simple, 3 aug 2011
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
    Zo laptop is arrived, dat is toch wat prettiger.

    Ik vind nu even tijd om nog een aanvulling te geven aan mijn verhaal.
    Ik weet niet meer precies wat er al allemaal verteld is dus kan zijn dat ik je iets dubbel vertel.
    Quinn (Nairobi mooie naam he ;) Sorry dat ik hem ook leen/steel ) wordt morgen in de middag ergens geopereerd aan zijn slokdarm, daar wordt dan een stuk aan gemaakt en een verbinding gelegd naar de longen enz. Dit zou 4 uur duren.
    Hierna wordt er nog een stoma ingebracht zodat de ontlasting toch kan plaatsvinden. De rest van de onderzoeken over zijn anus (hij heeft geen anus) zullen voor zover ik nu weet voorlopig even stil liggen ivm de OK van morgen. Ook heeft hij een gaatje in zijn hartkleppen, maar ze hopen/verwachten dat dit nog dicht gaat groeien. En er is iets met zijn ruggenwervels, maar wat precies weten we nog niet. Ik moet wel zeggen dat de kinderarts hier erg fijn is tot nu toe en houdt ons goed op de hoogte. Er kwam morgen speciaal een arts uit Luik die zijn eigen poli had afgezegd om Quinn te opereren, echt fijn.Er is hier eigenlijk geen plek voor te opereren morgen, maar hij wordt als spoed er tussen gezet. Het is even afwachten hoe de OK morgen gaat lopen. Denk dat hij pas s avonds terug zal zijn uit de OK.

    Zo, nu ga ik even met vriendlief proberen te relativeren wat er vandaag allemaal is gebeurd, het is eigenlijk nog zo onwerkelijk.

    Oh ja, hij is om 12.35 uur geboren en weegt 3005 gram en is net gemeten en ong 50 cm. Meten deden ze toch niet meer, denk ivm stuitligging. Hij ligt er voor een stuit wel goed bij zeggen ze.
    Met dit gewicht gaat hem maatje 50 toch niet passen. Eer hij ook kleding aan mag denk ik dan zal hij wel in 50/56 komen.

    Hopelijk is met jullie alles goed, sorry dat ik niet op iedereen reageer.
    Karen: dat is ook niet niks wat je kind heeft daar op kamp, cherm. Beterschap.

    Danielle, hopelijk zet het voor jou ook door, anders vrijdag veel succes.
     
  16. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfew, dat komt je natuurlijk wel eventjes rauw op je dak zo. Denk dat het een wijs idee is om alles even rustig de revue te laten passeren, want op zo'n dag als vandaag gaat alles natuurlijk in een stroomversnelling, en gaat het grootste gedeelte als in een roes aan je voorbij. Maar zo te zien staat er jullie dus nog wel het een en ander te wachten, dus het zal misschien niet allemaal van een leien dakje gaan:(. Neem de tijd voor elkaar en voor Quinn en laat je omringen door mensen die je nu graag aan je bed wilt; er zijn nu natuurlijk heel veel mensen die willen weten en zien hoe het met jullie gaat, maar ik zou het wat dat betreft lekker rustig aan doen. Zal morgen zeker een kaarsje voor jullie allemaal branden, ik vrees dat ik helaas niet meer dan dat kan doen... Hel veel succes/sterkte/kracht etc. de komende tijd!!!!! Knufknuf;)
     
  17. Bika

    Bika Niet meer actief

    Toch nog wat meer gevonden dan alleen de slokdarm en anus dus, hoop dat de afwijking aan zijn rugje mee vallen en dat het gaatje in zijn hart goed dichtgroeit!

    Heel veel succes morgen met de operatie, dat zal een pittige worden! Maar heb me hier laten verzekeren dat als alles netjes aanwezig is die slokdarmoperatie prima kans van slagen heeft en de stoma ook. Ga heel hard voor jullie duimen en hopen dat ze zon geweldig resultaat gaan boeken dat hij er zo weinig mogelijk last van gaat hebben straks.

    En denk dat alles wat je nu zegt nieuw is, want Angel en ik hebben eigenlijk niets verklapt. Is aan jullie zelf vinden wij.

    Knuffel!!
     
  18. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Pfff, wat een verhaal!!! Weet niet goed wat ik er allemaal op moet zeggen. Bika en ik wisten de hele middag al iets en hebben dat ook allemaal even moeten laten bezinken. Beiden (en man van mij die ook thuis was) heeft dit ook even moeten laten bezinken, we zijn heel erg geschrokken en de hele middag heeft er een kaarsje voor Quinn gebrand hier. Morgen zullen we dat weer doen voor jullie mannetje.
    Super dat die kinderarts voor jullie wondertje te helpen zijn eigen poli heeft afgezegd!! Petje af voor die man!

    Heel veel sterkte en als er iets is dan weet je me te vinden, maar dat had ik je al gezegd! Dikke knuffel van ons twee!!!
     
  19. Sjulie

    Sjulie Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Simple, tjonge wat een verhaal! Dat is een flinke tegenvaller na ons gezellige gemail van van de week!
    Toevallig maandag bij gyn een verhaal gelezen over kinderen die geboren werden zonder anus. Toen dacht ik nog, dat is wel heel bijzonder en nu hoor ik het van jou!

    Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor morgen. Hopelijk gaat het met Quinn helemaal goed omen en kunnen jullie snel gaan genieten!
     
  20. simple

    simple Bekend lid

    3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Thanks allemaal, dat is wel fijn om te horen van jullie. Doet ons ook echt goed. We proberen het ook positief in te zien, maar t was vandaag gewoon een zware dag. Mijn vreselijke angst voor de KS en het liep al allemaal niet lekker vandaag. Dus al trots op mezelf hoe ik de KS heb doorstaan, krijg je zo'n lekker ventje ervoor terug, lig je net 1 minuut op de kamer en krijg je dit voor je kiezen.
    Maar ik geloof er wel in dat hij sterk is en hier doorheen wil komen.
    We zijn erg benieuwd naar de OK en hopelijk kunnen we meteen na de OK zeggen of het effect heeft of niet enz. We laten ons verrassen morgen. Maar oh jee wat baal ik dat ik nu niet mobiel ben, wil natuurlijk zo vaak mogelijk naar hem toe, maar heb hem vandaag dus maar 3 keer gezien omdat ik niet zo mobiel ben. Met bed gaat het toch lastig. Dus hop morgenvroeg ga ik meteen die rolstoel in hoor.Ik ben om 12 uur nog even net naar hem mogen gaan kijken, toen viel vriend op dat hij ook iets raars aan zijn balletjes had. Dus kinderarts gebeld en die zou komen kijken, maar niet meteen want hij had SEH. Dus hopelijk is dat niets, nog iets erbij trek ik niet. Als het echt iets was zouden we wakker gemaakt worden.

    Ik ga maar een dvd kijken op de laptop, daarna neem ik weer paracetamol en probeer ik nog wat slaap te pakken voor zover dat lukt. Heb wel veel pijn nu, maar zal ook mede door de spanning komen, en ik vertik het om morfine te nemen.
    Morgen staat ook kolven op het programma, want ik kan het 3 maanden invriezen hoorde ik net dus dat is wel fijn.

    Nogmaals bedankt en we'll keep in touch.

    Sjulie: wat stond daar dan over geschreven?
     

Deel Deze Pagina