2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Buddytje: zie dat je op 16 december positief teste en nu 5 weken en 3 dagen bent. Had je dan pas na je NOD getest of heb je een lange cyclus? Ik teste namelijk op de 12e positief en ben nu pas 5 weken.

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    @ Laurie. Ik heb de 17e getest. Had door medicijnen exact een cyclus van 28 dagen. Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 16-11

Ik ben vandaag ook exact 5 weken volgens internetberekeningen.
    Maar ik ga uit van wat de gyn me over 2 weken gaat vertellen!

Die kan me goed weer een week of misschien wel 2 terugzetten!

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mijn eerste dag laatste menstruatie was 11 november, ik teste op 12 december positief.

Ik heb echter gerekend vanaf 30 november als bevruchtingsdatum aangezien ik ovu testen heb gebruikt en dus precies weet wanneer mijn eisprong was.

Heb dus eigenlijk beetje gefrutseld met de uitgerekende datum calculator om tot een bevruchtingsdag van 30 november te komen.

Als ik van 11 november uitga was de bevruchting op 25 november en ik weet zeker dat dat niet zo was.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik testte de 15e positief, licht.
    De 17e en 19 duidelijk,knallend.
    Hoever ik ben weet ik niet precies.
    Mijn ongi was 12 nov. maar mijn cyclus is erg onregelmatig.
    Gekeken naar mijn testjes, ga ik tellen rond de 17e en 19e als nod, dus de 18e eruitgepikt!

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Mijn bevruchting ligt 100% zeker tussen 29/30 nov en 1 dec.

Door mijn medicijngebruik en tig inwendige echo's weet ik dat mijn cyclussen exact 28 dagen zijn.

Ik denk ook niet dat ik heel erg bijgesteld wordt.

Ik heb nu toch wel last van mijn onderbuik. Dat vind ik toch wel erg eng!

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Nou dat zal ik even uitleggen/opsommen :D
    11 okt gestopt met de pil
    12 op 13 okt bloeding na stoppen pil.

Toen gekeken wanneer (bij de meest ideale situatie en al bij eigen cyclus) ik weer ongesteld moest worden: 9 nov.
    Werd niet ongesteld.
    12 nov 1e test voor de zekerheid. Negatief (niet dat ik anders had verwacht daar niet van.

13nov ongesteld. Vrij korte en in verhouding m normaal een lichte bloeding zonder menstr pijnen.

27e nov uitgerekende eisprong
    (eigenlijk gewoon wanneer we zin hadden maar wel heel regelmatig de koffer in gedoken.)

(29e nov had ik achteraf gezien al best wat 'kwaaltjes')

11dec moest ik ongi worden maar dat bleef uit. Omdat ik flink wat ongi gevoel en 'pijntjes' had dacht ik dat t er gewoon aan zat te komen. Ik dus nog niet getest. Ook omdat ik maar zo kort ben gestopt m de pil verwachtte ik niets.

16 dec wilde ik meer weten en heb ik getest! En positief! :D

Vandaar ook zo'n duidelijke test denk ik maar daardoor allemaal niet duidelijk hoe ver nu precies ben. :)
    Ga dus morgen ook even in overleg met de vk.

Nou zo zit t dus :)

7. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Bedoel je krampjes alsof je ongesteld bent?
    Ik heb dat ook al 2 wKn en voorzover ik weet komt dat door het groeien/oprekken v je baarmoeder ;) bij twijffel gewoon navragen :)

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Zoals jij het uitrekent Buddy klopt het volgens mij!

9. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ja klopt. Alleen vraag ik me een klein beetje af of het wel een echte ongesteldheid was en niet stiekem een innestelingsbloeding of zo. (omdat het korter was en minder heavy) Maar goed kom ik snel genoeg achter bij de echo :)

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Zal even mijn ervaring vertellen hihi, ik heb de ongi voor dat ik zwanger werd ook ma heeeeel weinig bloed gehad, 1e dag bruin, 2e dag niks 3e dag bloed(heel weinig, 1 inlegkruisje) daarna weer bruin daarna weg en toen nog eens bloed en toen was het helemaal weg. Ik dacht ook dat dat mssn wel een innestelings bloeding was omdat ik normaal gesproken gewoon flink ongesteld werd en dat hield dan wel zo'n 7 dagen aan, ik heb dus net voor mijn eisprong een test gedaan en die was negatief en daarna ben ik niet meer ongesteld geworden:p Het was blijkbaar wel gewoon een ongi want ik was pas de ronde erna zwanger geworden:) Ma zoals je zegt zal alleen een echo bevestiging krijgen. :)

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb de nov ook maar 1 dag gebloed en dat stelde ok niet zo veel voor.. maar ik had ook getest en die zei negatief dus had de vk dat ook gezegd en die zei tegen mij dat ik dan echt niet vorige maand al zwanger was..
    dus ben benieuwd

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen !!

13. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Goedemorgen!!

Ik ben boos op bruna!
    Ik had 2 boeken besteld, lekker gezond zwanger en mijn zwangerschapsdagboek.
    Kijk ik nu net naar mijn status, staat dat Lekker gezond zwanger geannuleerd is! :eek:
    Dus ik bellen, ja mevrouw we weten niet hoe het kan want hij is gewoon leverbaar
    Als u hem opnieuw besteld word hij gewoon geleverd, maar voor de kerst heeft u hem niet meer binnen!
    GRRRRRR

14. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Goedemorgen,
    Vanmorgen was ik om 5 uur klaar wakker. Misschien ook omdat ik me had voorgenomen om vanochtend nog een keer te testen. Ik heb namelijk nog 4 zwangerschapstesten in huis. En omdat ik door de test van MvM (die lichter was dan de controle streep, terwijl ik bij mijn eigen testen donkerder was), wilde ik nu toch met ochtendurine weer testen. Nou om 5 uur kv positief en om half 10 vanochtend (ik was weer in slaap gevallen) de sensitest ook donkerder dan controle streep. Dus ik ben weer een beetje gerust gesteld.
    Morgen heb ik echo. Dus nog geen 24 uur meer !! Ik blijf maar bang dat het niet goed zit. Komt misschien ook dat ik al zo lang bezig ben, geen klachten heb (op wat gevoelige tepels na) en dat een vriendin van mij afgelopen maand een miskraam heeft gehad. (bij 6 weken hartje gezien, bij 8 weken niet meer gegroeid, maar wel hartje, en toen is het afgebroken). Misschien speelt dat allemaal in mijn hoofd mee. Ik weet dat ik daar helemaal niet aan moet denken. En normaal ben ik ook niet zo'n onzeker type, maar ik ben gewoon bezorgd.
    Volgens mij ben ik niet de enige hier.

15. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames vanmorgen vroeg nog even een testje gedaan en zie..!!!!
    Ben wel blij met die donkere test omdat bij 3 v/d 4 mk´s mijn testen lichter werden, bij 1 had ik een lege vruchtzak dus dan groeit alles door dus dan stijgt je hcg ook maar heb toen ook maar 1 test gedaan omdat ik toen een knaltest had en ik was al 8wk op het moment van die test dacht dat ik nog aan het ontpillen was.

en nu dus zo´n knal test ben zo benieuwd wanneer me brief van het zkh komt wanneer ik een echo krijg!

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Meissie, dat die test van mvm lichter was, komt echt doordat deze meer HCG nodig heeft dan andere testen

ik ken die test stress wel hoor...heb er gisteren nog 1 gedaan ( nu 14 :) ) en ze blijven maar donkerder worden
    dus die onzekerheid heb ik ook, maar dat komt ook doordat ik van het weekend zo'n buikpijn had
    mn (.)(.) gaan met de dag meer pijn doen...dus het zal allemaal wel goed zitten

17. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    en ik maar denken dat ik gek ben omdat ik eigenlijk nog een test wil doen :p

18. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel onzeker hoor maar deze zwangerschap voelt weg goed en dat had ik bij me mk´s helemaal niet dat gevoel als ik het iemand vertelde zei ik ook gelijk feliciteer me nog maar niet hoor want heb het gevoel dat het weer niet goed gaat en had altijd gelijk

19. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik weet het. Ik kan het allemaal ook heel goed rationeel denken. Ook qua percentages en kans berekeningen.. Maar op een of andere manier zegt mijn gevoel iets anders...haha
    Maar goed, nog 1 dagje afwachten :)

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou heb ik er 14 omdat ik al 4 dagen voor mn NOD een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje had bij KV 2v5 ( na afleestijd ) ik had eerst geen 2e streep en had de test een beetje pissig in mn toilettas gegooid en ben toen gaan douchen...na het douchen zag ik ineens een heel licht streepje....daarna heb ik met senitest een paar negatieve gehad ( zelfde avond en dag erna ) dus weer KV en deze was weer heel licht...heb er dus veel gedaan in de eerste dagen om te kijken of ik echt niet gek was met mn 2e streepje :) nu heb ik knaltesten met de T streep veeeeeel donkerder dan de C streep

Deel Deze Pagina