2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Zo lieve ouders!
    En idd af en toe mag je ook wel eens wat terug doen he?
    Met sinterklaas hebben wij als kinders het gehele weekendje weg en boodschappen etc. betaald en zij hoefden niets te doen. Ze vonden het heerlijk!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben heeeeeel zenuwachtig, wij gaan het vanmiddag vertellen aan de hand van leuke cadeautjes, ben benieuwd naar de gezichten brrrrrrr, ENG!!!!!! :)

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hoe is het gegaan MsRock? Blijdschap bij de grootouders?

Hier lekker gegourmet bij mijn ouders.

Dinsdag gaan we voor de tweede keer een huis bezichtigen!! Spannend!!

4. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik ben ook benieuwd rock hihi..

wij hebben het iedereen maar verteld omdat er iemand zo leuk is geweest om het uit te laten lekken en dus mega veel krabbels op hyves kreeg of wij zwanger zijn,
    dus ja om de eer een beetje aan ons zelf te houden het maar gezegd.. en eigenlijk alleen maar positiefe reacties gehad en 90 reactie op hyves:$ niemand had het meer verwacht . dus dat is wel heel lleuk..

ik zal met het eten beginnen nu eerst laat ontbijt;) kindertjes zijn pas net wakker:$. en daarna gelijk aan het avond eten beginnen kook voor 13 man dus is ook wel nodig haha

nou een fijne dag nog allemaal

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou dames hier is de misselijkheid enorm aangekomen hoor! Pffff heb al meerdere keren boven de pot gehangen, en ik kan me niet herinneren dat het bij Megan zo erg was....

@mamapatricia: Jammer dat het uitgelekt was op hyves :( Wel leuk dat iedereen heel postief gereageerd heeft :D

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    is het niet die rottige griep sloppyslayer ik heb daardoor ook echt 2 dagen boven de wc gehangen.. maar die misselijkheid was toch echt heel anders als die van de zwangerschap..

hopen dat je je snel beter voelt

7. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Pfff lig net op bed hoef gelukkig niet zoveel bij te lezen hihi het is lekker rustig gebleven met de kerstdagen zie ik. Om half 3 vandaag krijg ik me echo spannend....!!! Hoop zo dat alles goed is. Nu snel slapen dan is het snel ochtend....haha

8. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Goedemorgen dames!
    Mijn werkweek is weer begonnen!
    Slecht geslapen vannacht joh!
    kon mijn draai niet vinden en we hadden dronken mensen die voor ons huis gingen staan te schreeuwen! bah!

Weekendje was gezellig maar slopend!

@Tinkerbell succes vanmiddag!
    Wij mogen morgen avond!!!!!!

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Tinkebell succes vanmiddag!!

Mijn vakantie is begonnen :)

2 weken lang weinig doen. Hihi.

Kom maar is uit bed. Zo paardjes rijden en vanmiddag naar mijn opa in het zh.

Morgen zit ik alweer op 6 weken! Gaat stiekem wel bard!

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @msrock tell telll hoe was het ???

@sloppyslayer de griep heerst ook he!! ik voel me nu twee dagen slecht!!

@mamapatricia jammer dat het uitgelekt is. en fijn dat het wel allemaal positieve reacties zijn!!

@tinkerbell veel plezier!!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hehe ben lekker een dagje vrij ( heerlijk gewerkt met de kerst )....nog 1 dag werken en heb ik vakantie ;)
    verder ben ik me erge zorgen aan het maken of het allemaal nog wel goed zit met die kleine in mn buik.
    gelukkig over 2 dagen een echo

12. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @m80 waarom maak je je zorgen dan meis?

13. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    pfff heb ook de zenuwe of alles wel goed is hoor maarje nog 4 uurtjes en dan krijgen we de echo jeej! hihi

maar ken natuurlijk zijn dat ze alleen een vruchtzak zien omdat ik ongeveer 6 weken ben of mischien nog wel minder ver maar het kan ook zijn dat ik veder ben haha dus kan alle kanten op we zien het wel...

aan de onderkant van me buik boven het schaambot gaat het trouwens al helemaal bol staan bij me zoontje had ik dat niet zo snel, ik was bij me zoontje wel 22 kilo aangekomen:$ hoop niet weer op zoveel kilo´s haha ik bleef heel lang op 11 kilo zitten en toen in 1 x met 7 maanden kwamen er 11 bij:$ maar dronk toen de hele dag chocomel dus dat ben ik niet meer van plan haha.

me zoontje ligt nog lekker te slapen dus ga me maar ff aankleden snel en als hij wakker is kan ik aan het stofzuigen want het is net een bom ontploffing hier zo na de feestdagen dus we gaan weer aan de schoonmaak vandaag.;)

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    net voor kerst was ik aan het werk en ging naar de wc, er zat een heel klein roze stipje in mn inlegkruisje...ik raakte een beetje in paniek...en heb er lang naar zitten kijken...vond de kleur roze alleen zo raar...niet net als het roze van mn innesteling...eerder de kleur van wc papier met roze print wat nat is! een beetje fel roze zeg maar! Maar mijn inlegkruisjes zijn spierwit en hebben helemaal geen roze patroontje! Verder heb ik nergens geen roze meer gezien, maar deed daarna een zw.test en deze was minder knal dan mijn voorgaande testen...bij de andere testen was de T veel donkerder dan de C en nu was het andersom :(
    Sindsdien heb ik ook het idee dat mn (.)(.) minder pijn doen, en voel ik ook niet meer de ongi achtige krampjes die ik vanaf begin zwangerschap wel af en toe voelde :(:(:(

15. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh dat is wel vervelend allemaal!
    Hopelijk is er niets aan de hand.
    Ongi krampjes heb ik ook al minder!
    *dikke knuffel!*

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @m80 ik durf al geen testen meer te doen.. veelste bang dat ze lichter worden.. en een drupje roze kan toch geen kwaad.. zolang het rood bloed is.. en ik heb ook geen ongi klachtjes meer en boobs ook een stuk minder.. was de echo nu maar al geweest !! deze spanning maakt het wel erg !!

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Sterkte allemaal!!

Hier nog zere (.)(.) paardrijden gaat echt niet lekker nu. Verder nog spierpijn in buik maar het voelt goed!

Hier ook veel te poetsen. Maar nu eerst met oma naar het zh. Mijn opa ligt er. Eens horen wat ze weten!

Tot straks

18. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Tinkebell succes vanmiddag!! spannend

19. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    pff zit me helemaal op te vreten hier haha over 3 kwatier rijden we naar het zkh me zoontje komt nou al naar me toen en dan wijst hij met ze vinger na me buik beebie zegt ie dan aahh hihi

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Tinerkerbel: succes vanmiddag, ik duim voor een mooie kloppend hartje!

Deel Deze Pagina