2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    wel heel leuk een topic waarin iedereen ongeveer even ver is :D

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @mama2be veel plezier vandaag!!

3. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Dankjullie wel meiden, het duurd alleen nog zoooo lang! :p

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    hihi idd :p

ik ben zo blij dat ik om 0910 mag hihi.

Opstaan en dan meteen op pad

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    maar vanmiddag eerst huisje kijken!!!

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ben stiekem al een beetje aan het rondkijken voor kamertjes.

Pff wat een prijzen!! Ik kan toch niet geloven dat ik een kamertje van 1200 euro ga kopen of een kinderwagen van 800.

Zullen die kamertjes van een 5/600 en een kinderwagen van 400 nu zoveel minder zijn?

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    De prijzen zijn reuze idd...
    Het kamertje zou je heel makkelijk goedkoper kunnen kopen hoor. Door bv ikea of 2e hands...
    Wagen, tja.. ik merkte zelf wel verschil bij een goedkoper merk, maar is ook net hoeveel je de wagen gebruikt denk ik...
    Hier lopen we elke dag wel even naar de stad, of de oma's...
    Maar ook een wagen wordt niet altijd heel veel gebruikt en zou je ook 2e hands over kunnen nemen van iemand?
    Vooral de bak, wordt echt weer zo'n beetje nieuw de kast in
    gelegd...
    Maar ik merkte bij mezelf toen ik echt ging kopen, ik toch alles nieuw wilde en goed spul... Hield maar in mijn achterhoofd, dat de 2e er ook gebruik van maakt, scheelt weer in de kosten...
    Zit alleen een beetje te denken of ik misschien een 2ling wagen moet aanschaffen? De kids schelen 21 maanden als t goed is...
    Heeft iemand daar toevallig al ervaring mee?!
    MIjn mannetje loopt al met 11 mnd, maar is wel een enorme boef en ik loop vaak wel 2 a 3 uur per dag... dus of hij op zo'n plankje wil blijven staan? Als duurt het natuurlijk nog een poos, dus wie weet is hij dan alweer heel anders???

Nou spannend weer een echo, ben erg benieuwd! Succes!!!

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tweedehands wil ik idd ook liever niet.
    Wil graag een wandelwagen waar een maxicosie, een bak en een wandelwagen van gemaakt kan worden. Die kan je dan lekker lang gebruiken.

Een kamertje nemen we wat we mooi vinden maar ga echt geen kamertje van 1200 euro kopen, dat vind ik echt te duur. Koop liever een duurder meublement als ze in een groot bed gaan.

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @sjulie wij hebben van Quinn een kamertje van Bopita van 1000 euro en wij hebben er veel spijt van dat we dat eraan uit hebben gegeven.. De commode valt steeds uit elkaar en hebben we nu met seconde lijm maar vast geplakt en hij bladerd ook snel af.. Als ik dat had geweten was ik er ook niet aan begonnen..

@kinderwagen wij hebben de Bugaboo en ben er nog steeds super tevreden mee :) die was de 900 euro wel waard :)

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @september08 ik denk niet dat wij een duowagen gaan doen.. Tegen die tijd is kleine man al bijna twee.. Vind het zonde om het voor een half jaar aan te moeten schaffen.. Ik ga het plankje wel proberen!!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @sjulie jullie gaan een huisje kopen?? wonen jullie nu in appartement ??

12. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    wij hebben een soort van familie wieg hihi van me schoonzusje haar 2 dochters hebber erin gelegen en ook ons zoontje dus deze gaat er ook in maar deze komt naast ons bed te staan en we moeten dus nog een babykamer hebben, omdat we bij de eerste maar 1 slaapkamer hadden en hij heeft toen 6 maanden in de wieg gelegen en daarna hebben we een goedkoop bedje bij ikea gekocht waarvan 1 zijkant er uit kan dit was voorals we toch langer daar zouden zitten en hij groter werdt en niet meer in een dicht bedje wou en je zag het bedje toch niet meer terug in die kleine slaapkamer hihi we hadden alleen nog een 4kantje over om om bed te springen zeg maar haha.

later kregen we gelukkig een eengezinswoning maar heb gewoon dit bedje gehouden en er een kast bij gekocht bij ikea als hij 2 wordt krijgt ie toch een cars bed (zo´n auto bed)en die zijn duur zat en het was geen anderhalf jaar meer dus wou ook niet een nieuwe babykamer maken toen vond ik zonde van het geld hij was 9 maanden toen we in dit huis gingen en hij heeft gelijk een cars kamer gekregen was toen wel een beetje ouwelijk voor 9maanden maar hij vind het nu helemaal te gek de tuut tuut´s zegt ie haha

dus wij moeten voor de 2de ook een nieuwe babykamer en op de zwarte markt staan een vrouwtje die maakt echt hele mooie met allemaal van die rousels enzo alles wat erbij past alleen vind ik dat alleen mooi voor een meisje voor een jongen moet het wat stoerder vind ik geen rouseltjes haha dus eerst afwachten wat het wordt voor ik ga kijken...

ik hoef ook geen rekening te houden dat er nog 1 in komt dus dat het voor allebij kan want ik ben hierna klaar hahaha ik vind 2 wel genoeg wat het ook wordt.
    me man zei altijd als we eerst 2 meiden krijgen nemen we een 3de proberen voor een jongen als dat dan weer een meid wordt dan is dat dan maar zo maar als hij 2 jongens krijgt hoeft ie geen 3de haha hij wou graag een zoon...;)

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @tinkerbell ik weet welke kamer je bedoeld van zwarte markt heb em ook gezien als het die in beverwijk is tenminste!

met 9 maanden dus al een stoere kamer :)

Wij gaan straks maar eens verder om een nieuwe kamer voor Quinn te maken, ga ik gewoon naar de ikea.. Die hebben hele leuke dingen ;)

Als dit een meisje is stoppen wij ook bij 2!! mannetje wil ook graag een meisje erbij :)

14. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik denk ook niet dat ik een duo wagen neem mijn zoontje is bijna 27 maanden dan als de baby geboren wordt en als ik ga winkelen ofzo is er toch iemand bij dus dan neem ik gewoon de buggy erbij mee en voor kleine stukjes moet ie maar op het plankje alleen als hij echt niet wil luister tegen die tijd en heel de tijd wegloopt ofzo dan kijk ik wel mischien voor een duo wagen maar dat kan altijd nog heb nu nog een kinderwagen waar ook wel een meisje in zou kunnen dus die hou ik dan ook dit is hem met kinderwagenbak

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    das een vele goedkopere oplossing :D

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    mijn vriend zegt altijd: je hoeft er alleen maar met je ogen dicht te liggen :p

17. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    trouwens bij babypark kesteren heb je ook een dump van hun zelf zeg maar zit er tegenover daar staan showmodelen kinderwagens voor veel minder en dat zijn dan toch die duure normaal ik weet niet of alle babyparken dat hebben

er staan ook bedjes en comodes van alles eigelijk

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Zijn 1 juni 2009 in een appartement van de gemeente gaan wonen. 1 juni 2010 zijn we particulier gaan huren in een woonhuis.

maar betalen zo verschrikkelijk veel huur dat we nu gaan kopen. mijn vader gaat garant staan omdat we dit jaar beide pas zijn afgestudeerd. ik heb wel een intentieverklaring mijn vriendje nog niet.

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @tinkerbell babypark in Enter heeft dat niet :)

@sjullie jah je koopt de babykamer eignelijk voor jezelf je baby gaat heus niet klagen :D:D

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @sjullie ok nou heel veel succes :)

Wij zijn net een jaartje weer aan het huren :) Scheelt ons enorm in de vaste lasten :) Ook al is de huur bijna 700 euro ...

Deel Deze Pagina