wij wonen dicht bij van Asten babysuperstore. dat is volgens mij ook wel de moeite om heen te gaan @ Tinkebell, gebruik je nooit leestekens? Leest zo onhandig zo'n grote lappen tekst zonder punten, comma's en hoofdletters
Plankje is idd wel goedkoop.. Maar met 21 maanden heb ik met 2uur lopen waars. geen keus. Manlief is de hele week werken, dus zou ik nooit lang kunnen wandelen... Vind ik ook zonde...
das idd niet leuk sept80! denk niet dat wij er 2 zo snel op elkaar gaan hebben hihi. hebben hier al medische hulp bij nodig gehad hihi
hoi hoi lees hier dat ik dus niet de enige ben die al broeken heeft die niet meer dicht kunnen mn allerfijnste spijkerbroek krijg ik dus met geen mogelijkheid meer dicht en bij de rest van mn broeken gaan tegen de avond de bovenste knoop open Ik heb morgen ook mn echo....gelukkig 's-morgens al
Ik heb alles vorig jaar verkocht. Omdat we toen dachten niet meer voor een 2e te gaan (ben erg ziek geweest ivm PE/HELLP). Moet dus alles weer opnieuw aanschaffen. Ik ga zeker een aantal zaken niet meer nieuw kopen, omdat ik heb ervaren hoe vreselijk onzinnig dat is. Kinderwagen kan ik van mijn zus lenen (die had precies dezelfde gekocht als wij hadden omdat die zo goed beviel). Wij hadden een Teutonia. Erg duur, maar ook echt super super goed. We hebben 2 honden en wandelen dus veel ook in het bos. Een goede wagen is voor ons dus echt een must. Box, wipstoel etc ga ik zeker niet meer nieuw kopen. Onze dochter krijgt straks een nieuwe kamer en de baby komt in haar kamertje. Wij hadden toen alles gekocht bij de babypark in Hoogeveen, is ons qua service super goed bevallen. Ik zou trouwens liever voor iets 2e hands gaan van een goede kwaliteit dan mindere kwaliteit nieuw. Aan een nieuwe goed lopende kinderwagen die bv niet makkerlijk uit elkaar te halen is ga je je echt heel erg ergeren.
Ik heb wel een duowagen gehad. Maar mijn zoon lieP nog niet toen de tweede kwam. Maar mijn schoonvader die altijd op past gebruikt hem nog steeds en ze lopen allebei al! Die wandelt namelijk ook al uren... En dat redden ze alle twee echt nog niet! Nu heb ik wel weer een kinderwagen gekocht, tweedehands maar ziet er uit als nieuw met een kiddyboard maar dan is mijn tweede zoon al 2,5 en mijn oudste al haast 4 dus dan zou het zo wel moeten lukken
ik zal me over een week of 8 eens gaan verdiepen in allerlei spulletjes, wat wel en niet zinnig is en wat nu goedkoop en duurkoop is. Lekker wat winkels bezoeken! Eerst maar is zekerheid! Ben veel te zenuwachtig dat het niets blijkt te zijn volgende week!
Ooohhh ik voel me zo beroerd he..... Lijkt vandaag alleen maar erger te worden... Had ik bij kleine man helemaal niet zo ....
Ik ken je gevoel! Voel mij ook wel zo beroerd! Had niet zo hard moeten schreeuwen dat ik niets voelde geloof ik
Ik kruip lekker met kleine man in bed, misschien dat het dan minder erg is ....... @mama2be haha ik dacht hetzelfde en voelde ook niet al te veel Had gisteren trouwens wel een knaltest teststreep begon al met 4 seconden naar voren te komen en de controle streep was er nog niet hahaha
Wow wat had ik veel te lezen! Ik had ivm de drukte geen tijd om echt op het forum te kijken. Ik zag al weer een echo voorbij komen! Leuk. Hopelijk is er volgende meer te zien voor je Tinkerbel. Maar hier ook 1 waarbij de broeken niet lekker meer zitten! En mijn taille is ook redelijk ver te zoeken. Ik draag maar van die lekkere stretch rokjes met een maillot e.d. Ook mijn bh's zijn veeeel te klein. Ik mag van mijn moeder een fijne meegroei gaan uitzoeken. Over de babykamer... Ik ga dat niet nieuw kopen. Als je mooie spulletjes tweedehands koopt en goed schoonmaakt vind ik dat helemaal prima. En ook ik heb een familiewieg waar mijn zusje en ik allebei ingelegen hebben. Ook heb ik onze oude lakentjes Vinden we niets op MP dan zal het ook wel Ikea worden Vannacht baalde ik trouwens.... Ik doe o.a. als werk partyfotografie. Ik had mezelf voorgenomen om mijn laatste (reeds afgesproken) feestje nog te doen maar wat viel dat me tegen! We haddeneen speciale fotoshoot-hoek met de kerstman gemaakt maar dat heb ik vol ergernis vroegtijdig gestaakt. De rookruimte zat namelijk pal naast mijn shoot-hoek en mensen waren te beroerd om de deur dicht te doen. Ik begrijp het wel want het hokje was redelijk klein voor zo veel mensen maar ik zat er mee!! Zit ik zo goed op alles te letten thuis en in het degelijks leven en dan wordt dat bruut verstoord. Ik heb dus bijna met het afbreken een uur in de rook gestaan. Baal!!! Nou maar hopen dat het niet heel schadelijk is geweest. Maar ik voelde me dus verder op het feestje ook niet op me gemak. Ik ben ver weggebleven bij die dreunende boxen maar kon er niet meer van genieten. Voelde me ook nog eens heel moe en niet helemaal lekker. Dus, vannacht lekker lang onder de douche gestaan om die stank van me af te wassen en dus echt tegen mezelf gezegd dat ik dit de komende maanden niet meer doe..... @ Sjulie, wel knap dat je nog rijdt. Ik durf het niet. Maar ben ook laatst flink van het (hoge!!) paard afgestuiterd en heeft me zo'n zeer gedaan dat ik het nu bij verzorgen hou de komende maanden. Alle mensen met kwaaltjes, veel succes en dat het snel minder mag worden! Maar goed... Ik ben weer even mijn ei kwijt en morgen MvM
@ Buddy, helaas is dat met eigen paarden niet handig en zeker niet met dit weer. Maar rijd al niet meer zo fanatiek hoor! Veel te eng! Heb nog 1 wedstrijd staan en dan ist klaar. Maar geloof ook nooit dat ik tot 20 weken oid door ga rijden. Me hoge band rijbroeken zitten nu al strak om mijn middel hihi. EGOPOST!!! We gaan morgen een bod doen op een huis
Sjulie: spannend zeg! op zich is het op dit moment wel echt een kopersmarkt dus wat dat betreft heb je goede kansen. Heb ook jaren paard gereden (reed paarden van anderen). Ben er 6 jaar geleden mee gestopt toen mijn toenmalige relatie strande. Heb het roer toen helemaal omgegooid, inclusief het stoppen met rijden.
tussen mijn zoon en dochter zit 22 maanden en heb toen geen duo wagen aangeschaft maar zo,n kiddyboard die ligt ook maar wat te verstoffen in het hok want daar wou ze dus echt niet op ze heeft eigenlijk altijd alles gelopen.. heel fijn..
Zo nu al over baby kamers en wagens gesproken.....hahaha Hier hebben we nu inmiddels 3 buggy's en een maxi cosi Mura4 met alles erop en eraan. Als de kleine geboren word is megan 22mnd en ze loopt nu al weer ruim 2 mnd dus wij gaan er vanuit dat we met een plankje af kunnen. Uit leg buggy's: maxicosi Mura van m'n ouders gekregen en de buggy die we altijd gebruiken, maxi cosi mila gekocht voor in de auto omdat die mura heel groot is. De mila is weer te groot voor op de fiets dus een aparte buggy voor de fiets gekocht. En nu hebben we in Wenen nood gedwongen weer een buggy gekocht.... Deze laatste gaan we verkopen......dus wie wil het is een echte meiden buggy stuur maar een bp en ik stuur ej foto's @kamer: we hebben een bopita kamer, wat een weggegooit geld is dat zeg! Het hout is veel te zacht en beschadigt heel snel. Ook de box is van bopita en ook al redelijk beschadigd Wij zullen geen volledige baby kamer kopen omdat we in dit huis geen extra kamer meer hebben.... In eerste instantie slaapt de baby bij ons en later gaat de baby bij Megan op de kamer. We willen wel een ander huis kopen maar dat zit er voor nu nog niet in. En omdat ik in mrt volgend jaar 37 word wilde we ook niet wachten met een 2de kindje. Het word dus een gezellig vol huisje straks. @oud & nieuw: zien jullie hier ook tegen op? Ik ben zo vrezelijk moe en ik denk dat ik het echt niet ga halen toe 12 uur. Komt nog bij dat sloppyman van 7-19 moet werken die dag en dat ik de heledag alleen ben met Megan en de hond. Ik kan me niet herinneren dat ik zo moe was de eerste wkn van megan, denk dat het ook anders is omdat ik nu een kleintje heb lopen... @buddytje: klinkt inderdaad helemaal niet ideaal zeg! Hebben ze bij het opbouwen niet echt over nagedacht! @naiobi: ik ben dus niet de enige die zo broert is? Pffff ik ben echt mega misselijk en ik ben zo moe dat ik het liefst de hele dag in m'n bed lig. Ik kan me dit helemaal niet herinneren van megan en ik hoop ook dat het snel voorbij is. @sjulie: ik heb ook jrn lang paard gereden maar ben er noodgedwongen mee gestopt 5jr terug. Ik heb iets met m'n onderrug waardoor ik na het paardrijden niet meer kon lopen voor een paar uur......was niet zo handig.... Het gaat nu heel goed met m'n rug en ik heb bij m'n zwangerschap van megan ook geen last gehad. Ze kunnen niet helemaal zeggen wat het is de ene arts zegt dat het BI is en de ander vind juist weer dat m'n bekken de stijf is waardoor het kan komen..... Ach kan er mee leven zolang ik maar geen paard rij ( wat ik overgens wel erg mis hoor) @mama2be: ook zo broert dus......ik geeft je een hand hoor
mamapatricia, kon jouw dochter/zoon? ieder geval de oudste? ook al een eind mee op het meerijdplankje? Werd zij/hij het niet zat of wilde hij/zij niet wegvluchten? Daar ben ik zo bang voor..
nee als ze er eenmaal opstond.. was het goed en ik had zo,n rekbaar bandje wat je dan om de pols kan doen zodat ze niet verder als anderhalve meter kan vond ik een uitkomst.. maar moet zeggen romy luisterde altijd geweldig goed dus die loop ook nooit weg.. meestal liep ze gewoon mee met de wagen en dan liet ze hem echt niet los