Bij de bevalling mag hij ook heel fijn bij mijn hoofd blijven zitten. No way dat hij vanonder gaat zitten kijken! Net zo min dat ik een spiegel zou willen! Een inwendige echo is niet erg maar een uitwendige vinden wij gewoon veel leuker!
Inwendige echo is helemaal niet erg. Mijn vriend staat er ook gewoon bij, en die kijkt toch alleen maar naar het scherm. Zeker nu, omdat er zo'n mooi knipperend hartje zat. De man van een vriendin van mij die heeft zelfs een de "echo staaf" mogen vasthouden terwijl zij in de stoel lag. Gewoon om het eens zelf te proberen. best leuk, hoor!
Fijn dat ze je nog een keer laat komen... Ik hoor vaker dat je bij de volgende echo toch wordt terug gezet naar wat je eigenlijk dacht ook aangezien je eisprong. Het is zo moeilijk en secuur meten in millimeters dat ze vaker er net wat naast zitten. 1 of 2 mm kan al een dag schelen. Goed gegroeid qua termijn en een kloppend hartje zeggen veel meer! Probeer maar een beetje te genieten dan, breng er een toost op uit samen vannacht! Wat mij toevallig opviel in mijn 'kringen' is dat de moeders die erg misselijk waren een dochter kregen en moeders zonder of nauwelijks misselijkheid een jongen?? Geld dit bij de (al)moeders hier ook? Dan krijg ik vast weer een jongen, wederom weinig last!
Haha een spiegel bij de bevalling kreeg ik ook voor geschoteld. Ik dacht, neeee hoef ik niet. Maar was te moe en te druk bezig om te antwoorden... Achteraf was het best bijzonder dat je een hoofdje uit je ziet komen. Want verder krijg je weinig mee, alleen pijn!!! (sorry) En oppeens een kindje op je...
..............ik moet helaas ook dit topic verlaten, ik heb net ook een miskraam gehad. Heel veel bloed met stolsel.............. ik heb alleen geen buikpijn gehad, ben nu alleen kotsmisselijk!
Tjonge Miccie. Dat is wel heel erg klote 2010 afsluiten!!! Heel veel sterkte en een bijzonder vruchtbaar 2011!! Hihi Sept08. Ik vind het ook mooi genoeg als ie er eenmaal uit is. Spiegel is niet aan mij besteed. Daar heb je het volgens mij veel te druk voor. En veel te veel pijn hihi
Ben bang dat ik jullie ook ga verlaten, heb bruinverlies met kleine stolsels. Heb vk gebeld, mag vanmiddag nog even komen voor een echo.
JA had ik ook gezien, ihihi... He balen nog net de laatste dag meiden die ons gaan verlaten... maar bruin bloed is niet erg, hopelijk zit het nog goed, sterkte!
Ik heb hier ook dagelijks nog bruin bloed verlies. Geen stolsels, maar gewoon bruine vegen. De ene keer wat donkerder dan de andere keer. En volgens de gyn kan het geen kwaad, zolang het maar niet rood is. Dus er is misschien nog wel hoop!
@september80 ik moet zeggen dat ik idd bij mijn jongens niet misselijk ben geweest en nu pfffffff echt heel erg! Dus ben benieuwd of dat ik nu een meisje krijg! Nog 13 weken wachten dan weten we wat het wordt..... Hahahaha! Ik wil iedereen een heel goed uiteinde wensen en een vruchtbaar en voorspoedig 2011! Balen meiden waarmee het niet goed gegaan is! Hoop dat het meevalt en zoniet dan hoop ik dat jullie snel in 2011 weer een zwangerschap krijgen met een plakbeebje!
@Miepens, Leuk dat je het hartje nu gelijk zag! ik kan ook niet wachten tot ik voor de echo mag. @Mamapatricia, heel erg balen dat je zo'n last hebt van de misselijkheid. Je bent daardoor denk ik gelijk wat beperkt en minder 'mobiel'. @september08, Mijn vader zei het altijd andersom.. haha. Maar of hij er onderzoek naar heeft gedaan.... ? @ Miccie, wat erg!! :O Je hebt dus helemaal geen voortekenen gehad? Hopelijk voel je je snel weer beter en hoe moeilijk ook dit soort dingen ook zijn.... niet te veel bij de pakken neer gaan zitten hoor! Hopelijk mag je je snel weer ergens aanmelden op het forum... Sterkte. @Laurie, Hopelijk valt alles mee voor je! @Sjulie, Ja die t mist heh haha
Ohh dames wat is hier weer veel gebeurd! @Laurie al bij de vk gweest? Hopelijk zit het goed meisje! @Miccie heeeel veel sterkte! Hopelijk snel een plakbeeb!! Hier ziek zwak en misselijk, lig al snotterend met koorts op de bank bah! kan me wel een beter uiteinde wensen!
Hoi dames,bedankt voor de reacties. Mn man heeft net vuurpeilen gehaald (niet dat we niet genoeg vuurwerk hadden maar geen pijlen) en we gaan zo voor mn sterretje een pijl opsteken. Wel toepasselijk met oud op nieuw, maar ik wil een klein eerbetoon aan mn sterretje geven, ik mis je nu al, can't stop crying! Ik weet dat het goed komt en dat het bij heel veel gebeurd, maar het idee dat ik niet mn kleintje bij me heb kunnen houden en een sterrtje is geworden, doet zoveel pijn!
Hallo, ben eigenlijk van de eerste helft van augustus: ben 1 augustus uitgerekend maar het kan natuurlijk altijd nog de 2e helft worden ... De andere club was gesloten.. Heel spannend allemaal het is ons eerste kindje. Ben nu bijna 10 weken. groetjes frannie
Geen goede zwangerschap. Het vruchtje is ergens vorige week gestopt met groeien. Het ga jullie allemaal goed