@laurie&micci ik lees dit en pink net een traantje weg voor wat jullie nu mee maken.....dat moet echt vreselijk zijn! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte met jullie verlies en ik hoop echt dat jullie in 2011 een goede zwangerschap mogen hebben met als uitkomst een gezond beebje!
Laurie, wat erg! Voel erg met je mee, helemaal omdat je op dezelfde datum zat als ik. Heel veel sterkte!
Hi!! Ik lig alweer op bed. Thuis was heel gezellig, toen even naar de kroeg maar daar werd binnen gerookt. Met het vuurwerk hadden ze wel zo'n lompe mortieren, Belse Uien ofzo noemde ze die. Ik denk die trillingen kan nooit goed zijn zo lomp hard! Snel naar binnen gegaan. Uurtje rook opsnuiven is weer genoeg voor de rest van 2011! Ben ook wat misselijk van al het eten. Meende nog vlug een oliebol te nemen om 0100 hihi, lekker slim
Hihi!! Gelukkig nieuwjaar meiden!!! Dit jaar komen onze kleintjes Hier lagen we rond kwart voor 1 al op bed, Ik was/ben nog steeds niet fit, en manlief moest om 7 uur beginnen met werken. Dus zijn wekker ging weer om kwart voor 6. Nu hele dag alleen thuis bah!
Iedereen hier allemaal de beste wensen voor 2011. Hopelijk hebben we allemaal plakbabies en gaat voor ons allen 2011 een top jaar worden!
De beste wensen allen!! Wilde plannen vandaag? Ik lekker niks! Maandag is vriendlief jarig en dat vieren we morgen met de familie. Dus vandaag lekker niks
dat geld niet echt voor mij van romy was ik af en toe misselijk.. van kyano tot de laatste dag aan toe. micci en laura jeetje wat erg..sterkte.. jeetje ik voel me echt super goed eigenlijk ben niet misselijk vandaag hopen dat het nu weg blijft.. de medicijnen die ik had waren op want kreeg er niet zoveel zou eerst maandag nieuwe halen maar als het zo blijft vind ik het prima.. of is het gewoon een lucky day
beste wensen allemaal!!!! Micci en Laurie....wat erg zeg...wens jullie veel sterkte *knuffel* Ik lag om 1.00 al in bed...waren op stap gegaan, maar vond er echt helemaal niks aan, hoe zatter iedereen werd, hoe saaier ik het vond worden tja normaal ben ik ook niet vies van een borrel...gisteren viel me dat ff een klein beetje tegen
Hihi volgens mij zijn we allemaal vroeg naar bed gegaan! Zit net te bedenken dat ik alweer 2 weken weet dat ik zwanger ben. Gho de tijd gaat echt vlug! Dinsdag gyn, woensdag MvM
Ja ik nu 2,5 week... Lijkt al weken, vind je niet? Vandaag de beste wensen uitgewisseld met mijn ouders en mijn mannetje opgehaald. Mijn moeder stiekem lachen en dat het maar een mooi 2011 met vele leuke dingen voor jullie mag worden. Hoe ze erbij keek?! Ik dacht die weet het al dat ik zwanger ben... Maar we willen toch echt even de echo afwachten woensdag... Spannend!! Vandaag en gister wat misselijk, mmmh... beetje vervelend, maarja..
Ik vind het juist heel snel gegaan, alsof ik gisteren getest heb!! 2 weken is echt niks, zo raar! Natuurlijk gaan deze dagen wel extra snel, de kerst, O&N etc. Ik mag dinsdag naar de gyn, ben heel benieuwd wat die ziet! Heb vandaag echt een lamme dag. Heb nog niets gedaan buiten hier opruimen en het eten staat klaar om gekookt te worden. Hebben uitgeslapen tot 12 uur, dat was echt heeeeeeeeeel lang geleden! Vind het altijd zo sonde van je dag.
@All:GELUKKIG NIEUW JAAR! @misselijk: bij Megan helemaal geen last gehad en hier heel erg! Word nu al weer misselijk door de pillen heen Maar ik mag nog ophogen dus ga dat ook doen. Ja hier al weer bijna 7wkn zwanger en ik wist het al op 10DPO dus het lijk veel langer @Laurie: ohh wat erg! Heel veel sterkte! @miccie: Mooi idee om zo afschijt te nemen van jullie sterretje! Nog maals heel veel sterkte! Hier ook een hele lamme dag, net of ik te veel gedronken heb Nee ik heb alleen voor de vorm aan de prosecco geroken en net gedaan of ik een slok nam en daarna snel aan sloppyman gegeven
bij ons is de prosecco niet eens open gegaan ander meisje drinkt ook nooit en mannen hoefde niet. Dus daar kwam ik mooi vanaf
beste wensen allemaal laurie en miccie veel sterkt Gisteren waren we bij vrienden erg gezellig maar erg moe. vandaag ook lekker niks gedaan heerlijk. Over twee weken echo spanned
ik krijg ook pas over een week of 2 een echo ik moet dinsdag voor intake en dan krijg ik een datum mee voor een echo.. ik hoop ook dat 2011 denkt fris en fruitig zou wel heel fijn zijn..