2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Simple: wat een mooie foto, geweldig!! Je ziet echt de armpjes en beentjes al. Ikzelf krijg de eerste echo met 9 weken, hoop ook zo,n mooie foto mee te krijgen.:p

Vannacht vertrekken wij naar Oostenrijk, ik zelf heb besloten dit jaar niet te gaan skieen. Begin juni gaan wij gezellig met zijn drietjes naar Griekenland.:)

2. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Mij lijkt wintersport wel leuk, maar skieen is niets voor mij dus dan vind ik het zonde haha.
    Melanne, je vergist je, jullie zijn met jullie 4' en als het goed is ;)

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Mooie echo simple, je ziet idd al echt een kindje...
    Ik zou persoonlijk niet trouwen omdat je nu een kind krijgt. Wij wachten zoiezo tot de kindjes wat groter zijn. Onze prioriteit was 2 jaar geleden meer de behoefte aan kinderen dan trouwen. Maar er zullen vast meiden zijn die juist getrouwd willen zijn voor ze hun kindjes krijgen. Vele vriendinnen van mij ook. Maar ik denk dat het heel persoonlijk is en je moet doen waar jullie je prettig bij voelen...

4. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Simple wij zijn als de kleine komt (mits ik niet over de uitgerekende datum ga ;) ) 1 jaar getrouwd, hihi we zijn 20 augustus getrouwd en ben 19 augustus uitgerekend! :p
    Dus wij zijn in 1 jaar getrouwd en zwanger geraakt ;)! En misschien dus al papa en mama! :D

5. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @simple wat super zo een echo je ziet idd al een heel kindje! @vakantie wij gaan meestal in augustus op vakantie maar dat gaat nu dus niet, we hebben nog wel een hotelovernachting wat we zelf uit mogen kiesen waar. Dus ik denk dat we in juni dan ergens zo dicht mogelijk bij de belgische grens gaan zitten en dan een dagje met ons zoontje naar plopsaland, dan slapen in het hotel en dan de volgende dag een dagje daar waar we zitten. Maar ik wil ook wel graag in mei lekker 2weken ofzo naar spanje dus... Maarja we zullen wel zien. @trouwen wij zijn niet getrouwd maar ook geen behoefte aan ofzo mij maakt dat papiertje niet zoveel uit wij noemen elkaar toch al man en vrouw. Zou het straks wel mooier vinden dat we alle 4 dezelfde achternaam zouden hebben maar voorderest maakt me niet uit. Als we zouden trouwen zou ik het wel leuk vinden dat dalijk de jongste ook kan lopen en dan de bruidskinderen zijn, ik zou dus wachten daarvoor.

6. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    zijn jullie trouwens ook zo nieuwschierig wat het geslacht is van de baby, ik wel pfff dan kan ik weer shoppen haha

7. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    @ geslacht, ik wil het wel weten, mijn vriend niet. Maar ik wil het ook niet openbaar maken naar buiten toe. Misschien hier, hier kent toch niemand mij maar niet naar mijn bekenden. Ben benieuwd of dat in theorie gaat werken ik wel weten en mijn vriend niet. En waarom ik het wil weten, niet voor de spullen of de kamer maar puur voor mijn eigen nieuwschierigheid. Als ik het weet, ben ik er geruster op haha.

Aan de andere wisten jullie het bij de 1ste wel of niet?

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    We wisten het wel, maar tegen iedereen gezegd van niet. Ze gokten er ook niet naar, dus was goed te doen.
    Alleen mijn vriend wil nu bij de 2e niet zeggen dat we het niet weten. Dus als we ons verspreken, dan weten ze het maar, zegt hij.
    Als ik kan kiezen tussen iedereen of zelf ook niet weten kies ik voor het niet willen weten. Dus bij deze zijn we er nog niet uit... Ik denk ook dat het weer een jongen wordt, dus hoef dan niet veel te shoppen...
    Ik ga los op het kamertje van mijn zoontje, want die krijgt een nieuwe kamer. Ga lekker zoeken naar leuke ideeën..

9. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik denk dat als ik zeg dat ik het weet iedereen je gaat uitlokken, en dan ben ik idd ook bang dat ik me zal verspreken. Dus dan maar zeggen dat ik het niet weet :)

Ik heb ontzettend last van hartkloppingen in de zin van dat mijn hart vaker overslaat. Dit heb ik een jaar geleden ook vaak gehad en toen met ademhalingsoefeningen ging het altijd weg. Maar nu niet en heb het al constant een paar dagen. Hoort dit er ook bij of niet?

Verder ben ik ook ongeveer 4 kg afgevallen sinds ik zwanger ben en eerst ging dat niet zo makkelijk. Maar ik ben niet misselijk ofzo, dus maak me er eigenlijk wel een beetje zorgen over. Ik probeerde het de gyn te zeggen donderdag maar hij luisterde niet echt. Hij zei alleen dat je niet met opzet moet gaan afvallen.

10. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    wij hoeven zoizo niet te shoppen voor een box of kinderwagen teminste als het een meisje is mischien dat me man dan toch zegt we nemen een andere kinderwagen hihi ik hoop het vind het toch wel leuk weer een andere kinderwagen, en dit is toch de laatste dus,
    veder moeten we wel een kinderkamer hebben, maar ik heb wel al een wieg voor bij ons naast de eerste maanden zie foto, als het een meisje wordt dan worden de letters weer roze gemaakt (ze waren roze toen me nichtjes erin hebben gelegen) en dan wil ik ff na een naaister om te vragen of ze dat blauw van de hemel eraf kan halen en dan vervangen door roze stof.

maar kan niet wachten om lekker kleertjes te gaan shoppen, heb nog wel veel maar dat moet ik nog uitzoeken, ik bewaar alleen de dure merkkleertjes en de rest doe ik weg (als het een jongen wordt).
    dus wordt weer lekker shoppen heb al wat leuke dingetjes gezien van de week bij de prenatal!!

11. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    op die foto kun je zien hoe weinig ruimte we hadden in de wagen haha,
    alleen dat stukje voor de wieg hadden we om het bed op te komen...
    gelukkig nu meer ruimte.

trouwens gister gehoort dat een neefje van me man een jongen!!! krijgt, zij is nu 16wkn.
    wij gaan ook weer met 16 wkn.
    als de echo eindelijk goed is dinsdag ga ik woensdag gelijk bellen voor een afspraak hihi... ben niet nieuwschierig hoor haha.

maar vind het eigelijk wel mooier als je het niet weet en bij de bevalling word gezegt dit of dat is het, maar dat houden wij niet vol haha

12. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    De echo.
    dat wat ze heeft opgemeten is de dooierzak het vruchtje zit helemaal in de wand van de vruchtzak.

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    op hoeveel weken zat je volgens de gyn tink?

Wij willen wel graag weten wat het wordt en gaan dat ook tegen anderen zeggen. We houden enkel de namen geheim

14. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    5 en halve week dacht ze ongeveer

15. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    wij vernoemen de eerste heet zoals me schoonvader en als ik weer een jongen krijg krijgt ie dezelfde naam als mijn vader en als het een meisje wordt vernoem ik me oma's me moeder heeft niet zo'n mooie naam vind ik hihi. Als de eerste een meisje had geworden hadden we het ook iets verandert me schoonmoeder heet namelijk sientje en dat vond ik ook niet mooi dan had het sienna geworden (net als sienna miller) dus met 2 .. Op de e. Wij vertellen de namen dus wel omdat ze het zoiezo al weten als het een jongen wordt.

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ok! das wel spannend! Dan val je eigenlijk niet meer echt in augustus of wel?

Och wat maakt het ook uit. Als bij mij alles goed gaat zullen ze er eind juli/begin augustus wel zijn!

Maar ik vind het hier veel te gezellig!!!

Vanmiddag naar een vriendin geweest. (zij is 13 jaar ouder, ik rijd haar paard) Wilde het eigenlijk niet vertellen maar ze vroeg erom (ze weet van onze medische perikelen) dus och dan weet ze het ook meteen.

Helemaal enthousiast en nu heeft ze dus nog 2 schitterende hardhouten ledikantjes staan! Hoef ik enkel te schilderen. Wij willen namelijk graag wit.

Echt super lief! Ook heeft ze nog 2 super leuke geboorteborden. 1 van en staande nijntje en 1 van een nijntje in een bolderkar.
    Mogen we ook zo gebruiken.

Wat zijn er toch veel lieve mensen!

17. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Dat is zeker lief van ze! 2 baby's is ook dubbele kosten dus dan iws dat helemaal mooi die bedjes! En ik denk ook dat het september wordt of ze moeten me bij een andere echo weer naar voren zetten hadik bij me zoontje ook.

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    2 baby's is idd een behoorlijke kostenpost. En ik vind het ook wel leuk mijn kinderen te leggen in een bedje waar bekenden in gelegen hebben!

ze was ook heel trots toen ik zei dat ik ze wel wilde :)

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen!

Eindelijk heb ik weer eens fijn geslapen! Hopelijk houd ik het vol want vanaf morgen moet ik weer gewoon lesgeven!

20. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo

Zo lekker weer gekletst.
    Wij hebben niet vakantie plannen we zien wel.
    We willen wel graag weten wat het word spannend we hebben nu een dochter van 3 jaar. We hoeven dus niet te veel kopen kleding denk ik. Alleen voor me dochter kledingkast ze had al een nieuw bed .

NOg 4 dagen dan eindelijk eertse echo hihi

Deel Deze Pagina