Ik heb net eens even naar de kinderopvang gebeld. Kan nu al opgeven maar hoeft nog niet want ze hebben geen wachttijd. Een vriendinnetje van me werkt er dus wil het nog even niet opgeven omdat ze het dan al weet. We hebben niet veel keuze wat opvang betreft want ik wil naar een flexibele opvang waar ik de kinderen niet hoef te brengen in de vakantie. Als juf heb ik natuurlijk 12 weken in het jaar vakantie en dan vind ik het wel heel sonde om de kinderen al die weken te moeten brengen of te moeten betalen. Deze opvang kun je per maand opgeven en betaal je per 15 minuten! Over 3 weken is terugbellen, dan is de complete familie wel ingelicht
wij wisten ook met 16wkn en 2dgn dat het een jongen werdt bij onze zoon. hier gaan er zelfs al heel veel met 15 wkn maar dan komen er nog best veel terug dat ze het nog niet goed kunnen zien dus ga liever 1week later. Morgen de 3de echo, is gelukkig wel snel gegaan deze week ik moet om kwart voor 2 iets eerder dan de andere keren. ben zo benieuwd of het hartje klopt....
@tinkerbell hopelijk hartje en meten ze nu wel het juiste op! @sjulie fijn dat er geen wachttijd is, zal ook wel komen dat veel mensen het vanaf deze maand moeilijker kunnen betalen...
@mzw: Ik heb dat aan het begin van de nacht, tegen een uur of 1, ben ik ineens wakker en geef ik over. Daarna niets meer aan de hand tot de volgende ochtend. @sex: ook hier erg laag pitje hoor, te misselijk en moe en mn buik is van slag. Arme mannen hihi, maar ach, ze hebben het er zelf in gestopt hoor Morgen echo, ben al best zenuwachtig!
dames ik heb de site even leuker gemaakt met wat plaatjes. wil iedereen nog ff kijken of alles klopt en of alles is ingevuld is wel zo leuk! heb alleen het idee dat de helft niet meer meepraat, dus wil graag een lijstje maken met wie hier nog wel meepraat. Dan kan ik de andere verwijderen (kunnen er altijd weer opgezet worden natuurlijk). dan wordt het wat overzichtelijker.
ik heb terug gekeken vanaf pag 109 (1 januari) en dan zijn dit de mensen die vanaf toen zoiezo nog meekletsen: Pandora Simple Naiobi Bika Sammie88 Sloppyslayer Sjullie Buddytje Mama2be Ayse Miepens September08 MZW Melanne dolgelukkig Mamapatricia Supertrotsemama karin1983 Danielle83 moettie30 Karen1974 Tinkerbell1987 als je er nog niet bij staat kopieer het lijstje en zet je erbij in! en dan 1februari kijk ik wie er nog zijn en dan verwijder ik degene die niet meer meekletsen van de site.
@bika jij staat ook nog niet op de site ik zal je ff een pbtje sturen van de link kun je kijke of je het leuk vind.
@Miepens, Ik hoop dat het allemaal goed gaat voor je! Het blijft altijd spannend zoiets. Ik heb nu 2 keer na een middagje winkelen wat roze afscheiding gehad maar ook dat zie ik gewoon liever niet ondanks dat het volkomen veilig en niet schadelijk kan zijn @vakantie. Ik hoop dat wij in mei nog weg kunnen met ond bootje. Ik ben alleen bang dat het aanleggen en slapen in het kleine bedje wat lastiger gaat met 6 mnd zwangerschap. Moeten dus nog even kijken hoe we dat gaan doen. Een jaartje overslaan is nl voor mij eigenlijk geen optie. Het is zo ontspannend het varen @sex We hebben sinds dat we het weten (18 dec) niets meer uitgespookt behalve knuffelen. Ik ben zo moe en wat misselijk dat ik er niet zo veel zin in heb. Daarnaast heb ik ook al vanaf dag 1 vervelende bandenpijn en sinds 1 1/2 week al pijnlijke/ instabiele bekken waardoor ik af en toe door de grond ga. Heel irri allemaal. Als ik hem zie en aanraak dan zegt de ene helft van mij Jaaaa! En de andere bleeeehh laat maar even Gelukkig heeft mijn vriend er tot nu toe geen problemen mee. Maar vrijdag moet ik weer naar de fysio en wil donderdagavond lekker gaan zwemmen. Kijken of het dan beter gaat met mijn onderrug/bekken/billen. Mij staat veel eten op het moment zo tegen! Brood vooral. Soms eet ik tussen de middag maar even pasta want dat gaat goed. Lastig allemaal... :S Zo even bloed laten prikken in het zh. Ik hoop echt dat de eerste 3 maanden snel voorbij zijn. Dat lamlendige en misselijke ben ik echt al zat.
Ik ben vanmiddag bij de Gyn geweest. Kindje was goed gegroeid en had mooie hartslag. Helaas is mijn vruchtzak te klein. De kans is nu heel groot dat het mis gaat. Ik moet nu afwachten. Meer kunnen we niet doen. Bruin verlies had er niets mee te maken...... Ik ben nu weer terug op mijn werk. Wat afleiding. Ben nog niet emotioneel, zal wel komen als het echt mis is.... Ik typ vanavond wel een langer bericht.
@miepens niet het nieuws waar je op zit te wachten!! vruchtzak is waar de embryo in zit en die is te klein... dat heb ik nog nooit gehoord en kindje is gegroeid en hartslag .. betekent het dan niet dat je lichaam te weinig vruchtwater aanmaakt?? Hoop toch dat je kleine beebje blijft zitten!! Ooh lees net je onderschrift... kunnen ze niks doen aan vruchtwater?? of bedrust ofzo...
Ik ben nieuw hier op de site en meld me bij jullie clubje Ik ben zwanger van mijn 3de kindje, mischien wel 3de en 4de dat weten we hopenlijk donderdag met zekerheid, maar ben uitgerekend rond 18 augustus!!!!
@Miepens, wat een rot nieuws! Echt balen. Is het nu wachten tot je kindje 'uit zijn jasje groeit' als de vruchtzak niet alsnog meegroeit of? En wat zijn de verwachtingen van de vk/gyn? @vlietje, Welkom
Goedemiddag! Miepens, sterkte! Maar is het niet zo dat vruchtwater zich aanvult in de zwangerschap? Heb je toevallig een echo? Vlietje, welkom! Waren er op de eerste echo meerdere vruchtjes te zien? Omdat je zegt 3e of 3e en 4e?
@miepens wat een k*t nieuws zeg hoop toch dat alles goed blijft gaan.. heel veel sterkte.... @vlietje welkom hier gezellig...!