@miepens wat een kl*te nieuws! Hoop dat het toch nog goed komt! @vliet welkom en ben benieuwd naar je echo?! @msrock hoe is het met jouw? Bij de vk geweest en echo gehad? Hoop ook dat bij jouw alles goed is! Met mij alles nog goed.... As donderdag echo dan weet ik precies hoever ik ben! Ben zo benieuwd!
heb ook even een baby horoscoop op de site gezet van de leeuw 21 juli tot 20 augustus en de maagd 21 augustus tot 20 september. ik dacht is wel leuk!!
Bedenk me daardoor ineens dat de baby dan de enige is die geen Leeuw is hier, of hij/zij moet een paar dagen te vroeg komen natuurlijk.
@Miepens, oh meid kunnen ze daar dan niets aan doen? Ik hoop dat alles goed gaat! Hier vandaag sinds anderhalve week weer gewerkt. Het was een chaos maar voelde me goed! Weinig Druppels tegen de misselijkheid hoeven nemen! Fijn gevoel zeg! Hopelijk blijft alles nu weg Wil toch wel over 2 weken een beste autorit kunnen hebben! hahaha! Verder gaat alles hier wel goed , Hondje was ziek vandaag Dus manlief is thuis gebleven. Verder weinig nieuws, hoe gaat alles verder bij jullie dames?
Zo, ben ik weer. Na mijn bezoek aan de gyn ben ik weer terug naar mijn werk gegaan en was daar nog vrij zakelijk. Ik heb mijn kantoorgenoot en 2 vrouwelijke collega's op de hoogte gebracht van het nieuws. Maar naarmate de middag vorderde begon het steeds meer door te dringen. Een gyn zal mij niet voor niets zoiets vertellen, toch? Ik weet dat we nog een week moeten wachten voor de volgende echo, maar het is nu echt zwaar klote. Gewoon de droom van het krijgen van een kindje is nu even ingestort. Het is niet zo dat ik me al heel erg aan het kindje heb gehecht, maar we waren al wel bezig met plannen hoe we het zouden gaan doen, en die vallen nu een beetje in duigen. De gyn kende maar een paar gevallen zoals ik heb en alle gevallen zijn geeindigd in een miskraam. De meeste voor de 12 weken, maar ook bij 20 weken. Ikzelf hoop dus niet het laatste. Van mij mag het nu dan wel mis gaan, hoe eerder ik weer opnieuw kan proberen. Het hartje was echt duidelijk aanwezig en het kindje was ook goed gegroeid, dus daar is nog niets mis mee. Ik denk ook echt dat het nog wel een week (of twee) gewoon nog blijft leven. En misschien dat het dan later in verdrukking komt ofzo. Ik heb al de hele avond lopen googelen en kan geen identieke gevallen vinden...heb ik weer.. Maar goed. We kunnen nu niets anders doen dan afwachten (tot maandag de volgende echo) en dan natuurlijk nog de rest van de zwangerschap.
miepens blijf positief meid als je een heel eind terug bladert zie je mijn verhaaltje van ons zoontje.. ze zeiden toen ook dat ik moest wachten op een miskraam of ik moest pillen mee nemen die het opwekte.. nou ons zoontje is nu 3 .. als de beeb groeit lijkt het mij goed. en een kloppend hartje.. indd iedergeval sterkte is niks aan om in die onzekerheid te zitten @ vlietje welkom
Hmn, ik maak me nu wel een beetje zorgen... Ik heb vandaag weer afscheiding. Dit keer was het alleen niet roze maar echt bloed. Niet met stolsels off iets maar wel echt bloed. Ik ben hem een beetje aan het knijpen of de bekken pijnen en krampen niet met een eventuele miskraam te maken heeft. Ik weet zelf ook dat het nog niets hoeft te beteken maar ga wel vragen of ik de echo kan vervroegen omdat ik wel ongerust ben...
@buddytje kan me voorstellen dat je ongerust ben. Heb je toevallig ook pijn bij het plassen of het gevoel dat je de hele tijd moet plassen en dan komen er maar een paar druppels, want ik had bij me zoontje ook bloedverlies heel weinig en bleek een blaasontsteking te zijn. Ook me schoonzus had dat en die verloor heel veel bloed. Ik en me schoonzusje hebben trouwens bijden niks gevoeld van de blaasontsteking terwijl ik het echt heel vaak heb en het altijd voel, maar toen ik zwanger was dus niet. Anders ff zoizo je plas laten testen morgen en natuurlijk een echo vragen mischien mag je wel morgen gelijk.. Veel sterkte.
goedemorgen! Kon vanacht vrij goed slapen en werd om 0630 zelf wakker. Kon er ook wel fijn uit. Het inslapen gaat niet geweldig maar och, dat vind ik niet zo erg. Op school valt het ook niet tegen behalve dat ik vandaag wel veel last heb van mijn darmen en met wat misselijk voel. Ik kan onder de les niet zo handig naar het toilet lopen. Maar och, als ik het zo volhoud vind ik het prima hihi
Goedemorgen allemaal @buddytje wat fijn dat je morgen al mag hoop dat alles goed is. Ik ga me douchen over 2uur naar het zkh voor de 3de echo hoop zo dat er een hartje klopt duim duim hihi. Er had nog iemand een echo vandaag ofniet? Jij ook veel succes vandaag
Wat een naar nieuws hier allemaal zeg. @Miepens: sterkte hopelijk hebben ze het mis. @Binkie: Volgens mij is de 29 ste ook geen leeuw toch? @Vlietje: welkom Oooi bezoek. Ciao! Vlug afsluiten
miepens heel veel sterkte dikek knuffel buddy fijn dat je morgen al kan. tinkerbell succes. vlietje welkom Effe snel reageren ben op werk
Hartje klopt en baby zit mooi op de goede plaats. Ze dacht nu 7 weken en 1 dag ipv 7 weken en 6 dagen, maar dat kon de volgende keer weer anders zijn zei ze. Maakt niet uit, het hartje klopt goed en daar gaat het om!!!