2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @goede echo's: Fijn meiden dat het met jullie babietjes allemaal super gaat.

Hier helaas minder. Het is net alsof mijn lichaam zich er al bij neerlegt dat het niet goed blijft gaan, zodat het nu ook echt niet goed gaat. Ik verlies de laatste twee dagen meer bloed met af en toe stolsels en begin sinds gisterenavond af en toe wat krampjes te krijgen. Ik heb me er nu min of meer bij neergelegd dat het mis is/gaat. Nu maar hopen dat ik er snel vanaf ben. Maandag echo en dan hoop ik in ieder geval geen kloppend hartje meer te zien, zodat ik het echt kan afsluiten.

Ik zal me hier voorlopig niet meer melden (misschien wel meelezen af en toe), totdat ik zekerheid heb dat het over is.

Het gaat jullie goed!

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    miepens heel veel sterkte..

ik heb nu helemaal geen inwendige echo gehad
    kreeg ik bij de andere twee wel.. ze kon het nu goed zien dus vond het niet nodig om een inwendige echo te doen om de beeb goed te meten daarvoor mag ik de 24ste terug komen:D

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ppff.. hier moe!!
    7 uur thuis, 8 uur klaar met eten, 9 uur uitgeteld...
    Zo douchen en mijn bedje in...
    Hopelijk kan ik straks wat meer kletsen..

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    @ Miepens, heel veel sterkte! Ik duim voor je!

5. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Miepens sterkte en hou je goed meid! Jullie tijd komt ckr ook nog!

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @Miepens, Heel veel sterkte! Lijkt me moeilijk...
    Probeer positief te blijven heh :)

7. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @simple,

Is het niet dat bij 10-11 weken nog net even een verhoogd risico-tje is omdat de groei echt via de placenta moet over gaan ipv via de dooierzak?

8. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @danielle,

Wat fijn dat alles goed was! :D We waren eerst allebei op de 20e uitgerekend toch?

@ MZW
    Dat lijkt me niet veel wat je uitbetaald krijgt! Ik weet niet wat gangbaar is verder aangezien ik zelfstandige ben maar toch....

Ik las dat ik bij het uwv een zwangerschaps/bevallingsuitkering kan aanvragen. grappig. Wist ik niet :p

9. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    @buddytje ja idd het was eerst de 20ste en nu de 19de ach ja nu is het dit en over twee weken weer wat anders;)

10. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh miepens!! Sterkte! We denken aan je!

Hier is net mijn zus voor de 20wken echo gweest!
    Ze weten ook wat het word, ik nu ook :D.
    Ze hebben al een boefje, maar krijgen er nu ook een meisje bij :D
    Zoo gaaf!

Hier gaat verder alles oke! :D en bij jullie dames?

11. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    hoi dames hier gaat nog steeds alles goed nog geen bloed of wat dan ook,
    krijg zelfs meer kwaaltjes ben gister al om half 8 in slaap gevallen voor de tv op de bank.
    dat heb ik echt nooit want kan normaal helemaal niet slapen met de tv aan dus.
    dit had ik trouwens bij me zoontje ook toen ik een week of 6 was ook afentoe een beetje weeig en misselijk precies hetzelfde dus als bij me zoontje toen ik veder was.
    vind dit wel raar want als er niks meer veder groeit zou je toch denken dat het minder moet worden ipv erger.???
    vind het wel appart.

ook ik zag een bekende hele bekende van ons in het zkh hihi,
    ik liep de wachtkamer in en daar zat de vrouw van me man ze neef die dus pas hebben gehoort dat ze een jongen krijgen.
    Ze zegt he wat doe jij nou hier, ik zeg jah wat zou ik hier nou doen haha,
    ben je ook zwanger zegt ze.
    ik zeg ja maar nog tegen niemand zeggen want wil eerst weten of het wel goed is. maar dat zou ze niet doen dus zij heeft ook eerst 3mk gehad en het alleen tegen mij verteld toen dus vertrouw het wel.
    niemand verwacht het ook van ons omdat ik altijd roep als me zoontje 2 wordt beginnen we.

veder hebben me ouders vakantie geboekt naar egypte 5 september, ze zouden pas volgende week gaan boeken en nu hoor ik dat ze al geboekt hebben k*t, want als het wel goed blijkt te zijn ben ik waarschijnlijk dan uitgerekend.
    zouden ze dat volgende week nog kunnen wijzigen denken jullie??
    ik hoop het, kijk als het niet goed is hoef ik niks te zeggen dan maakt het niet uit maar anders moeten ze hun vakantie omboeken, want weet zeker dat ze dan niet op vakantie willen zijn hihi.

@miepens heel veel sterkte! dikke knuffel....

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    @ Tinkerbel, dat moet wel gaan denk ik!

Spannend volgende week!

13. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
  14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Pfff heb het vandaag zwaar gehad. Heb me wat af gegaapt voor de klas. Echt voor schut!

Gister dat schoolfeest hakte we wel even in! Eerst lesgeven van 0830 tot 1330, daarna alles klaarmaken voor het feest. Snel naar huis, eten, omkleden en weer terug. 1 uur goed en wel in mijn nestje!

Maar de kinderen hadden het schitterend gevonden!

Vandaag weer les gegeven tot half 4. Nu ga ik zo even frietjes halen en dan vanavond op concour met dochter van een vriendin van me.

Weer heavy dagje.

15. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Oef jij bent wel een bikkel hoor!
    Mijn dagje zag er heel anders uit. Ochtend gewerkt en naar de fysio. Middag nog een poging tot werken gedaan mar verder tot 8u rillend op bed gelegen en geslapen....

16. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik denk ook wel dat ze die vakantie nog kunnen veranderen..

ik heb ook de hele dag gewerkt van half 9 tot half 7.. pff ben hellemaal gebroken morgen moeten we darten in deventer voor de laco(zijn selectieteams van nederland) dus morgen vroeg de bus in om er heen te rijden nou mag ik zooooooooo hopen dat ik me morgen niet zo misselijk voel ,. want dan word het een lange rit..

zijn er nog echo.s geweest vandaag??

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hihi ben nu pas net thuis! Vond het heerlijk. Ga nu snel slapen want wil morgen om 10.00 paardrijden en dan smiddags mijn secretaire afmaken die ik aan het opknappen ben.

Oja, van een vriendin een digitaal fotolijstje gehad! Zo lief!!! Die komt straks goed van pas!!

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    @ sjulie, ik durf nu echt niet meer te rijden. Vind het wel jammer, de gedachte dat ik dan nu 8 maanden niet meer kan rijden. Ik weet dat het wel kan, maar toch durf ik het niet haha en mijn vriend zegt me ook wat anders denk ik. Maar veel plezier

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    @ Simple, ik rijd paarden van anderen ook niet meer. Enkel mijn eigen merrie nog. Is een heel fijn en vertrouwd dier.

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie

Deel Deze Pagina