2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    hoi dames ben ik weer even krijg straks de echo dus dan zullen we het eindelijk allemaal goed weten denk ik, hoop ik.

@duowagens van bugaboo komt ook een duo wagen uit dit jaar, en dan heb je nog een mooie van abc desing ABC Design | Producten | Duokinderwagens | Zoom die vind ik echt mooi daar kun je ook alles mee doen 2 maxicosi´s 2 bakken, 2 kinderwagen inzets. en alle combi´s daarmee.

maar ik heb ook zelf de gewoone kinderwagen van abc desing 3tec heb ik ABC Design | Producten | Driewielwagens | 3-Tec en daar heb je nu zoveel kleuren van ik vind die paarse mooi als je een meisje krijgt ik heb nu de oranje maar dan met grijs ipv zwart.

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @simple wij hebben em wel nieuw gekocht met de gedachte voor een tweede :) maar nu stiekem verliefd op de duowagen van bugaboo gheheheh :D maar jah absoluut geen geld voor.. We zaten er 2 jaar geleden een stuk beter bij :)

3. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    tinkerbel succes

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @tinkerbell heel veel succes!!

5. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Tinkerbell!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Tinkerbell, succes meis!

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Succes Tinkerbell!!

Ik wil een duowagen langs elkaar ipv achter elkaar. Dat vind ik gezelliger

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Tinkerbell heel veel succes, we duimen voor jullie.

Sjulie, kom je dan wel goed overal door de deuren enz?

9. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Nu net de doppler voor de 2 e keer geprobeerd en ik hoorde het hartje :D Wow wat is dat bijzonder zeg, nu valt er gelijk een last van mij af :) Voel me wel erna meteen schuldig moet ik zeggen, omdat de meningen verschillen of het schadelijk is voor de baby, dus als mijn vriend dadelijk thuis komt laat ik het hem horen en dan berg ik hem weer goed op. Ben niet van plan om hem super vaak te gaan gebruiken maar het is handig als je hem thuis hebt :)

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @simple heb em bij kleine man ook gebruikt en best wel vaak en er is niks aan de hand.. Het zijn geluidsgolven geen rare bestraling ofzo...

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    tink ik hoop dat de echo goed was. en of je in iedergeval nu meer zekerheid heb

ik krijg hellaas de echo niet mooi op de foto moet hem dus even scannen maar die heb ik niet me ouders wel dus moet ik dat daar van de week even doen ..heb me namelijk ziek gemeld dus ken moeilijk de deur uit gaan

12. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Tink succes!

Ik weet nog niet welke wagen. Ik neig naar een maxi cosi. Maar binnenkort eerst maar eens een paar testrondjes met wat wagens rijden in de winkel. :)

Hoezo is een dopler slecht?

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Nog geen nieuws van tink?

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Jahoor, die zijn tegenwoordig zo gemaakt dat ze door normale deuren kunnen. De wiegjes zijn ook wat smaller dan bij een eenlingwagen.

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    @ Dopler, dat het slecht is nooit gehoord maar wel dat gyneacologen ziek worden van bv een Angelsound. Vrouwen raken ervan in de stress als ze geen goede hartslag horen en bellen iedere keer naar de gyn of vk.

16. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb ook een Angelsound :p Maar gister middag hoorde ik het, en toen een uur later wilde ik vriendlief laten luisteren toen hij thuis kwam en toen hoorde ik het niet meer. Even goede vrienden hoor :) Toen had kleine uk zich gedraaid. Dus ik kan ermee leven dat ik hem niet altijd vind. Het is me alleen even bedwingen dat ik niet elke dag wil luisteren, maar dat komt wel goed :)

@ sjulie, ik heb geen verstand van tweelingwagens, maar fijn dat ze al wat compacter zijn geworden :)

Ben echt benieuwd naar Tinkerbell, zou t geen goed nieuws zijn dat ze niet geageerd of zou ze het gewoon te druk hebben gehad, ik hoop het tweede.

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ze was gisteravond nog wel online... maar jah geen nieuws ....

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Vandaag solli gesprek... zooooooooooo nerveus!!!! maar jah als ik bij 2e gesprek aangeef dat ik zwanger ben zullen ze mij denk ik niet willen...

19. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Naiobi!!

Ben ook benieuwd naar Tinkerbell, hopelijk heeft ze het gewoon te druk...

Ik heb vandaag even een mindere dag...Echt verschikkelijk misselijk en vannacht ook nog eens heel fout gedroomd over mijn echo van volgende week :(

En dan ook nog aan het werk.... Pfff....volgens mij zat ik als ik nu in mijn eentje thuis was geweest gewoon te huilen, want daar heb ik tegenwoordig ook spontaan last van :(

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ik kan ook lekker emo worden van niks. Schattige mensen op tv, zielige dingen op tv hihi

Deel Deze Pagina