even een stomme vraag, maar hoe weet je of je bekken te smal zijn? ik heb namelijk het idee dat 'ie er bij mij ook noooooiiiiiit uit kan ( in ieder geval niet zo lekker als 'ie er in is gegaan )
@m80 bij mij kwamen ze daar met persweeen achter Maar ik was aardig aangekomen ben heeeeel lang maatje 34 geweest en toen ik bij de gyn kwam maatje 40.. maar weet niet of dat er ook iets mee te maken had..
Charissa, leuke armband inderdaad!!! Maar als je m nu m doet...straks herkent een collega 'm als DE MvM armband??!!! Of nu denk je ineens....hè die ene vrouw bij supermarkt droeg 'm ook?! hahaha
hallo We houden ook even stil nog om te vertellen wel moeilijk Ik ben laatste tijd erg moe en last van me borsten pfff. Maar ik kan nog steedts niet geloven dat ik zwanger ben zo gaaf.
nou ik geloof inmiddels wel dat ik zwanger ben...mn tieten doen zeer, ben moe, kotsmisselijk en doe allemaal rare dingen
@M80 haha rare dingen,erg herkenbaar,loop in de supermarkt boodschappen te doen,afrekenen laat ik de autosleutels voor mijn neus liggen,ben iedere x alles kwijt
besef net dat ik nog maar zo'n 5 1/2 maand hoef te werken heb bijna heel de maand jan. vakantie en daarna is het nog maar 5,5 maand ofzo tot mn verlof vervelend
ja ben alles kwijt en van de week fietste ik naar het centrum...wist ineens niet meer wat ik daar eigenlijk ging doen....heb toen maar kleren gekocht, want ik wist het echt niet meer
@Charissa mooie armband hoor!Hebben jullie ook steeds zo`n honger?ik wel pff... Hier mijn kv test:was erg erg blij mee.. Bekijk bijlage 115241
Ja dat ook,gister daar staan,hmmm wat moest ik hebben,er was iets...maar wat????Heb ik nu alles,hmm ja ja volgens mij wel,zit je net in de auto oja wc papier,dat was ook echt op ja
mooie test Faye zal ik ze alle 9 op de foto zetten gisteren het nieuwste resultaat cb digitaal gaf 3+ aan...lachen man....een week geleden zei die nog 1-2 weken straks nog een testje van mvm en dan geloof ik ze allemaal wel
da's wel de bedoeling...zouden eigenlijk naar Afrika gaan, maar dat gaat nu niet door! mag nu geen malariapillen slikken dus moeten even kijken wat t gaat worden
@m80 haha lekker hoor.. En werk ik heb geen werk meer sinds oktober, maar nu vind ik zo naar om te solliciteren omdat ik dan zwanger ben... Mijn testen staan in mijn album.. zal effe kijken of ik em in beeld kan krijgen!! of je moet vriendjes worden haha
Oh dames! Dat jullie allemaal van die gekke dingen hebben! Ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben, heb nergens last van ! Alleen wat geborrel in mijn buik! maar dat is het dan wel... Morgen nog even kv test doen en dan de VK bellen