@ayse het begint zich nu toch net te vormen? Ik ben benieuwd of ze het goed heeft! @echo alles goed! Wurmpje lag te slapen en wou ook niet wakker worden hihi
Van het weekend ga ik eens voor de site zitten! Moet deze week nog even veel voor school doen. Ik zit hier ook in een tweelingtopic. Daar is vandaag een tweeling geboren een meisje en een jongen. Hebben wij toch een dezelfde naam wanneer het 2 jongens of 2 meisjes zijn! Het tweede geboren kind krijgt dan een van de namen die zij ook heeft. Och niks aan te doen. Wel grappig want het zijn best apparte namen.
Ach tamaar wat rot! Heel veel sterkte! Naiobi, fijn dat de echo goed was Hier vanavond 2e echo!Super spannend!!! Als het goed is voor het eerst een echt ukje zien!
Mama2be spannend!!! Ik moet van t weekend echt werk maken van de site!! Ik hen over 14 dagen pas weer echo. Vorige keer met bijna 10 dan met bijna 13 dan met bijna 16 en daarna met bijna 20. Heb tot de 20 weken echo al alles gepland staan hihi
tamaar heel veel sterkte naiobi ze zij ook het is niet echt zeker maar ze zag wel wat zij. We zien als we 20 weken hebben.
@Naiobi Nee helaas niet. Ik hoop vanavond nog even de foto's te komen posten.. Mijn ouders, zus en schoonouders en schoonzusje komen foto's kijken haha!
@Najobi, Had er gister overheen gelezen door het nare berichtje over de miskraam maar fijn dat de echo goed was! @ mama2be. Veel plezier vanaaf! Wij mogen morgenavond. jeej!!
Goedemorgen dames. Ben net thuis van de 1e echo. Onze frummel had het zo druk dat t moeilijk was om te meten hihi maar de termijn klopt precies en het was echt geweldig om te zien!!!
Triesie, wat leuk! Leuk om te horen dat die frummels al inderdaad helemaal druk kunnen zijn met zichzelf
Die van ons was rugslag aan het doen haha . We hebben nu zelfs een foto waarop wordt gezwaaid Ik heb sinds gisteren een griepje te pakken en voelde me zo rot, maar dit maakt alles goed!
Het is inderdaad een fijn gevoel (en echt een koopje, ja, vond ik ook). Komende zaterdag moeten we hem ophalen en dan wil ik wel even kijken of ik een mooie foto kan maken en die ook kan plaatsen... Vandaag heb ik weer een echo gehad, ik ben nu 12 weken (oef, eindelijk!!). Vandaag was ook de nekplooimeting. Alles zag er weer helemaal prima uit, maar de kleine was erg beweeglijk en zodoende zijn er niet echt hele mooie foto's afgedrukt, tenminste 't is allemaal niet zo duidelijk. Ik wil wel even kijken of ik hier iets kan plaatsen, maar ik beloof dus niks Vandaag ook gehoord dat mijn neef en zijn vrouw een derde kindje verwachten, precies twee weken eerder dan ik, op 5 augustus. Een complete verrassing, we dachten altijd dat zij het bij twee zouden houden, maar wel heel leuk!