2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he :) De echoscopiste heeft echt de tijd genomen voor dit fotomomentje, beeb was namelijk nogal druk, dus het duurde even voordat ze kon meten en ze wilde persé een leuke foto maken...

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    trissie niet zo druk maken hoor ik ben al vanaf vorige week dinsdag ziek heb sinds dien ook de enne dag 40 graden koorts en dan weer een dag niks en dan weer wel:( om gek van te worden. je mag gewoon 6 tot 8 paracetamolletjes per dag ..

@buren wat akelig van je buren zeg..wij hadden het in ons andere huis ook ik was aan het bevallen en de buurman beukte op de muur omdat het stil moest zijn.. echt zo,n walgelijk mannetje.

3. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1863 triesie83, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
    @mamapatricia
    Bedankt voor je geruststellende woorden!! En natuurlijk beterschap!!

4. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Hier terug van ziekenhuis, echo gehad en consult gynaecoloog. Alles zag er weer goed uit :) Nu over 2 weken weer een echo bij de verloskundige waar ik me net heb aangemeld en daarna over 2 weken weer terug naar de gynaecoloog en dan hopen dat ze al kunnen zien wat het wordt :p Dan zou ik 16 weken zijn bij de gyn. Ik ben zo nieuwschierig :p

Bij deze mijn echo, precies 12 weken vandaag:

5. Bika

Bika Niet meer actief

Mooi zeg, zie dat wij niet zo veel schelen, dus zo ziet dat er uit nu hihi.

@Buddy: Heb heel erg veel steken in mijn buik en buikkrampen, daardoor maak ik me vooral zorgen. Wanneer ik niets voel scheelt dat al 90% hihi. Probeer nu gewoon te focussen op andere dingen idd, werk hielp vandaag erg goed. Voor een aflopende zaak (bedrijf dat mijn klant is wordt waarschijnlijk gesloten) heb ik echt ontzettend veel werk gelukkig. Sommige collega's hebben al maanden niets te doen, dan ben ik toch echt liever zo druk.

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @bika, nee snap het. Kan de huisarts je niet helpen? Tijdens de zwangerschap doen de darmen nu eenmaal ook minder hun werk als dat ze normaal doen. Als jij er zo'n last van hebt dan moet daar toch iets aan gedaan worden want dat kan dan nog wel 6 maanden doorgaan. Zou het gewoon verder informeren :)

7. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Trouwens zo leuk om al die echo's te zien. :D
    Alle augustus 2011 mini mensjes :p

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    ik zal van het weekend de mijne inscannen. 2 minimensjes hihi.

Wel leuk dat we allemaal zo oplopen met elkaar!

Vandaag voor de 2e keer heel vroeg eruit, het eruit viel niet tegen maar vanmiddag 2,5 uur op de bank liggen slapen en nu echt niet fit.

morgen nog 7 uur lesgeven en dan weekend en 4 dagen weer niet voor 9 uur eruit.

Hopelijk voel ik me snel weer topfit :D

9. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    zooo mooie echo gezien

Vandaag ok verteld op werk was positief leuk om te horen

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    bij mij op school verwachten ze vanalles.
    Wanneer de echo van 14-02 goed is ga ik het vertellen hihi. Eerst thuis en dan op school.

Dinsdags hebben we teamvergadering en dan ga ik het vertellen, is meteen iedereen erbij :D

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    tries niks te danken:D ik snap het wel ik heb af en toe ook wel een beangstigend gevoel maar dat heb je denk ik altijd wel zolang je het nog niet voelt bewegen.. neem lekker je rust. en goed uitzieken

sjul spannend bijna vertellen:D

simple mooie echo. wat is het toch prachtig om elke keer te zien

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Pfff ben blij dat ik morgen weer wat langer kan blijven liggen. Zo 3 dagen om 7 eruit en dan 7 uur lesgeven.... Nooit gedacht dat me dat toch zwaar zou vallen!

Gelijkt nu weer 4 dagen kalm aan! Ma/di lekker alleen middag werken!

Tot vanavond!

13. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    hihi en dan kan ik je vast vertellen dat ik een kind of 2 opvoeden vaak nog zwaarder is als een werkdag hoor! ;)
    Mooie echo's weer... Volgende week mag ik weer, mijn laatste denk ik...

14. Bika

Bika Niet meer actief

Was ook erg blij met een uurtje of twee langer slapen vanochtend! Alleen jammer dat toen ik wakker werd ik meteen een bak kon grijpen haha. Nog maar eventjes en dan is dat over!!!

@Buddy: nee huisarts kan helaas niets anders doen dan lactulose voorschrijven en daar worden de krampen alleen maar heftiger van. Had altijd al problemen met mn darmen maar nu slaat wel alles. Als ik dinsdag heb gezien dat alles goed is en het wordt nog erger dan dit ga ik gewoon mijn oude internist opzoeken, mag die er eens naar kijken.

Heb vandaag wel wat meer rust geloof ik. Ga straks even naar de grote Prenatal in Den Bosch om te kijken of ze ondergoed hebben dat beter zit dan dit klemmende spul.

@Sjulie: ben benieuwd naar je echo!

15. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @bika, ow kijk. Ja bij jou is het dan inderdaad een ander verhaal. Hopelijk vind je snel een oplossing.

Wel grappig jij hebt het zelfde plan die ik eerst had. Vanmiddag langs de grote prenatal in db. :D We hebben het iemand omgegooid want we gaan nu morgen naast baby dump in eindhoven.

Trouwens.. Prenatal heeft nu kortingsstickers die t/m zondag geldig zijn heh. :)

Have fun!

16. Bika

Bika Niet meer actief

Oh!! kan je die in de winkel nog krijgen? Heb ze hier niet ontvangen, maar krijg hier ook geen reclame van Prenatal. Babydump ga ik binnenkort ook nog heen, maar dan die in Veenendaal want vriendin woont daar praktisch naast en die wil graag mee hihi.

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    @ September08 het is nu gewoon zwaar omdat ik niet fit ben. Dat heeft niets met kinderen te maken.

Nog 3 uur te gaan en dan lekker weekend!

Zondag met vriendje kaasfonduen!! Joehoe hihi

18. Bika

Bika Niet meer actief

Lekker kaasfondue!!

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Nou ik kan ook zeggen dat week mee even zwaarder valt. Normaal ben ik zo'n stoom trein, dendert maar door Maar dat lukt mij ook even niet hoor. Maar ergens toch ook niet gek toch? Je lijf is nu met zoveel dingen tegelijk bezig. :)

@stickers geen idee. Heb ze in de bus gekregen.

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Zo spulletje voor kaasfondue gekocht dat wordt smullen! Morgen nog wat erbij halen en we kunnen ertegen hihi

@buddy, volgens mij voelen wij ons hetzelfde hihi

Na de middagpauze had ik gelukkig een proefwerk met eerstejaars voelde me echt beroerd!!

Nu gaat het weer goed! Vriendje is frietjes halen

Deel Deze Pagina