2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Waarom is het mogelijk dat je zo vroeg gaat bevallen? Juni is wel heel veel te vroeg!

2. Bika

Bika Niet meer actief

Net de hele stad afgezocht naar betaalbare niet lelijke hipsters. Die zijn dus gewoon niet te krijgen. Mijn zusje naar een grote H&M gestuurd in een andere stad, hebben ze daar geen H&M mama.
    Toen dacht ik dan bestel ik ze via de webshop, maar vriendin zei dat ze altijd 3 tot 4 weken moet wachten tot dr kleding wordt geleverd en dat schiet dus ook niet op. Moet maar weer iets anders verzinnen. Iig is alles beter dan t ondergoed dat ik nu heb, of t irriteert of het zit gewoon al te strak.

3. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hee dames!

Oeps! Wij hebben de babykamer al besteld! hihi!!
    Waren bij de Baby-dump, en waren direct verliefd!
    En tja daarbij was de kamer ook nog in de aanbieding, scheelde €500,- dus dat is best veel ;)

Ook hebben we de kinderwagen gezien die we willen.
    Dat word hoogstwaarschijnlijk de Maxi cosi mura 4 :).

4. Bika

Bika Niet meer actief

Leuk gevoel is dat he?! Ik was ook zo blij met eerste spulletjes hihi.
    Hoe lang is je levertijd?

5. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    We hebben de leverdatum in week 20 gezet, dan ben ik 26 weken :)

6. Bika

Bika Niet meer actief

Heb je mooi op tijd alles af :) Leuk zeg! Heb je een plaatje?

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    @hm. Je kan als je wil gaan betalen zien hoe lang het nog duurt voor iets geleverd wordt. Daarna moet je pas bevestigen.

Ik heb spullen vaak met een paar dagen.

8. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
  9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Leuk kamertje!!!

10. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Grappig wij zon ook naar de baby dump geweest. :D

O ok wij gaan voor de maxi cosi mura. Ik zou trouwens wel voor de pebble gaan als je er een stoeltje bij wil. Die kun de met 1 hand via de beugel van het onderstel afhalen net als de reiswieg. Met de goedkopere moet je met 2 handen op 2 knopjes drukken tegelijkertijd ophoog trekken. Gaat lastig en slecht voor je rug met het gewicht van de baby er bij. Bij de pebble: los van elkaar 2knopjes indrukken (kanje daarna loslaten) en het stoeltje aan de beugel er af tillen. Terugplaatsen is eren kwestie van er op klikken. :)

11. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @mzw, wat balen dat de misselijkheid erger wordt! Maar wel fijn dat je echo op tijd kon. :D

12. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Buddy, thnx voor de tip! Die ga ik onthouden!
    Hebben vanavond te horen gekregen dat mijn schoonouders de kinderwagen betalen :D :)

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Wat een leuke cadeaus allemaal van de (schoon)ouders!

Wij gaan het volgende week maandag vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren.

Net feestje gehad van mijn bijbaantje, vriendje werkt er nog soms voor, en was blij dat ik kon zitten. Had een bodyblouse aan, een witte en daar had ik wel een hele dikke buik in na wat eten hihi.
    Vriendje werkte er in januari 10 jaar en had een heel mooi boeket en een goed gevulde envelop!! Komt mooi uit met nieuw huis en beebs!

Kwamen ze met hapjes rond, vergiste ik me bijna in een toastje filet americam en rauwe zalm hihi. Toen maar brie gepakt :p

Nu lekker in bedje

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen!!

15. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen,

Wat fijn die gulle gevers :)

Geniet nog allemaal van de laatste dag weekend ;)

@ sjulie, ik heb een baarmoeder afwijking waardoor ik grote kans heb op een vroeggeboorte, dat wil zeggen rond de 4 tot 8/10 weken vantevoren. Niemand kan het zeggen met zekerheid hoeveel van te voren, ligt eraan hoeveel plaats de kleine overhoud en of die niet te erg in groeiachterstand komt. Ben 18-8 uitgerekend.

16. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    *smelt*, die is mooi :D Ik wil ook naar babydump :p

Hoelang zit er minimaal levertijd op zo'n kamertje?

Ik wil namelijk mijn kamer rond de 20ste week in orde gaan maken, maar geloof dat ik dan al moet opschieten met bestellen of niet?

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Pfff dat is wel akelig!! 8-10 weken tevroeg is niet mis!!

Ik ga gewoon echt voor de 38 weken haha. Lekker positief.

Babykamer. Als ik 20 weken ben krijgen we de sleutel van het nieuwe huis en als ik 24 weken ben gaan we over. Dan kan ik natuurlijk ook pas gaan inrichten etc. Zodra we overgaan is het kamertje natuurlijk al wel geschilderd etc.

Ledikantjes neem ik over van een vriendin. Zijn antieke. Die wil ik rond de 16 weken gaan ophalen bij haar en dan schuren en schilderen.

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ah dat is leuk he sjulie om zelf zo te knutselen ermee.

Ja ik vind het zelf ook akelig, ben zelf met 25 weken geboren en vind het maar doodeng dat ik er zo goed vanaf ben gekomen. Daarom wil ik mijn babykamer vroeg klaar hebben zodra ik die stress niet meer heb. Wij zitten midden in onze verhuizing en kunnen volgend weekend echt verhuizen. Onze babykamer is nu helemaal wil geschilderd en nu ga ik zelf aan de slag ermee. Zit al boordevol ideeen. Heb ook al vanalles opgeslagen op de laptop van foto's.

Heb net trouwens op marktplaats echt een superleuke babykamer gevonden hier in mijn dorp ook nog eens. Geen idee of vriendlief dit ook leuk vind, maar toch ga ik vanmiddag om 4 uur eens kijken. Ik ben er helemaal verliefd op in ieder geval haha.

Maar is 38 weken niet erg positief bij tweelingen? Ik heb geen idee hoor, maar dacht dat die ook veel vroeger konden komen.

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    hihi dat kan zeer zeker. Maar ben graag van het positieve :)

Maar als we overgaan dan wil ik meteen het kamertje klaarmaken hoor. Maar ze moeten minstens tot 32 weken blijven zitten maar ik ga gewoon uit van 38 instens hihi

Over een paar weken de ledikantjes maar is halen. Dan is het ook niet meer zo koud en kan ik lekker in de garage tobben :)

Maar in de garage staat ook nog een secretaire, een antieke die ik half opgeknapt heb. Daar ga ik volgend weekend ee aan de gang!

20. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Simple, bij hun zit er ongeveer een levertijd van 12 weken op.
    Wij hebben het nu wel zo gedaan dat ik 26 weken zwanger ben dat het kamertje komt. Zodat we nog mooi de tijd hebben de kamer klaar te maken :).

Ik ben er echt zo blij meee :D

Deel Deze Pagina