Hoi meiden! Ik heb even een vraagje en vroeg me af of jullie even mee wilden rekenen. Op 8 september zijn wij gestopt met de pil. Op 11 september mijn onttrekkingsbloeding gehad. Dus op 11 september is de eerste dag van mijn cyclus gestart als ik dat goed zeg. Op 5 oktober werd ik voor het eerst ongesteld, dus deze ronde telde 25 dagen. Dus die 5 oktober telt dan ook weer als dag 1 van de nieuwe cyclus toch? Mag ik er nu vanuit gaan dat mijn 2e ronde ook ongeveer dit aantal dagen bevat? Om even uit te rekenen wanneer mijn eventuele NOD zou zijn? Ik weet wel dat je er niet vanuit moet gaan dat het dezelfde aantal dagen moet zijn, maar ik weet even niet hoe ik anders moet "rekenen". Als ik voor het gemak even uitga van 25 dagen zou ik as woensdag 29 oktober ongesteld moeten worden. Nog steeds goed gerekend? Ik hoop natuurlijk niet dat ik ongesteld wordt, ik heb sinds een dag of 3 ontzettend gevoelige borsten, ik voel ze echt steken (terwijl ik dit nooooooit heb) en m'n buik rommelt en soms zit een broek net niet lekker dat ik de knoop even opendoe. Lijkt of ik een "vol" gevoel heb daarzo. Ben redelijk moe 's avonds en soms vlagen van misselijkheid. Houdt mijn lijf me nou gewoon voor de gek omdat ik het zo graag wil of hebben meer meiden dit gevoel gehad? Kan ik woensdag al een testje wagen als ik niet ongesteld ben geworden? Alvast bedankt voor het lezen en het advies!
naja, kan dus beide kanten op. De telling ed klopt volgens mij, alleen zou je de 30ste je NOD hebben. (ik ook ) Hoe dan ook... veel meiden hebben in het begin van een zeer wisselende cyclus door het ontpillen. Al moet ik zeggen dat dat bij mij niet het geval was... WWat je symptomen betreft.. tja.. das het wachtbankje.. ellende is het... je voelt van alles, of denkt van alles te voelen dat je nooit eerder deed... Het kan dus 2 kanten op, echt zwanger, of een lijf dat aan het ontpillen is... succes...!
je telling klopt. MAar gezien je net bent gestopt met de pil kan het nog alle kanten op, Je kan nu ook zomaar een cyclus van 35 dagen hebben. Maar uitgaande van 25 dagen cyclus is je nod 30 oktober
Zo lastig dat je lijf je voor de gek kan houden he. Maar met mij vele andere meiden Ik wacht tot woensdag en dan beslis ik of ik ga testen of niet... Vind het wel allemaal ontzettend spannend. Toen ik zwanger was van m'n dochter voelde ik ook die stekende prikborsten en dat volle gevoel onderin... Pffff wat duurt wachten lang zeg
Jaa kom je mee schrijven in topic 'haat aan wachtbankje'? Kletsen we met nog 2 andere rond zelfde termijn
Succes! Ik ben 5 jaar geleden gestopt met de pil na zes jaar geslikt te hebben. Mijn cyclus was meteen weer normaal destijds en wisselend tussen 24-29 dagen gebleven.
Dank je wel, Boomstam! Heb jij ook bovenstaande "kwaaltjes" gehad? Ik zie dat jij mag testen! Wat spannend zeg! Laag je het weten??
Nou, ik heb vanaf 7dpo krampjes en steken, ook in mijn liezen... In mijn temp. kaartje een 3 fasig patroon gezien, maar sinds vandaag weer slappe borsten -hoewel nog wel gevoelig- en echt ongi krampen onder mn navel, maar ook nog in mijn liezen. Helaas vandaag wat bruinverlies en mijn BMM is weer omlaag en een beetje open. Daarom verwacht ik morgen ongi te worden. Wel balen; vandaag had ik mijn NOD en had weer een hoge temp. zelfs hoger dan de afgelopen week!! Ik had tot mijn ei zesendertig,5 (sorry mijn zes is defect) Daarna zesendertig,8 een week. Toen dipte die wat in en daarna 37.0 en vanmorgen op mijn NOD dus 37,2 en 37,1 (2 keer gemeten; kon niet geloven dat hij nog hoger was geworden) ik moet echt morgen afwachten. Maar ik verwacht er niet veel meer van aangezien ik krampen heb en mijn borsten weer slap zijn.
Spannend hoor, morgen is m'n NOD! Heb nu nog steeds last van steken/zere borsten, lage rugpijn, steken bij de baarmoeder en een vol gevoel... Erg moe ook... Spannendddd!