Maar hebben er meer meiden last van dat ze meer zweten en dat het sterker lijkt te ruiken? Ik heb het warm en koud tegelijkertijd en heb echt het idee dat er een hele zweet walm om me heen hangt Als het vaker voorkomt wat kan ik er het beste aan doen???
ik heb dat ook gehad bij mijn vorige zwangerschappen, maar vooral na de bevalling en zo lang tot ik borstvoeding gaf, pas toen ik met voeden stopte ging het weg. Ik hoefde ook niet te zweten of zo, t stonk gewoon :/ kon zo vaak douchen als ik wilde. Ik vertelde t ook maar ongegeneerd wanneer ik mensen om me heen had, van sorry ik vind t ook niet prettig maar kan er niks aan doen. Niet te dicht in de buurt komen haha.
Meer zweten hoort bij de zwangerschap. Van het sterker ruiken weet ik het niet. Heb ik zelf geen last van...
Herkenbaar. Heb ook het idee dat ik een wandelende stinkbom ben! Man zegt niets te ruiken. Maar of 'ie dat zegt om loef te doen of dat het echt zo is weet ik niet
Heb er ook last van! Echt heel irritant soms en dan denk ik dat andere mensen me ook ruiken. Heb soms gewoon natte plekken, terwijl ik dat normaal echt nooit heb!
Ik heb het ook meer. Sneller warm, vooral als ik wakker word heb ik soms gezweet alsof ik 40 graden koorts heb gehad. En vaak ook warm en koud tegelijkertijd. Ik denk dat je reuk ook gewoon sterker ontwikkeld is nu, dus dat een ander je helemaal niet zo sterk hoeft te ruiken... misschien wishful thinking... maar dat denk ik
Ik heb ergens gelezen dat je als zwangere vrouw vanaf 9-10 weken extra zweetklieren aan maakt. Het extra ruiken komt waarschijnlijk door je reuk vermogen wat sterker is geworden.. Ik heb er ook last van, heel snel warm en zweten en dat terwijl ik normaal gesproken 9 maanden per jaar met winterdekbed slaap en een kruik (altijd koude voeten haha).
Hier ook, zweten en stinken. Maar, volgens manlief ligt het eraan dat mijn neus gevoeliger is, want hij zegt "Je stinkt niet meer dan anders hoor..." (het is zo'n schat...)
Hihi, ik heb er net ook een topic over geopend! Ik vroeg me al af of ik de enige was.. Ik vind het echt genant, zelfs mijn vriend ruikt het! Hij zei al dat dit voor het eerst is.. Maarja, ik houd er al volop rekening mee (goed wassen, goede materialen dragen, Odorex etc) en meer kan ik er ook niet aan doen! Wel frustrerend haha.