Zijn er onder jullie nog mensen die vocht hebben in de baarmoeder? Blijkbaar is er een verschil tussen IN en ACHTER de baarmoeder... Vorige week woensdag hevige buikpijn en infectiewaarden in bloed verhoogd en toen zagen ze vocht in de buik. Vandaag op controle geweest en zat er nog vocht, maar minder; bloed was nu wel oké. Maandag voordien tp gehad en vrijdag daarvoor punctie ivf/icsi. Hangt dit samen of vanwaar komt dit? Ik lees dat het nadelig kan zijn voor een embryo om in te nestelen. Weet iemand er meer over of ervaringen?
Zat dit vocht nu in of buiten de baarmoeder? Of in de eierstokken. Je hoort wel vaker na een tp dat er weer vocht in de eiblaasjes terug stroomt dat komt dan door een eventuele opbouw van het hcg hormoon. Dat noemen ze het gele lichaam. Wat ook nog kan is dat het van de punctie nog is geweest. Je kan daarbij een infectie oplopen. Ik hoop heel hard dat het het eerste is. Succes.
Bij mij zat het 'in' de baarmoeder. Mijn ontstekingswaarden waren vorige week wel verhoogd 2 dagen na de tp.
Geen idee of het hetzelfde is, maar in juni had ik ook vocht in mn baarmoeder. Wij deden Iui. Bij de eerste (of tweede?) follikelmeting zag de arts direct al dat er veel vocht zat. Maar zei ook dat het niks ergs was en geen kwaad kon. Achteraf waren er teveel eitjes gegroeid en mochten we geen inseminatie doen. Zelf geklust, en raak. Dus nou ja, voor mij was het vocht dus geen nadelig iets voor de embryo..