Snowy en Hanneke beiden heel veel succes gewenst, hoop dat jullie het goede voorbeeld gaan geven dat wij dan weerk kunnen volgen. Ik ben vanmorgen wezen spinnen, wordt me een partijtje niet goed opde fiets. Hartslag goed onder controle, zullen de hormonen wel zijn. Ik ben zelfs gestopt, is niets voor mij. Hebben andere dames ervaringen met hormonen en sporten? Chantal
Thanks Chantal en jij natuurlijk ook succes! Ik heb geen ervaringen met sporten en hormonen, wilde ook gaan spinnen, maar dat is helaas gebleven bij willen. Is er niet van gekomen, heb niet zo'n sterke wil om te gaan sporten en vind het nu dubbel zo lastig Maar ik denk wel dat de hormoontjes een hoop in de hand hebben, dus het kan makkelijk dat je, je even niet goed voelde. Ik heb dat ook wat vaker de laatste tijd. Dan krijg ik een beetje last van duizelingen Nou sterkte meid! Liefs Snowy
Hoi Chantal, Nee daar heb ik totaal geen last van, heb zelfs de dam-tot-dam-loop nog gedaan, niks aan de hand. Ik ben nu 9 dagen over tijd, mijn 2e iui is niet doorgegaan omdat ik 3 follikels, we mochten 2 dagen geen sex hebben...hebben we ook niet gedaan dus ik kan niet zwanger zijn (denk ?) Heb gelezen dat het mogelijk is dat je ongesteld kan verlaat worden door de hormonen...hebben jullie dat ook ? (Ik ga morgen voor de zekerheid toch maar even test doen) Gr Nijn
Hey Nijn, Jeetje dat je zo lang kan wachten met testen! zou dat echt niet kunnen.. Wel spannend joh! Hoop voor je dat het zo is. Bij mij is ook mijn mensruatie uitgesteld, maar dat komt door de Utrogestan bolletjes, weet niet of jij die ook gebruikt? die moet ik na de inseminatie 14 dagen 3x daags opsteken. Het heet Utrogestan en het is gewoon progesteron. Dat doen ze geven om het slijmvlies mooi dik te houden en om de innesteling te bevorderen. alleen omdat ik dat gebruik is wel min menstruatie zo ongeveer 4 tot 5 dagen later. hoop dat je zo genoeg weet! En ik duim voor je! Liefs Snowy
Nijntje wat spannend zeg. Ik zou ook niet zo lang kunnen wachten hoor. Bij deze iui hadden we ook 3 follikels en bij ons ging het wel door? Ander protocol?! Ik gebruik ook utrogestan maar dan 1xdaags 2 bolletjes voor het slapen gaan. Snowy, heb jij dan wel al last van spotting of komt dat dan ook later? Ik heb normaal 4/5 dagen voor mijn nod spotting maar nu ook totaal niet. Ik zit nu 1 dag voor de bloeduitslag en blijf nog even hoop houden maar heel eerlijk weet ik dat deze poging ook is mislukt ondanks dat ik het op niks kan baseren. Ik baal dat de utrogestan je langer in onzekerheid houdt. Davalee
Ja tis best wel lang 9 dagen maar dat komt omdat ik dit had gelezen; Effect Gonal F Als u twee weken na de poging tot bevruchting nog niet ongesteld bent, betekent dat niet dat u zwanger bent. Meestal komt de menstruatie door de hormonen wat later. Ook is een zwangerschapstest niet betrouwbaar door de hormonen die u heeft gebruikt. Daarom kan alleen de arts een eventuele zwangerschap vaststellen. En omdat mijn IUI niet door was gegaan natuurlijk. Denk gewoon dat ik net zoals jij Davalee niet zwanger ben, nou ja misschien is het morgen wel een geluksdag als we gaan testen? Ik zal voor je duimen! En voor jou ook Snowy, dat ze elkaar maar vinden tijdens je inseminatie, hihi. Fijne dag nog, groetjes Nijn
IK heb het eens aan de fertiliteitsarts gevraagd van de 3 follikels.... het schijnt dat ze dat per paar beslissen, maar dat er nu wel een protocol actief is dat IUI bij 3 follikels niet door mag gaan vanwege de complicaties tijdens een meerling zwangerschap. Moet goed......(ik heb er liever 3 in een keer dan nooit eentje). Ook heb ik eens nagevraagd waarom de ene vrouw zoveel hormonen en medicijnen krijgen en ik heb alleen de pregnyl spuit. Ik wilde weten waarom dat zo is.....dat blijkt aan de situatie te liggen waarin het stelletje verkeerd. Ik bedoel hiermee.....wat het "probleem" is, hieraan passen ze dan de medicatie aan. Maar goed ...ik heb nu 3x met alleen de pregnyl.....en volgens mij krijg ik, tenminste als de 3e poging niet lukt.....wat niet te hopen is natuurlijk!....wel hormonen toegedient ivm het vermeerderen van een eitje..... Succes allemaal meiden!Groetjes Hanneke
Hey Davalee, ik heb inderdaad wel last van al ongi krampen, maar dat begint bij mij meestal 1 dag voor mijn NOD dag en als ik dan nog niet ongi ben, dan word het gevoel alleen maar heftiger en heb ik echt het gevoel van het moet eruit ( of een soort van ik ben al ongi ) Maar er is nog niks.... Maar daar weet ik al wel snel door dat ik niet zwanger ben. En Nijntje, dat heb ik nooit geweten joh, dat je door de Gonal later met je NOD kan zijn, bij mij heb ik echt het idee dat het puur door de Utrogestan komt. Nou meid ben benieuwd hoor wat de uitkomst is.. Ik duim echt voor je! En Davalee, jij ook sues morgen hè! Mijn duimen draaien voor jullie! Liefs Snowy
Helaas is deze poging definitief mislukt, jammer jammer. Hopelijk voor de anderen meer geluk. Op naar poging 3 van de iui. Liefs Davalee
Hee meiden, Net gebeld voor de uitslag, helaas die is negatief maar dat bevestigde wel mijn vermoeden dat ik nu al 10 dagen over tijd ben door die "stomme" hormonen. Balen, hoop dat ik nu weer snel ongesteld word dat ik weer snel kan beginnen..... X
Nou ja Davalee, zitten we tegelijkertijd slecht nieuws te verkondigen, toevallig ik had jou berichtje nog niet gezien toen ik de mijne ging schrijven. Balen he meis, nou ga maar snel wat leuks doen en laat mn dag er niet door verpesten....ooit wordt het raak!
Lieve Nijntje, Balen is dit! Maar we gaan er weer positief tegen aan dat is beter om maar te gaan zitten kniezen het word er daar door echt niet beter van. Ik ga een film opzetten, lekker zwijmelen bij een feel good film Ik woon ook in Hoofddorp, ga je naar het Spaarne? Ik zit helemaal in Friesland bij het Barrahus. Bevalt me erg goed. Wij worden hopelijk gauw de meest trotse moeders van Hoofddorp.
Hey Meiden, Davalee en Nijn, echt rot voor jullie Het is altijd zo'n verschrikkelijke teleurstelling Ik heb vandaag de indeminatie gehad en die ging goed, alles zag er weer prima uit. Bij ons in het ziekenhuis doen ze altijd als de derde IUI niet is geslaagd een kijkoperatie. Dus die wilde ze gelijk maar inplannen en ze vertelde er even bij hoe het allemaal in zijn werk ging en wat ze precies gingen uitvoeren. nou moet zeggen ben daar echt eel erg van geschrokken en kon mijn tranen ook niet echt meer de baas. Heb nog nooit een operatie gehad en ben er als de doods voor..... Maar ja wat moet dat moet. De Gyn zei wel je moet niks, want ze zag dat ik er toch wel overstuur door was. Maargoed als de IUIs dan niet hebben gewerkt en ik moet ooit door voor IVF, dan vragen ze ook om een kijkoperatie. Dus ik vind wel dat ik het moet doen, dan is in ieder geval alles gecontroleerd. Nou meiden het worden weer spannende wachtweken. En nu hoop ik meer dan ooit dat ik zwanger ben. Dan hoef ik heel die operatie niet te doen.. Succes allemaal weer! Liefs Snowy
Hey meiden, Wat rot om te lezen dat het voor jullie allebei deze ronde niet gelukt is! Ik vind het super knap hoe positief jullie zijn! En inderdaad.....ooit worden al deze lieve meiden die op dit forum zitten ook trotse moeders....dan hebben we een lange weg achter de rug.....maar dat was dan de moeite waard! Wachten op mooie dingen duurt soms heel lang! Succes allemaal....ik heb morgen, net als Snowy, ook de 3e IUI. Ook ik hoop dat dit de laatste keer is....en dat de test nu eens gaat zeggen dat we zwanger zijn! Hoop het zo! En gun het jullie ook! Liefs Hanneke
Amen.. ik ben zenuwachtiger dan normaal, maar komt denk door die kijkoperatie.... Daar zal ik dan zo tegen op zien.. Succes!
Succes Snowy en Hanneke hoop dat voor jullie deze cyclus het moment daar is. Ik begin vrijdag met de echo's. Afwachten hoe snel zhet gaat deze cyclus Chantal.
Thanks Chantal, jij heel veel succes vrijdag met je echo. Het word nu spannend hè! Hier nog geen rare dingen, voel mij niet anders dan anders. Liefs snowy
Vandaag eerste follikelmeting gehad. Al 1 follikel die redelijk groot was, maar omdat mijn cyclussen tot heden wat lang waren heb ik maandag eerst nog een follikel meting. In eerste instantie wilde de GYN meteen een IUI voor maandag plannen. Nadat hij de cycli hiervoor bekeek kwam hij hierop terug, vooral omdat mijn baarmoederslijmvlies ook nog niet zodik is, 4 mm. Maandag opnieuw. Ik voel me ondertussen prima, geen vreemdehormonsters meer in mijn lijf en ik ben weer stukken beter te genieten. Chantal
Hey meiden, Na mijn 3e iui afgelopen dinsdag ben ik een beetje ziekjes geworden.... zal niks met die iui te maken hebben. Mijn vriend was al wat ziekjes en snotterig en dat begon dus bij mij op dinsdag. Dus ik heb me een paar daagjes niet zo lekker gevoeld....en ik kan je zeggen.... ik heb dus ook bijna niet aan de iui gedacht, was te druk met mezelf bezig. Maar goed, ik moet nu nog 1,5 week wachten, duimen draaien, hopen en me geen zorgen maken. En dat is nog steeds een lange tijd! Hey...Snowy hoe gaat ie ondertussen met jou? Ook al weer een beetje zenuwachtig.... of ben je er "niet zo mee" bezig? Nou, Chantal....spannned hoor! Dus volgende week gaat het gebeuren. Ik zal voor je duimen dat alles doorgaat en goed gaat! Tot snel! Groetjes Han
Bedankt Hanneke, Hoop dat door de rust misschien de innesteling wel ten goede is gekomen!? Je weet het niet he? In ieder geval succesmet wachten en ik hoop dat het wachten nog met zo'n 9 maanden wordt verlengt Chantal