Ja.....dat hoop ik ook! Wat zal dat heerlijk zijn, want als het gelukt is....dan zal ik pas echt rust hebben, volgens mij! Maar bedankt! Groetjes
Spannend weer meiden, ik zal voor jullie duimen, hopelijk is voor jullie 3x scheepsrecht! Ik ben nog steeds niet ongi geworden.....pffff ben nu alweer 16 dagen over tijd......heb net even naar n andere forum gekeken en het komt vaak ook bij andere voordoor de hormoontjes, hoop dat ik snel ongi wordt (ben toch niet zwanger zoals de test in het lab uitslag gaf) dan kan ik tenminste weer verder...... Jeetje Davalee, wat grappig dat jij ook in hoofddorp woont, ja klopt ik ga naar t spaarne, waarom ga jij helemaal naar Friesland toe? En Snowy, hoe was de kijkoperatie? Viel die mee ? Liefs Nijn
Hey meiden, Nijn, wat shit joh dat je nog niet ongi bent.. Je wil natuurlijk gewoon door, ik was vier dagen overtijd en wist dat ik niet zwanger was en vond dat al te lang! Dus snap helemaal dat je baalt. Heb trouwens nog geen kijkoperatie gehad, dat willen ze hierna doen als de IUI niet is gelukt.. Hanneke, hoop dat je weer een beetje beter bent en hopen dat de rust goed heeft gedaan.. Hoe zit het met de zenuwen? Ik begin ze toch weer aardig te krijgen, de eerste wachtweek zit erop, nog 1 te gaan... Nou meiden succes hè! Liefs Snowy
Hey Chantal en Nijntje.....hoe is het met jullie? Ik zit te stressen....moet nog een paar dagen wachten en dan mag ik testen! As dinsdag is het dan 2 weken geleden dat ik de 3e iui heb gehad...ik voel al van alles....Maar of het "goed" gevoelens zijn? Ik hoop het zo erg! Prettig weekend allemaal! Liefs, Hanneke
Hoi Hanneke, hier alles goed. Woensdag 3e FM gehad, geen eisprong gehad zo blijkt uit het bloedonderzoek , maar ook geen groei van mijn baarmoederslijmvlies en waarschijnlijk niet eens een follikel maar een cyste . Maandag moet ik voor de 4e FM, dag 20..... Als er dan niet iets aan het groeien is dan is deze cyclus over voor de GYN. Hoop dat mijn eitjes er zin in hebben en ze toch activiteit laten zien. Succes met wachten deze laatste dagen. Chantal
Hoi Chantal, Spannend! Ik hoop voor je dat je dat het allemaal goed komt! Maar wat als het een cyste blijkt te zijn? Bij mij geen hoop meer..... gisteren zijn de 1e tekenen van de ongesteldheid begonnen. Bruine vloed.... en vandaag ook weer een beetje en ik heb ontzettende krampen. Geen goed teken! Bah.... Probeer het een beetje van me af te zetten, vanavond gaan we gezellig naar les Miserables...en daar heb ik zin in, dus probeer er vandaag nog een leuke dag van te maken. En dan zien we het wel. Maar ik weet bijna zeker dat ook de 3e poging niet gelukt is, of er moet nu nog een groot wonder gebeuren! Jij ook succes volgende week! Ik zal voor je duimen! Groetjes Hanneke
Jammer , hopenlijk heb je het een beetje van je af kunnen zetten en heb je in ieder geval van de musical genoten! Beste remedie is afleiding, zo werkt het bij mij in ieder geval wel. Chantal
Hoi meiden, Hoest met jullie? Hanneke jij bent ongesteld geworden, klote weer zeg. Hoop dat je het al een beetje van je af hebt gezet en dat je weer met nieuwe energie aan je volgende cyclus kan beginnen. Chantal, jij moet morgen voor je FM kijken of het goed gegaan is of dat ze het afbreken, dat is zo klote heb ik ook vorige keer gehad omdat ik 3 follikels had die 18mm waren........toen mocht ik ook niet verder. Ik hoop dat je eitjes wat hebben gedaan. En Snowy; ik hoop dat je nog niet ongesteld bent geworden..... Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, ben nu al 23 dagen over tijd.........heb voor de zekerheid vannochtend nog n x getest, en wat ik dacht negatief......dan weet ik het tenminste zeker. T duurt zooooooooooooolang weet bijna niet meer hoe het voelt om ongesteld te worden (nooit gedacht dat ik graaaaag ongesteld wil worden) maar dan kan ik tenminste weer beginnen. Nou meiden, veel sterkte allemaal. Veel liefs Nijntje
Jammer SNOWY,helaas ..... *&%$#%&* :x Ik heb vandaag een redelijk geslaagde follikelmeting gehad. Mijn baarmoederslijmvlies is wat dikker geworden en links zat een kleine follikel van ongeveer 10 mm. Woensdag opnieuw een echo en wie weet vrijdag.... mijn eerste IUI, ik hoop het. Chantal
Vandaag opnieuw een follikelmeting gehad. Het eitje is wat gegroeid, echter nog niet groot genoeg om al voor IUI te gaan. vrijdag moet ik weervoor een echo... Afwachten dus nog steeds Jammer snowy, al ongi of mogelijk nog wat hoop? Chantal
Hey meiden, Vandaag ongi geworden helaas... En gister de bevestiging gehad van het ziekenhuis..... 1 December heb ik de operatie..... Hoop dat ik het voor een goed doel doe! Liefs Snowy
Hoi Snowy, Allereerst dikke knuffel omdat je ongi bent geworden. Zag dat je nu een kijkoperatie krijgt en er erg tegen opziet. Ik heb de kijkoperatie 23 oktober gehad. En meid het is me allemaal zo meegevallen. Ik ben in totaal van 12 tot 8 in het ziekenhuis geweest en de narcose etc. viel allemalal heel erg mee. Ik ben op donderdag geopereerd en maandag liep ik alweer in de supermarkt. Ik heb geen erge pijn gehad, wel een beetje pijn maar niets om je druk over te maken. En de twee kleine wondjes zie je nu met de dag steeds minder van. Een week later was ik alweer aan het paardrijden en dat ging prima. Sorry dat ik zo kom binnenkelderen in jullie topic maar dacht misschien kan ik je zo enigzins gerust stellen. Succes alvast!
Thanks zorra, voor je reactie! Dat stelt mij toch wel wat gerust, die positieve ervaringen met de operatie! Hebben ze bij jou nog iets gevonden met de kijkoperatie? en ik vind het wel fijn dat ze zeggen dat het toch weer iets je kansen vergroot op een zwangerschap! En daar doen we het natuurlijk voor. Liefs snowy
Gelukkig, hoop dat het bij jou net zo voorspoedig gaat als bij mij, vast wel. Bij mij hadden ze met de HSG gezien dat de vloeistof wel doorliep maar mijn eileiders iets opbolden. Met de kijkoperatie hebben ze ook nog een keer doorgespoten en hetzelfde resultaat. Maar de vloeistof loopt toch netjes door dus geen reden voor zorgen en nu op naar de 1e IUI.
Ik ga Maandag voor de eerste IUI. Ben helemaal happy! Lukt het deze cyclus niet, dan heb ik in december ook een kijkoperatie. Maar zo ver denken en kijken we nog niet Chantal
Dag dames, ik heb gisteren mijn eerste IUI gehad. Raar idee hoor. Gelukkig was het zaad van goede kwaliteit en voor mijn gevoel is mijn ei ook wel gesprongen. Afwachten dusnu. Ik heb een lekker weekeindje weg gepland voor het NOD weekeinde. Zijn de gedachten lekker weg. Groeten Chantal
Hey chantal, Heel veel succes in de wachtweken, ga zeker voor je duimen! En geniet lekker van je weekend weg! Liefs Snowy
Hey meiden, Gister de operatie gehad en die is helemaal goed gegaan. Ze hebben niks afwijkends gevonden gelukkig! Alles zag er prima uit! Heb dit wel van de verpleegkundige gehoord, want de Gyn was nog aan het opereren. Maar over 10 dagen heb ik het gesprek met de Gyn. Ik was vreselijk zenuwachtig gister en toen ik wakker werd uit de narcose, was ik wel gelijk misselijk en had pijn aan de buikwond. Daar kreeg ik snel wat voor. Had ook heel erg last van mijn schouders, maar dat is vandaag gelukkig al bijna weg. Ben echt heel erg blij dat het er weer op zit en dat er niks met mij aan de hand is! Liefs Snowy