Setje is gestart met poging 2 IUI!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by setje71, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setje71

setje71 Lid

Oct 22, 2007
    5
    0
    0
    Huisvrouw
    Heerhugowaard

Hallo allemaal, ik ben nog niet zo bekend hier maar zou het fijn vinden om met mensen te kunnen praten over IUI behandlingen en hormonen.

We hebben nu 4 pogingen gehad van de IUI maar er zijn er 2 afgeblazen.. 2 mislukt, na een pauze van een paar maanden, heb ik weer een beetje het vertrouwen terug in me zelf en me lichaam,

3 december gestart met IUI poging 3, spuiten met Gonal F dood eng maar hoop op minder reacties dan met de glomid.
    A.s maandag echo en waarschijnlijk woensdag/donderdag inseminatie..

mailen mag altijd, graag zelfs! :) groetjes Setje[​IMG][/code]

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend setje! Hoop dat het snel raak mag zijn!

Ik ben ook 3 december begonnen met spuiten en mag dinsdag naar echo voor 1 FM, echt spannend allemaal :)

3. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Setje,

Ik heb zelf nu ook drie IUI behandelingen gehad en afgelopen 1 december een kijkoperatie gehad. Als ik straks weer ongi word, ga ik met IUI 4 starten. ik gebruik zelf ook Gonal-F. Vind het super in gebruik is een hele makkelijke pen. Het begin is effe eng omdat je je zelf moet prikken, maar inmiddels al zo aan gewend.
    Succes met je IUI!

Liefs Snowy

4. Niet meer actief

Setje, spannend! Ik hoop dat deze IUI jullie een wondertje zal brengen!

Ik zelf zit midden in mijn 2e IUI cyclus en spuit ook gonal-f, maandag heb ik mijn 3e fm.

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Succes Setje! Ik zit op dit moment te wachten of de ongi komt en dan daarna starten met IUI 1. Spannende tijden! Ik ga voor je duimen dat het deze keer een succes wordt!

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes meid ;)

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend setje, succes meid. Wij zouden deze maand met de 1e poging beginnen maar helaas afgeblazen wegens te veel en al te grote follikels op dag 10.

8. Snowy

Snowy Actief lid

Ohhh balen Zora...... Kan je eindelijk er voor gaan, word het afgeblazen. :( Nou hoop dat je snel kan beginnen de volgende ronde!

Liefs Snowy

Share This Page