Zora, succes met je fm! Ilonaa, Wij hebben hierna ook nog 1x iui, daarna icsi. Brrr, lijkt me echt geen pretje! Wij hadden dit keer 5 miljoen waarvan de helft goed was, en vorige keer hadden we maar 1,4 goeie zaadjes. Wel vervelend dat de iui bij jou zo pijnlijk is! Geniet maar lekker van je vrije dag!
Dank jullie meiden! Ik snap 1 ding dan niet. Wij hebebn de 1e en 2e IUI maar 2 mln. zaadjes over gehad. En mijn arts blijft maar zeggend at dat een mooie score is voor IUI. Voor zover ik weet mogen wij ook gewoon de 6 IUI behandelingen af maken. Ilonaa, jullie scores zijn toch een stuk beter. En Saffie die van jou zijn hetzelfde. Vanmorgen FM; 2 follikels van 11 mm en aan de andere kant een paar kleiner dan 10 mm. Waarschijnlijk de IUI maandag, vrijdag moet ik terug voor FM 2. Hoop dat de IUI niet uitkomt op zondag en ik hoop dat die twee follikels hard gaan groeien samen dan heb ik dit keer een dubbele kans. mieden, ik duim voor jullie! Ooit moeten het geluk toch aan onze kant staan?
Ik duim enorm voor je mee Zora. Ik dacht idd dat 3,8 wel goed zou zijn, omdat de ondergrens 1milj is. Ik kan eigenlijk nog geen conclusie trekken, want hij zei alleen maar dat we na de 3de keer dingen op een rijtje gingen zetten. En ik heb dat natuurlijk zelf ingevuld met , oh dan zullen we wel overgaan op ivf. Maar wij hebben vóór bewerken veel meer goede zaadjes dan ná de bewerking. Dus er gaan tussendoor heel veel dood. Misschien dat dat ook aan de 5 dagen onthouding ligt ipv 2? Zoals ik beschreef bij het topic over zaadonderzoek. Maak je a.u.b geen zorgen, er zijn meiden met onder de 2milj zwanger geworden. En ja hoor, ook wij gaan dit geluk krijgen!
Wij hadden vorige keer 27,9 miljoen en was ook niet gelukt. Dus pin je niet teveel op die hoeveelheden vast.
Hai Hai Kom hier maar weer even koekeloeren Ik heb dus aan me gyn gevraagd hoe het kan dat ik zo snel weer mijn regels kreeg maar zei vond het ook raar en eigelijk kan het niet zo heel snel zegt ze maar het antwoord weet ik denk ik zelf al. Had gedoe op mijn werk gehad dusi k was de hele week gespannen, dus ik heb zo een gevoel dat dat er wat mee te maken had :S Afgelopen maandag benik weer begonnen met GonalF Dezelfde 1heid als bij de eerste keer.. Ik had al een eitje van 10 mm zei ze en dat op dag 4! Maandag terug komen voor de FM en dan denk ik die woensdag de inseminatie weer Wel heb ik extra medicijnen meegekregen die ik moet gebruiken na de inseminatie.. Balletjes die ik 2 x 2 daags moet inbrengen en dat is om de menstruatie uit te stellen het innestelen te bevorderen Ik hoop dat dat zijn vruchten afwerpt. Pfff heel verhaal Oja en over het overgebleven zaad na het bewerken ervan. Vorige keer hadden wij er 1,2 miljoen over en toen zei ze dat dat een prima score was. Dus ik snap niet dat er na het bewerken nog miljoenen over kunnen blijven. als jullie begrijpen wat ik bedoel Iig good luck xxx
Ik was met 5 dagen na de IUI ongesteld. Hun vonden het toen geen menstruatie. Tot het weken duurde voordat ik het eindelijk werd. Ze gingen bloed afnemen en toen bleek dat het wel een menstruatie was en dat ik net mijn eisprong had gehad. Heb er helaas ook geen antwoord op gekregen. Tja, dat het vreemd was zo'n vroege menstruatie en dat het eigenlijk niet kon. Maar daar heb ik niets aan. Ik heb nu ook niets gekregen hiervoor.
He bah... krijg net het bericht van een vriendin dat ze zwanger was (wist ik dus niet) en dat nu, na 11 weken zwangerschap, blijkt dat er iets niet goed is en de kans dat er ernstige afwijkingen bij het kindje zijn of dat het overlijdt erg groot is. Ze hebben ervoor gekozen om het weg te laten halen... En ik ben gebeld om op een baby-shower te komen van een andere vriendin die nu zwanger is... En ik voel me niet in staat om beide gevallen aan te kunnen emotioneel... Heb toch mezelf omhoog gekrikt en de eerste vriendin een lief bericht teruggeschreven en de uitnodiging van de tweede geaccepteerd. Zo, moest het even kwijt
he bah, dat zijn tegenstrijdige berichten. Ik vind het wel heel knap dat je naar de baby-shower gaat. Het zal vast moeilijk voor je zijn om daar blij te zitten doen. Ik krijg over een aantal weken een 'vriendin' over de vloer en die is dan ookal weer zo'n 20weken van de 2de. Dus begrijp je wel een beetje. Zit er nu stiekem al tegen haar buik op. Hoe voel je je verder? liefs
hoi meiden, Emmy heel veel succes vandaag! Zora, hoelaat moet jij vandaag voor je FM? Ik hoop dat het goed komt en dat je maandag je IUI krijgt! Even tussendoor.... Ik begrijp helemaal niets van mijn temp. Al vanaf mijn menstruatie loopt hij raar. *dag 12 heb ik de pregnyl gehad + posi-ovutest *dag 13 een knallende posi-ovu *dag 14 nam de ovu-test af. Als ik zaterdag en zondag alvast invul dan geeft hij een eisprong aan op dag 15. Als je lh-piek geweest is, is dan je ei nog niet geweest? Ik dacht namelijk dat als een ove-test weer lichter werd dat je dan ook je ei hebt gehad. http://www.fertilityfriend.com/home/227f24 Ach ja, ik kan me wel weer druk gaan maken, maar zal moeten afwachten. Ben geen controle-freak
Hoi allemaal, ik voeg me even bij jullie, mijn 1e IUI poging is helaas mislukt ben wel al een beetje bekomen van de teleurstelling, zit vol goede hoop voor poging nr 2.. en hopelijk de laatste natuurlijk! ik heb nog niet alles gelezen hier.. maar wil iedereen veel succes wensen in ieder geval Liefs Maaike
Hoi meiden, even mijn update. Vrijdag heb ik dus de IUI gehad en dat ging allemaal prima, 16 miljoen kleine kandidaatjes zijn begonnen aan hun reis. Ik vond het wel erg vroeg in mijn cyclus, dag 10, maar ze zullen wel weten wat ze doen, ik moest woensdagavond (dag 8)de pregnyl zetten dus ik neem aan dat de eisprong is geweest. Ik ben blij dat ik zelf heb aangegeven dat ik al vóór dag 10 een echo wilde, anders was het misschien toch te laat geweest na het weekend. Nu is het lange wachten begonnen, ik vind het zo spannend, en heb moeite om me op andere dingen te richten, ik voel van alles in mijn buik...... @Maaike Welkom in ons kleine groepje, jammer joh dat de eerste niet is gelukt, maar vol goede moed vooruit hoor ik, zet 'm op! @ ilonaa Laat los, haha ik denk dat je moet ophouden te tempen, je maakt jezelf helemaal gek, en ik denk dat met die hormonen het allemaal toch niet zo accuraat meer is. @Nuage Bah wat een naar nieuws voor je vriendin, ik kan me voorstellen dat je emotioneel het moelijk vind om haar bij te staan omdat je al zoveel aan jezelf hebt @Funkie volgens mij is de telling per ml, dus niet totaal, als je snapt wat ik bedoel, dus je kan heel goed 1,2 miljoen per ml voor het bewerken hebben en toch een prima score na het bewerken. @Zora Alles ok meid? ik heb niets meer gehoord over vrijdag je FM. En als 1 miljoen het minimum is hebben jullie met 2 miljoen het dubble, dat is hardstike goed, ook al hebben andere meer. @saffie nog lekker aan het broeden? Groetjes, Emmy
Hoi meiden, ik ben vanaf vrijdag niet meer online geweest. Druk weekend gehad. FM vrijdag was ei 14 mm, gisteren bloedgeprikt, en LH nog laag, dus nu moet ik vandaag om 12.05 weer voor een FM en bloedprikken. Denk zelf morgen of woensdag de IUI. Spannend dus! Nuage: Sterkte met je vriendinnen. Het meeleven vergt een hoop van jezelf he, en zo'n babyshower ook, lief dat je toch gaat. @ MaaikEmile: Wat jammer dat de 1e IUI is mislukt, hopelijk heb je bij de 2e meer geluk. @ Ilonaa: Ik ben het met Emmy eens hoor! Stoppen met tempen haha, zo maak je jezelf helemaal gek. @ Emmy: Heel veel succes en sterkte in de wachtweken, ik zal voor je duimen! Liefs Zora
Hoi hoi meiden, Ruim anderhalf uur weggeweest voor 1 FM en bloedprikken. Het liep gigantisch uit. Nou, mijn langzame ei blijkt supertraag te zijn, want is niet meer gegroeid. Voor de zekerheid even bloed geprikt om te kijken of ik niet al een eisprong heb gehad, maar dat denk ik niet. Vanmiddag wordt ik gebeld hoe en wat. Ze stelde voor de dosis clomid volgende keer toch weer te verhogen, maar ik ben bang dat ik dan weer te veel eitjes heb. Ik heb namelijk om en om rechts en links een ei. Rechts is snel, links is traag. Heb dat al een paar keer aangegeven maar volgens mij willen ze daar niet zo aan. De eerstvolgende keer is dus rechts weer aan de beurt en als ik dan de clomid verhoog heb ik weer kans op teveel eitjes. Zucht....snappen jullie het nog? Nou, wordt weer vervolgd, Liefs een ongeduldige Zora
Jeetje zora, je hebt het niet mee zitten. Sterkte, soms lijkt het wel alsof je doktoren moet zien te overtuigen van iets wat voor jezelf overduidelijk is :x . Ik mag 6 maart testen maar heb er deze keer totaal geen vertrouwen in. We hadden 1,2 miljoen zaadjes om mee te werken dus net boven het minimum. Dus ik ga er vanuit dat ik de 4e of 5e ongi wordt, al maanden is dat standaard 2 dagen te vroeg. We hebben onze hoop maar op ivf gezet dan is de teleurstelling van mislukte iui's niet zo groot. (hoewel... )
Zal hier hard voor je duimen Sietske. Nou meiden, ben net weer gebeld en helaas geen activiteit ook niet in mijn bloed, we beginnen dus weer opnieuw. Ik moet met Provera beginnen en dan toch 50 mg clomid. Ik had nu de assistente aan de telefoon en zit nog op mijn werk dus had niet zo'n zin om een discussie te beginnen. Ik kijk het even aan tot de volgende poging. Op hoop van zegen dan maar dat ik dan niet te veel eitjes heb. Als dat wel zo is zal ik tegen die tijd dan wel mat mijn arts bespreken of spuiten niet beter is of dat we de dosering clomid om en om doen. Voor nu ben ik alhoewel ik een beetje rust ook niet heel erg vind. Vind het alleen zo zonde van de verspilde tijd weer, maar ja het is voor een goed doel.
Ojee Zora wat enorm kl*te. Maar waarom moet het dan helemaal afgebroken worden? Kunnen ze dan niet nog een extra dosis geven ofzo? Zo stom eigenlijk dat je die artsen altijd maar op hun woord moet geloven terwijl je het soms zelf toch beter weet! Sietske, nog maar een paar (lange) wachtdagen dus, spannend! Emmy heb jij een turbo op je eierstokken ofzo? Mooi snel, op dag 10 al de inseminatie. Hoe gaat het met de anderen...? Hier wel goed. ik had nergens last van, tot gisteravond, toen begonnen mn borsten pijn te doen Maar dat heb ik volgens mij altijd een paar dagen voordat ik ongi wordt. Liefs saffie