Zora wat enorm balen zeg meis! Dat vind ik echt heel sneu voor jullie... verdorie. Hier gelukkig wat beter nieuws. Opeens was mijn ei aan de rechterkant 18mm! Vanavond dus Pregnyl spuiten en a.s. woensdag poging 3 IUI!
@saffie haha ja het lijkt wel inderdaad turbo eierstokken, hopelijk is het ook een turbo bevruchting. @nuage goed nieuws. @zora in je eigen topicje gepost. Sterkte meis. @all Hebben jullie trouwens dat er na de IUI nog iets van controle is van bloedwaardes/hormonen? Stel dat bijv. de hormoonwaardes niet goed zijn voor innesteling dan heeft de IUI natuurlijk geen zin Bij mij gaat er niks gebeuren, ik ga daar volgende keer maar eens navraag over doen.
hai hai Maaike jammer dat ik je in dit topic weer ook tegen kom Helaas volgende ronde zien we wel weer toch? Vandaag ben ik naar de Gyn geweest weer voor de FM Er zaten 2 eitjes aan de ene kant van 13 mm, en aan de andere kant 1 van 10 mm De Gyn was blij dat er weer 2 eitjes waren gegroeit en ik natuurlijk ook. Nu moet ik nog tot woensdag prikken en dan gaan we kijken hoever ze dan zijn. Emmy ik bedoelde na het bewerkten. voor het bewerken hadden we er 40 miljoen ..Dus als er dan maar 1,4 miljoen overlbijven vin ik dat barweinig terwijl zij zegt dat het een prima score is snap je wat ik bedoel Ook heb ik gevraagd of ze me bloed willen testen op leiden 5 Omdat er in mijn familie veel miskramen voor komen, zelf na de uitgerekende datum nog laatst het geval was Mijn nicht kreeg een Infarct in de placenta. Me neefje was kerngezond na onderzoek. Dus dat heeft met het bloed te maken wat stolt. Alle nichtjes moeten zich er nu op laten testen Duurt ongeveer 6 weken voor de uitslag er is , ze hebben 6 buisjes afgenomen Maar jaaa xx
Ik heb sinds de IUI vreetbuien Je wilt echt niet weten hoeveel ik gisteren heb gegeten, geen troep ofzo maar gewoon héél veel. Ik heb gewoon de hele dag 'honger' zeg maar, meer meiden hier last van? Voor de rest geen gekke dingen behalve veel gerommel beneden, kleine steekjes in zij en rug, zullen de hormonen wel zijn. En daar buitenom ben ik gewoon zo ongeduldig, ik probeer niet te veel te hopen maar doe dat natuurlijk toch Mijn banner klopt natuurlijk van geen kanten meer maar ik heb mijn NOD maar 2 weken na de iui gezet. Veel succes met je IUI morgen nuage
Is je LF dan langer dan 2 weken Emmy? Spannend hoor, ik blijf hier duimen! Nuage, veel succes vandaag! Hoe is het met iedereen? Het is stil hier. Hier 3e dag provera. Moet het receptje nog ophalen bij de apotheek, maar had nog een doosje liggen dus ben al meteen begonnen, handig zo'n voorraadje.
Hoi meiden, Sietske, nog twee spannende dagen! Zora, Wat kl#te dat er geen activiteit meer was. Ik hoop zo voor je dat je volgende poging slaagt! Nuage, heel veel succes vandaag! Emmy, ik heb het toevallig ook die vreetbuien. Maar ik wil vooral van alles wat. Chocolade, crackers, koekjes enz. Meiden ik weet dat ik eigenlijk moet stoppen met tempen. De vorige poging ,met die bloeding binnen een week, was het een raadsel waarom die bloeding zo snel kwam. De gyn brabbelde iets over of mijn ei wel echt gesprongen zou zijn. Vandaar dat ik ben gaan tempen. Nu ik heb gezien dat mijn ei gesprongen is heb me voorgenomen om dat de volgende cyclus te laten. Ik zit ondertussen nu 8 dagen na de IUI. En nog geen bloeding gezien, daar ben ik blij om , want ik was bang dat ik weer zo snel een bloeding zou krijgen. De hormoontjes zijn wel weer vertrouwd aanwezig, want dat had ik een paar cyclussen gemist. Mijn borsten zijn weer gevoelig enz en dat geeft toch iets meer vertrouwen dan dat mijn lichaam niet reageert op de veranderingen van hormonen. Verder ben ik lekker relaxed. liefs ilona
Ik heb gelukkig geen last van vreetbuien, maar dat komt misschien ook doordat er hier toch niks lekkers in huis is. Tijdens mn ongi zal ik wel weer vreetbuien krijgen . Ilonaa had jij de iui ook op 24 feb? Nuage hoe ging je iui?
Ik lees hier een beetje mee omdat ik vrijdag mijn eerste IUI krijg, maar jullie hebben ervaring en weten misschien wel het antwoord op mijn vraag Volgens mij zei mijn gyn dat ik 10-12 dagen na de IUI kan testen, maar ik weet het niet meer zeker. Hoeveel dagen na de IUI mogen jullie testen? Ohwja, ik spuit dus Pregnyl voor de IUI.
Hoi giegel, mij is gezegd 14 dagen na de iui te testen. Dit omdat de pregnyl zwangerschapshormoon is en die dus een een vals positieve test kan geven. Ik hou me dus gewoon aan de 14 dagen als dat nog nodig is. En veel succes gewenst natuurlijk!
Dank je wel! Ik hoop dat het meteen raak is, maar als ik hier zo lees is het meestal niet meteen raak. Heb in ieder geval aardig de zenuwen ervan al
mij werd verteld:als je over 2 weken ni ongesteld ben nog n week wachten dan testen. 3 weken dus. maar werd ovr 12 dagen ongesteld. k had mijn ei al voordat pregnl kreeg. iui s dus vr niks geweest. t s lastig als je zelf ook eisprong hebt zonder hormoonstimulatie.
bij mij werd bij de eerste IUI vanaf 16 dagen gezegd. Het klopt bij mij ook wel ,want mijn eisprong was 1 of 2 dagen later dan de IUI. Nu trouwens ook. heel veel succes alvast!
Ah daar ben ik dus ook bang voor, omdat ik ook zelf een eisprong heb en één van de twee eitjes al 20mm was gister. De andere was 13mm dus die zou dan misschien nog wel springen door de pregnyl op de dag van de IUI......... Vanavond anders toch nog maar even klussen
pregnl op de dag vn iui? ik kreeg dus 2 dagen vr iui pregnl. maar ik had toen, al vr pregnl dus mijn ei. kansloos dus. t zal je ni gebeuren!succes!
Sorry stond er niet goed Bedoelde de eisprong op de dag van de IUI doordat ik vanavond de Pregnyl moet zetten. Dank je!
Ik kan altijd na 14 dagen testen maar mijn LF duurt dan ook altijd precies 14 dagen. In het ziekenhuis hebben ze verder neits gezegd. Ik kom meestal niet aan testen toe, dan ben ik alweer ongi.