2e IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    k denk dt ze met me nogaal voorzichtig zijn met test datum. daarom 3 weken. k blijf ze verbazen met mijn uitslagen. k ben ook daar de oudste. en onvoorspelbaarste. als k zaterdag ongesteld word dan mag k door vr de 2de iui.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Nou ben ik benieuwd hoe oud je bent, mag ik dat vragen?
    Ik moet sowieso als ik na deze IUI ongi wordt bellen op de eerste ongi dag zodat ik voor de derde dag weer een afspraak kan maken.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ben 40 en half! kon n oma zijn.wilde nooit kinderen. maar nu jonge vriend met kinderwens. terwijl k hem bij t begin gezegd had dt k gn kinderen wilde. nu, 2 jaar samenwonen, denk k dt k t tenminste moet proberen. dacht dat k al in overgang zou zijn. maar nee, alles werkt nog.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    k hoop dt je na deze iui ni ongi wordt vr 9 maanden of zo.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Belize, even een kleine opmerking, je berichtjes zijn nogal vervelend te lezen met al die letters die je weglaat.

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Er zijn dames op het forum die nog ouder zijn ;)
    In een 35+ topic zijn meer dames van 40 en ook van 41.
    Hopen dat het snel raak is nu.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o ja? k vond t ook n beetje raar dt k hier geen oudtjes tegen kwam. ze hebben hun aparte topic dus. leuk. k zal kijken.

8. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi allemaal,

thuis ligt mn internet eruit dus moet echt veel bij lezen!
    heb nog niks gelezen dus wil even iedereen heel erg veel succes wensen!

nog even en dan begin ik aan mijn 2e IUI. best snel gegaan..

succes allemaal! *duim duim duim*

Liefs Maaike

9. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha meiden,
    Welkom belize, hier ook een redelijk belegen muts hoor.

Bij mij zeiden ze ook na 2 weken, dat klopt ook wel met mijn normale cyclus, maar nu is die dus iets anders door de IUI op dag 10.

Ik vind het wel moeilijk om al die symptomen te negeren, terwijl ik weet dat ze waarschijnlijk van de Pregnyl komen, hebben jullie dat nou ook?
    Het hoofd weet beter maar het hart wil zo graag he? ;)

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dankewel! ja pregnl, t was heel erg. je voelt je zwanger terwijl je ni eens weet hoe t zou moeten voelen. heb r dus nog steeds last van. t gevoel van dat r iets in werking is gezet en t gaat gewoon door.
    t s echt ni je hart, gewoon je lichaam dat denkt dat r n baby is. maar je moet wachten. t komt goed!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik mag testen na 16 dagen.

Vandaag IUI gehad. Resultaat was 5 miljoen waarvan 90% goed was. Vorige keer was het veel meer maar ja...

Deed echt weer enorm pijn. Mijn baarmoeder ligt erg diep waardoor het altijd zo pijnlijk is om erbij te komen.

Daarnaast had en heb ik weer enorme pijn in mijn eileider en baarmoeder. Doet vooral zeer bij het lopen en het lachen. Dat heb ik dus altijd als ik Pregnyl heb gespoten en er zit een ei op rechts. Vorige keer zat het ei links en had ik nergens last van. Heel vreemd, ga het volgende week wel vragen aan de gyn.

Verder ben ik er vrij `doods` onder. De MMM begint z´n tol van ons te eisen. Vandaag heel veel gehuild en ook ruzie gehad. We trekken het allebei niet meer. Ik hoop ook helemaal nergens meer op.

12. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    He Nuage, pijn, ruzie, teleurstelling, het gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten he.
    Het is zo'n dooddoener, maar ook deze klotedagen gaan weer voorbij.
    Ik weet verder niks te zeggen behalve *knuf*

13. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Nuage, knuffel voor jou meid. Ik duim voor je dat al die pijn en ellende jullie snel wat moois oplevert!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel allemaal. Jullie zijn lief xxx

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel Nuage en sterkte, wij hebben ook ups en downs hoor. Gelukkig heb ik deze week een erg drukke week gehad, waar ik niet echt veel tijd heb om over deze teleurstelling na te denken. Ik ben me geestelijk ook al zachtjes aan aan het voorbereiden op IVF ook al is het nog niet zover.

16. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Zora, hoeveel pogingen moeten/mogen jullie doen voordat jullie aan ivf beginnen?

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij krijgen 6 pogingen gewoon, dus nu nog 4 als alles goed gaat. Klinkt nog veel, maar t zijn maar 4 maanden.....

18. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    sterkte en een dikke knuffel.. op dit moment voelt het misschien niet zo, maar dit maakt jullie sterker geloof me. Door zoiets kan je alleen maar naar elkaar toegroeien want het is JULLIE droom.. en hopelijk komtie uit op 20-3 ;)

Liefs Maaike

19. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik hoop dat jullie nog maar één poging nodig hebben!

Wij hebben hierna nog een keer iui en dan de icsi (waar ik eigenlijk niet echt naar uitkijk)

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat hoop ik ook Saffie. Kan me voorstellen dat je niet echt uitkijkt naar ICSI. Het einde komt zo dichtbij en het is natuurlijk veel intensiever dan bv. IUI. Daarentegen heb je volgens mij procentueel meer kans op een zwangerschap.

Deel Deze Pagina