2e IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Nuage,

kan me heel goed voorstellen dat je je nu heel erg rot voelt..
    ook al denk je zelf van niet, toch duim ik voor een positieve test!
    wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen, begrijp dat je het misschien niet wil horen, maar hoop dat je ondanks alles toch een beetje rust krijgt..

Liefs Maaike

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nuage, fijn dat je zo'n goed gesprek ehbt gehad en een rustperiode neemt. Ik vind het knap van jullie, ik zou het niet kunne. Wij moeten in verband met vakntie misschien 1 maand een rustronde nemen en daar baal ik al wel een klein beetje van.

Wel fijn dat jullie 9 pogingen krijgen! Wij krijgen er helaas maar 6. Maar nog niet getreurd, positief blijven denken!

3. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

@Funkie, succes met de komende wachtweken! Ik zal duimen voor je.

@Nuage, het lijkt mij ook erg moeilijk om een pauze in te lassen! Hopelijk doet het jullie goed! Maar een posi test volgende week zou natuurlijk veel beter zijn!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vind het zelf ook enorm moeilijk hoor die rustperiode. Maar ik begin nu langzaam aan het idee te wennen.

Ik ben alleen bang dat ik gek wordt omdat de wens er nog steeds is maar we er niks meer aan doen...alsof de waardevolle tijd wegtikt.

Heb besloten dat ik in april, als ik niet zwanger ben uiteraard, begin met een HCG kuur om af te vallen.
    Dat duurt ongeveer 9 weken in totaal, verdeeld in 2 fases, waarmee je 15% van je lichaamsgewicht afvalt. Je moet wel iedere dag jezelf een injectie zetten met HCG.

Bijkomend voordeel is dat je van HCG extra vruchtbaar kan worden. De kans dat je zwanger wordt tijdens die kuur is dan ook groter.
    Dus zo kan ik mijn dieet toch nog een beetje combineren met onze kinderwens.
    En ik weet ook bijna zeker dat ik snel zwanger zal zijn als ik dat overtollige gewicht kwijt ben..

Bedankt allemaal voor het medeleven he! Vind jullie allemaal enorm lief XXX

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

mijn vermoedens kloppen..
    ik heb deze maand mijn eisprong gemist.. :(
    ben heel teleurgesteld. Op dit moment voelt een maand heel erg lang voor mij, want het duurt allemaal al zo lang :(

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey wat rot zeg, hoe weet je het zo zeker?

Ik weet hoe het voelt, deze keer voor ons ook een verloren kans, knuffel meid, voor je het weet is de maand weer om.

7. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    dankje! :)

ben vandaag naar het zk geweest voor een echo en daar zag ze wel eitjes, maar heel erg klein en wat slijm, en dat wijst op een gesprongen eitje...

8. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Maaikemile, dat is bagger! Echt zonde van deze kans.
    Bij onze eerste iui voelde ik mn ei ook springen, al voordat ik de pregnyl had gespoten.

9. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Zora nu je toch een nieuwe avatar hebt, mag ik je vast wel vragen wat er nou eigenlijk op je oude plaatje stond? (kippen?)

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    :) Tuurlijk mag dat. Dat waren mijn 4 kippen. Helaas was de foto zo verkleind dat de foto wazig en onduidelijk was, dus tijd voor iets nieuws.

11. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Maaikemile: echt balen.... :c: sterkte meis... Volgende ronde dus weer in...

Vanmorgen naar de gyn geweest 15 mm. schiet al lekker op. Morgen moeten we weer komen en dan waarschijnlijk zondag de 2e IUI. We wachten weer af!

hoe gaat het verder met iedereen?

12. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    dankjewel meggytje :)

spannend voor jou, heel erg veel succes!

13. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Zora ik dacht al dat het kippen waren maar ik kon het niet goed zien :D

Meggytje veel succes dan zondag!

Ik mag maandag naar de gyn voor de eerste fm. Ik hoop zo dat ze al flink groot zijn. Woensdag begin ik met mn nieuwe baan en ik zou het vervelend vinden als ik dan nog een paar keer naar het zh moet. één afspraak kan ik nog wel verbloemen, maar meer wordt lastig.

Iedereen alvast prettig weekend!

14. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ja ik heb het ook gevoeld maar hoopte dat ik het mis had.. niet dus..

veel succes!

Liefs Maaike

15. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Vandaag weer naar de gyn geweest. Echt raar op zaterdag.... we waren en samen met nog een stel en verder was de hele poli leeg. We waren er zelfs nog voor de gyn er was.
    Maar goed nieuws.... 2 eitjes! Eentje is groot genoeg om mee te doen. 17 bij 23 mm. Dus prik gehad, nota bene op de kraamafdeling! Was wel grappig zijn nog even langs geweest bij de buurvrouw, die was donderdag bevallen van een zoon moest alleen nog blijven door complicaties na de bevalling. Ze keek wel even raar toen we binnen kwamen..... Wat een mooi en lief kindje hebben ze!
    Maar morgen gaan we dus voor de 2e IUI!
    Ik houd jullie op de hoogte!

16. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Hoi meiden, kom even kijken hoe het hier gaat met jullie

Meggy, spannend morgen je IUI, wat fijn dat ze het in het weekend doen daar, succes!
    Maaike, balen zeg van de gemiste kans :(
    Saffie, veel succes met FM maandag
    Nuage, goed joh die positieve instelling, het gaat je zeker lukken!
    Zora, is je ongi al gekomen zodat je nieuwe ronde kan beginnen?
    Alle meiden in de wachtstand veel geduld togewenst.

Eigen nieuws niet veel.
    Ik heb vrijdag getest en die was negatief.
    Toch voel ik me anders en weet niet goed wat ik daarmee aan moet, ik heb sinds de IUI steken in mijn baarmoeder, de laatste week heeeel moe, opgezette buik, zelfs afscheiding, wat ik eigenlijk nooit heb.
    Ik voel normaal mijn ongi nooit aankomen dus kan er geen peil op trekken.
    Ik wil mezelf geen valse hoop geven, maar 2 weken lang steken is voor mij niet een 'normaal' iets.
    Hopelijk heb ik te vroeg getest, geen bloed geeft moed toch?

Groetjes, Emmy

17. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    @Meggytje: heel veel succes!

@Emmy: je eigen lichaam die een loopje met je neemt.. ik hoop voor jou dat het allemaal goed uitpakt en dat al die klachten niet voor niets zijn! ik duim!

18. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Vandaag om 9.15 uur hadden we een afspraak met de gyn.
    Nu was er echt helemaal niemand op de poli. We moesten vragen bij de balie of de deuren van de poli open mochten. We moesten wachten tot 9.45 en toen was het zo ver... de tweede IUI is een feit!
    Nu die rottige wacht weken weer....

19. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Spannend meggy, duim voor een goed resultaat :D

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoi meiden, hoe gaat het met jullie?

Ik zit hier de dagen af te tellen tot ik kan testen.
    In principe kan ik al testen... normaal gesproken worden 14 dagen aangehouden i.p.v. 16 en ik heb Matcare tests waarmee je 4 dagen eerder kunt testen. Dat betekent dat ik gisteren had mogen testen... In principe dan ;)

Vorige pogingen werd ik iedere keer na 16 dagen ongesteld en dat is vrijdag. Dus als ik slim ben wacht ik tot dan. Aan de andere kant... wat maakt het uit of je nou eerder negatief test of vrijdag ongesteld wordt?

Ik heb wel allemaal rare symptoompjes. Maar ik weet hoe goed je lijf je in de maling kan nemen...

- Ik wordt vroeg wakker (dat is echt niks voor mij)
    - Heb behoorlijk last van hartkloppingen (stress?)
    - Moe
    - Emotioneel
    - zweten en snel warm
    - soms pijnlijk gevoel in borsten, alsof ze beetje verbrand zijn
    - tepelhof is wat donker omrandt maar niet mega
    - veel last van darmen
    - steken in baarmoeder, eileider rechts en soms ook in schaambeen
    - Erg veel witte afscheiding (blegh, voelt soms alsof ik ongesteld ben)
    - last van mijn ogen (droog en daarna opeens alsof er een vliesje opzit)

Nou ik ben benieuwd... hoop echt dat het gelukt is maar durf eigenlijk ook geen hoop te hebben...

Deel Deze Pagina