Hoi meiden! Hoe is het nu bij jullie? Ik heb sinds woensdag al zo'n last van branderige tepels. Echt heel naar gevoel. Vind het wel apart, heb er nog nooit eerder last van gehad. Maar aangezien ik het woensdag al had en we toen pas de IUI hadden ga ik er maar vanuit dat het geen vroeg symptoom kan zijn Heb ook enorme last van opvliegers. Opeens enorm warm zijn. Heb al hoop dat het komt doordat mijn temperatuur niet is gezakt omdat ik zwanger ben hahahaha maar ik hou mijn temp niet bij dus heb geen idee.
Spannend Nuage! Ik heb gisterochtend bloed geprikt of de IUI nou vrijdag of zaterdag zou zijn. Het wordt toch vandaag, dus toen ze belden moest ik z.s.m. de pregnyl zetten. Heb ik dus gistermiddag helemaal zelf gedaan, en ik was altijd zo bang voor naalden, ben trots op mezelf. Wel een beetje te laat, maar ja dat kon niet anders anders misten we mijn ei. Dus ik heb vanmiddag om 15.00 uur de IUI, spannend spannend weer!
@ Zora: hoe is het gegaan vanmiddag? Hier alles OK, alleen ben ik er inmiddels van overtuigd dat we toch naar de 3e IUI moeten gaan. Het klinkt heel viezig maar als ik slijm bij mijn ontlasting krijg dan kan ik erop rekenen dat ik een aantal dagen later mijn NOD ga krijgen. Mijn NOD is 2 februari, dus ik vrees het ergste... Tot het tegendeel bewezen is ga ik vooralsnog uit van een mislukking... Gr. Benthe
He bah Benthe, hoop dat je ongelijk hebt, ik blijf nog even duimen hoor. Hier vanmiddag de IUI gehad, gelukkig zit het er weer op, ik was weer bloednerveus. Mannetje had 14 mln zwemmers maar helaas na bewerking nog maar 2 mln. Toch zijn we blij met die 14 mln. Tot nu toe had hij als hoogste aantal 9 mln en hij slikt zink dus het gaat vooruit, hoera! Nu alleen de kwaliteit nog iets beter. maar we gaan weer de slopende wachtweken in. 13-2 NOD mijn LF is precies 14 dagen.
Benthe; ik ben bang dat ik met je mee ga naar de 3e ronde. Jij weet het iets eerder. Ik duim voor ons beide.
Liza en Benthe... nog niet de moed opgeven, hoor! Ik hoop dat jullie over een paar dagen een positieve test in handen hebben. Ik moet nog even geduld hebben...
Benthe, hoe is het met je? Hier gevoelige borsten maar ook ongi krampen, heel licht nog maar daar begint het altijd mee. Dus... ik ga nog steeds uit van een derde poging.
@ LizaM: ik kan je helemaal een handje geven! Ook hier gevoelige (.)(.) Althans, gevoelige tepels. In idd ook buikkrampjes... Heb heel sterk het gevoel dat de NOD nadert... Heb migraine en bovenal een vreselijk humeur... Mijn vriend is zwaar de klos, hahaha. Maar het begint me toch echt wel allemaal een beetje zwaar te vallen... Eerst 8 dagen Gonal-F spuiten, het gedoe met het aanleveren van "materiaal", 2x pijnlijke pregnyl-injecties, vervolgens bij twee weken buikpijn en waarvoor.... ? Om morgen gewoon weer mijn NOD te krijgen... Ik weet dat ik niet zo moet zeuren, maar er zijn van die momenten ..... Hopelijk zijn die voor jullie allemaal wel herkenbaar... We willen zo graag samen een kindje maar voor ons is er niks romantisch aan... Zucht! Gr. Benthe
Benthe; hier mag je gerust 'zeuren' hoor! Het is ook allemaal niet niks. Ik hoeft dan nog een Gonal-F te spuiten en ik wordt er soms al gek van. Tis toch iedere keer een geregel om vrij te krijgen op de juiste momenten (op het laatste moment soms). Voor mijn vriend is dat nog lastiger. Onze tijd komt, ik weet het zeker, niet de moed opgegeven, geen bloed geeft moed! En onze vriend heeft het soms gewoon een beetje zwaar, dan moeten we ze maar weer goed verwennen in de goede momenten!
Benthe, daar zijn we hier voor hoor, lekker je hart luchten bij elkaar. Ik had het vrijdag bij de 2e IUI ook wel zwaar, was weer heel nerveus en had er echt een rotgevoel bij. Tot nu toe ben ik heel nuchter geweest onder de hele MMM maar ik merk dat het me steeds zwaarder gaat vallen. Vrijdagavond had ik verjaardag van mijn broer, ik dacht gezellig, een beetje afleiding. Ik zat er net 10 min. toen de telefoon ging en mijn schoonzusje (echt babygek, zelf 3 kids), heel enthousiast riep, wat leuk een meisje! Een vriend van hun was dus papa geworden voor de tweede keer. En ja dan krijg je dus een uur geklets over de bevalling en de naam etc. etc. en daar zat ik tussen in, gezellig. Net nadat ik zelf in het ziekenhuis was geweest voor een behandeling. Bah! Wat voelde ik me rot zeg!
Oh bah Zora wat naar! Ik had afgelopen weekend mijn eigen verjaardag en had het even moeilijk toen mijn vriendin haar zoontje van 1,5 mee nam. Vind het zo ontzettend lief, maar heb problemen als ik hem probeer vast te houden. Dan komt het te dichtbij ofzo. Mijn vriend heeft bijna de hele middag met hem op schoot gezeten... zo schattig. Vind het altijd moeilijk op die momenten. Ik heb nergens last van sinds de IUI, pijn in borsten is ook weg. Komt geloof ik door de Pregnyl. Heb het gevoel dat mijn eisprong ondanks de Pregnyl dus gewoon 1 of 2 dagen later pas was na de IUI. We hebben niet meer geklust dus ik denk dat het weer een mislukte poging is. Heb er totaal geen goed gevoel meer over. Mijn korte lontje is veranderd in helemaal geen lontje Ik ontplof nu ook zonder reden, of nauwelijks een reden. Ga daarna meteen janken, echt keihard. Ik overweeg nu na poging 3 een pauze in te lassen en eerst te proberen of ik 15kg ofzo kan afvallen.
Zora; dat zijn zo'n moeilijke momenten! Ik ken ze ook maar al te goed. Nuage; een pauze inlassen kan soms goed werken. Doe waar je je goed bij voelt. Hier zijn ook de gevoelige borsten weer weg, dus ongi zal er wel weer zijn in twee dagen tijd. Ik ben erg verdrietig nu.
Zorra, bekent gevoel. Het valt zeker niet lekker als je net uit het zh komt. Nuage, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Wel goede moed houden hoor, meis! Bij kleintjes heb ik ook moeite. Als ze al een peuter zijn dan wordt het voor mij wat makkelijker. Het zijn echt de baby's en dikke buiken die pijn doen om te zien.
Fijn dat jullie het begrijpen meiden. Nuage, misschien wel goed om een pauze in te lassen. Al hoop ik voor je dat dat niet meer nodig is. Ik zit er ook aan te denken om na poging 3 een maandje pauze te houden. Maar ik kijk wel even hoe ik er dan over denk. Ilonaa: Wanneer is jouw NOD? Liza: Hopelijk heb je ongelijk meis en blijft je ongi gewoon weg. Liefs Zora
O,jee Nuage, misschien is die pauze toch niet nodig? HA,HA! Ik zou het niet weten Zora. Het ziekenhuis heeft niet gezegd wanneer hij gesprongen was. Ik was toevallig weer gaan tempen, omdat ik dacht een ei te hebben. Nu is dat niet zo betrouwbaar natuurlijk, maar ik denk als ik er zo naar kijk ongeveer zondag. Zo niet, dan verschuif ik hem naar de 11de. Dat is 14 dagen na het bloedonderzoek. Tja, ik kan niets met zekerheid zeggen, alleen maar gokken.
Heb je nu wel iets afgesproken met het ziekenhuis Ilonaa? Ik probeer er zo erg niet mee bezig te zijn dat ik aan niets anders kan denken hahaha
Ken het Nuage haha....ik zit ook veel te veel op dit forum hier...hoezo er niet mee bezig zijn...zucht... Vandaag twee mensen bevallen, dus heb echt een baaldag. Het is echt heel erg, maar ben gewoon jaloers. Bah! Wat vind ik dat een rotemotie. Ik wil gewoon blij voor ze zijn,maar ik word zo met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik zelf nog met lege handen sta, baaldag dus.
Ik betrapte me vanmiddag ook alweer dat ik op het forum Eerste Symptomen zat te zoeken naar punten van herkenning...zucht! Oh Zora dat is balen. Bij jaloezie denk ik altijd aan iemand die het een ander ook niet gunt. Denk dat dat niet bij jou het geval is, je gunt het ze van harte alleen wil je het zelf gewoon ook! Het is ook gewoon verrotte oneerlijk verdeeld kan er zelf ook niet over uit... Dikke knuffel in ieder geval voor jou XX
Dank je meis, daar spiek ik ook weleens stieken haha. Ja ik gun het die andere meiden wel. Althans de ene gun ik het heel erg. De andere die vandaag is bevallen is een vriendin die op een laag pitje staat en die binnen een wip (letterlijk) zwanger was en dat ook zo aan de hele wereld verkondigde, dat het een makkie was, superzaad blablabla, en achter mijn rug om vissen naar onze situatie en als we samen bij ene vrien, din zitten nergens naar vragen. Met haar heb ik het een beetje gehad, ik gun het haar wel, maar ik had het ooj niet erg gevonden als ze nog een paar maaandjes had moeten wachten. Sorry dat klinkt heel gemeen en ik weet dat ik niet zo mag denken maar ik kan er niets aan doen.