Liza, ik zei het toch! Van harte gefeliciteerd meid en nu lekker genieten! (en ik heb nu weer een sprankje hoop).
Oh LizaM wauw! Ik ga er later nog even beter op reageren want zit op mijn werk maar ..... wauw! Enorm gefeliciteerd!
LizaM nu moet je je verhaal vertellen op het topic Succesverhalen he! En wil je, voor mij, hier nog even vertellen wat je precies voelde of niet voelde allemaal na de IUI... Wie had jouw pendel eigenlijk gedaan? Hoop dat die van mij ook uitkomt...
Ik zal mijn verhaal nog doen bij het topic succesverhalen. Wat ik voelde eigenlijk niet veel bijzonders dan de vorige keer. En dat waren een apart gevoel in mijn buik, en de gewone ongi pijn in mijn rug. En mijn borsten waren in het begin erger dan de vorige keer. Maar dat werd weer minder. De pijn in mijn rug bleef langer en het rare gevoel in mijn buik werd sterkter. Dus alles wat wat meer intens zeg maar. En ik heb helemaal geen bloed verloren, zelfs niets rose (had speciaal wit ondergoed aangetrokken ) Maar het wil niet zeggen dat bij jou de symptomen hetzelfde zijn. Dus pin je niet teveel vast op mijn verhaal. Ik stond er deze keer juist heel nuchter in omdat ik dacht dat het niet gelukt zou zijn. Dat is heel moeilijk, ik weet het als geen ander, maar wel erg belangrijk. Sterkte met wachten, ik hoop dat jou tijd heel snel zal komen.
Ik ga er deze keer ook vanuit dat het mislukt is. Voel ook helemaal niks bijzonders, vorige keer voelde ik van alles maar waarschijnlijk omdat ik me helemaal gek had gemaakt hahaha Iedereen is anders dus ik weet dat ik niet teveel op verhalen van anderen af moet gaan, maar ja je weet hoe het is... wil het toch graag horen allemaal hahahaha
Gefeliciteerd, Liza! Wat goed dat het al met de 2e IUI is gelukt. Nuage, ik kan woensdag testen, maar voel ook helemaal NIKS. Temp. is niet hoger dan normaal. Pfff wat een onzekerheid allemaal...
Ik heb vanochtend al een test gedaan. Zo´n ultra van Matcare die al 6 dagen voor NOD kan. Maar weer negatief... Ben er echt compleet doorheen en overweeg zelfs helemaal te stoppen met de MMM. Ik trek dit niet zo... ben ook gewoon niet meer te genieten thuis en dat allemaal alleen maar voor steeds weer een teleurstelling...
Nuage, wat rot zeg. Maar je maakt jezelf ook wel helemaal gek met dat testen voor NOD. Ik begrijp het wel hoor. Ik moet mezelf ook steeds streng toespreken om maar niet een test te pakken. Knuffel meid! Ik voel verder ook niets, ja heb wel wat steekjes gevoeld hier en daar maar dat zegt ook niets, kan net zo goed ongi zijn. Zucht........
Hey Nuage, ik begrijp je gevoelens. Maar wonderen bestaan wel, hoor, kijk maar naar Lizam. Niet opgeven, hoor! Ik word vandaag ook echt gek. Woensdag NOD. Ik sta mijzelf wel toe om te tempen. 1 of 2 dagen voor NOD gaat de temp altijd omlaag. Vandaag temp. gemiddeld. Niets extra hoog ofzo, maar ook nog niet onderuit. Heb wel een beetje gevoelige borsten, maar niet extreem. Wat is dit moeilijk zeg. Zora, wanneer is jouw NOD?
Zie banner! Vrijdag is 14 dagen na de IUI en als ik mijn ei precies op de dag van de IUI heb gehad zou vrijdag NOD moeten zijn want mijn LF is altijd precies 14 dagen. maar ehb hier neit veel hoop meer hoor....heb al wat buikpijn....
Ik ook niet... morgen NOD, vandaag negatieve test... Echt helemaal niks te zie. Ik weet nu ook dat ik me dat streepje de vorige keer echt niet inbeeldde. En dat was 4 dagen voor NOD dus er zou nu wel iets te zien moeten zijn zou je denken! Dus op naar de vogende poging. Denk dat ik do. ongesteld word temp was nog redelijk hoog.
Hoi meiden, Ik verwacht snel mijn menstruatie, vanmorgen was mijn temp gezakt. Helaas, stiekem toch weer gehoopt tegen beter weten in... Nuage, kop op he! Je hoofd niet laten hangen. Ik weet dat het heel moeilijk en zwaar is en dat de sfeer thuis ook niet makkelijk is. Maar onderschat die MMM niet, hij is heel zwaar, maar hij kan je iets heel moois geven. Botervliegje, jij hebt vandaag je NOD? Wie weet meid als je temp nog hoog is en hopelijk blijft! Zora, jij ook succes met de laatste wachtdagen! liwfs ilona
Ik voel dat ik vrijdag ongi ga worden helaas. Mannetje had nog hoop dus vanochtend testje gedaan en negatief. Dus wachten op ongi en dan helaas door naar IUI 3. Hopelijk is 3 x scheepsrecht. Ilonaa, knuffel meid en hopelijk kun je snel weer van start. Botervliegje, spannend, misschien was deze test niet zo gevoelig?
He, wat jammer nou Zora en Ilona... Helaas.. vandaag spotting kan elk moment doorbreken. Maar ik heb een goed gevoel bij de derde poging! Ik heb me voorgenomen echt de hele dag vrij te nemen voor de IUI rustig aan doen en gewoon laten komen. Maakt niet uit hoe druk mijn werk. De vorige keer was ik echt over mijn toeren, ook vooral denk ik omdat het de 1e poging was en ook met dat vage lijntje op die test Maar nu ben ik toch wat nuchterder. Dames, inderdaad: 3 x is scheepsrecht! Over 9 maanden allemaal een kindje! (vooruit LizaM over 8 ) We lopen trouwens best gelijk op. Zou toch geweldig zijn als we gelijk zwanger worden! Ben trouwens niet altijd zo irritant positief, hoor! Gisteren wel weer gejankt...
Had net een heel stuk getypt maar toen lag de website er opeens uit gggrrr Hier nog steeds niet ongesteld en morgen is de officiele NOD. Vorige ronde was ik toen al ongesteld... Toch voel ik me nog steeds alsof ik ongesteld moet worden en verwacht het eigenlijk ook ieder moment. Ben wel trots op ons want sinds maandag zijn we hier allebei gestopt met roken (!) Het doet niet veel voor de sfeer in huis helaas hahahaha Morgenochtend gaan we weer een test doen voor de zekerheid. Maar ik verwacht er niks van iig. x
Is iedereen weg uit dit topic? Vanochtend een test gedaan en ik zweet het je dat ik een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zag, maar niet echt serieus te nemen helaas. De rest van de dag heb ik al last van spotting en buikpijn dus ik weet het eigenlijk al zeker... ik word ongesteld! Dus... op naar poging 3 dan maar...
nee hoor, nuage! Ik ben er nog wel. He meid balen! Is het al doorgezet nu? maar ik lees bij jou...op naar poging 3 dan maar...? Ben je een beetje uit je dip gekropen? Ik hoop het wel voor je. Wat goed dat jullie allebei gestopt zijn met roken! Ik vind het heel knap van jullie, ik zal duimen dat jullie het vol houden. heel veel liefs en een hele dikke knuffel aan alle meiden, omdat we weer verder moeten! Nu kan ik wel weer een beetje gelijk op met jullie, want ik ben gister ongesteld geworden. Ik voel me helemaal niet zielig! Ben stiekem blij, want ik mag nu eindelijk voor poging 2 gaan! 19 feb mag ik weer voor de eerste FM. Ik moest mijn lach nog inhouden bij het maken van de afspraak, want de FM wordt door niemand minder dan DR. Worst uitgevoerd! Oh, bedenk ineens dat jullie naar een ander topic gaan en ik hier blijf hangen....dat is wel k#t.
Ik ben er ook nog hoor! Maar schrijf even niet zo veel omdat ik in een dipje zit. Ilonaaa, fijn dat je eindelijk kunt beginnen aan poging 2. Ik schrijf ook soms mee bij 3e en 5e IUI hoor dus het maakt niets uit, je kunt gewoon met ons mee hoor haha. Nuage: Hoop dat de test toch gelijk had, anders knuffel meid.
Gelukkig maar, dan volg ik jullie naar de andere topics. Hoe is het dan nu bij jou? Ik vind het lomp om te vragen, omdat ik waarschijnlijk weet waarom je in een dipje zit, maar heb je getest of ben je ongesteld? In ieder geval een knuf en ik hoop dat je je snel beter voelt. Ik ben er ook niet meer zo heel veel te vinden. En ik merk dat dat ook wel wat rust geeft. Alleen tegen de dagen van nod kan ik het niet laten,ha,ha.
Ik moet vandaag of morgen ongi worden, voelde het al aankomen en had voor de zekerheid nog even getest: Dikke negatieve test. Bah!