Het is inderdaad, ookal weet je de uitkomst, toch weer een enorme klap in je gezicht. Altijd heb je toch weer die hoop... Ik hoop dat je vol goede moed de volgende poging instapt. dikke X
Nou gisteravond had ik nog even hoop omdat er op mijn test toch een ieniemienie streepje te zien was. Maar zojuist was het een waar bloedblad... dus het is nu echt mislukt. Ilonaa wat "fijn" dat je eindelijk ongesteld bent geworden! Ja ik ga toch maar gewoon weer door. Mijn vriend wil ook heel graag door, minimaal tot poging 3. Mijn dip duurt meestal een week en dan klim ik er weer uit
Waar zijn jullie toch allemaal? Nou meiden ik weet niet meer hoe het nou zit... ik ben vrijdag ongesteld geworden en was het toen vrij heftig, zaterdag ook. Maar vandaag, zondag dus, was het vrijwel verdwenen... Dus eigenlijk ben ik maar 2 dagen ongesteld geweest, wat erg vreemd is. Ik ga voor de zekerheid toch nog een test doen denk ik maar ik ga er niet vanuit dat er nog iets zit. Want met het bloed kwamen ook wel wat stolsels mee. Viel me wel op dat het veel helderrood bloed was. Was dit mogelijk een vroege miskraam?
Nuage dikke knuffel meid, bah rotongi ook, ik weet niet of het een vroege miskraam geweest kan zijn, misschien wel als je een posi test in handen hebt gehad. Ik hecht daar nooit zoveel waarde aan, bloed is bloed voor mij. Nu alweer op naar poging 3, vindt jij het ook zo snel gaan? Beangstigt me een beetje. Overigens ben ik in het weekend eigenlijk mooit online, dan heb ik even mijn 'rust' momentje.
De andere tests waren echt positief. Heb gisteravond nog een test gedaan en die was negatief. Ik ga denk ik vanmiddag nog even het zkh bellen want ik ben weer begonnen met Clomid maar weet niet zeker of dit nu wel telt als menstruatie...
He Nuage ,vervelend zeg, al die onzekerheid! Heb je al met het zkh gebeld? Ben wel benieuw wat die zeggen.
Heb net het zkh gebeld en zij gaan het toch zien als menstruatie. We kunnen dus gewoon door met ronde 3... Zelf heb ik gisteren bijna de hele dag gehuild. Zo ongelooflijk verdrietig en moe...nergens zin in en alles zag ik heel zwart in... Nu zit ik op mijn werk en hoewel ik er tegenop had gekeken leidt het me wel een beetje af gelukkig.
Nuage, ik wilde je even zeggen dat ik het heel rot voor je vind. Ik vind het jammer dat je je zo kl#te moet voelen. Ik ben meestal woensdag en vrijdag online en af en toe tussendoor. Ik ben zelf ook 2 dagen ongi geweest en daarna weer net als de vorige cyclus alleen op de wc af en toe wat bloedverlies. Nu verlies ik niets meer. Wat ik wel vreemd vind is dat ik pijn vanaf mijn onderrug tot net voorbij mijn middel blijf houden en krampjes/steekjes in mijn onderbuik. Normaal ben ik daar gelijk vanaf, maar deze keer blijf ik me ongesteld voelen. Ik vertrouw mijn lichaam helemaal niet meer, maar ik kan toch niet nu al gelijk weer een eisprong hebben? Ik ga vrijdag weer voor de eerste fm, ben benieuwd! xxx
Ik moet vrijdag ook al weer voor de eerste fm. Ben benieuwd! Wel lastig dat het weekend er dan tussen zit. Op welke cyclusdag verwachten jullie de inseminatie?
De eerste twee weken gaan inderdaad wel snel, maar die wachtweken pfff. Bij mij was de IUI afgelopen keer op dag 14 en die keer ervoor op dag 17, ik heb ook de pech dat ik elke keer tegen het weekend val of in het weekend. Ben benieuwd op welke cyclusdag ik de IUI dit keer heb?
Ik zou het niet weten wanneer ik hem krijg. De 1ste was op dag 19. Ik wilde toch even weer wat vragen. Hoop dat jullie mij opweg kunnen helpen... Ik bleef maar een ongi gevoel houden, toch? Gisteravond kreeg ik het heel benauwd. Na je menstruatie word je baarmoedermond toch weer hard,"droog" enz. Ik ben nu sinds zondag "schoon". Maar gisteravond was mijn bmm laag, slijmerig en zacht! Ik ben zo bang dat het nu ineens heel vroeg is voor mijn ei en dat we er weer naast zitten! Ik word nu toch erg onzeker over dit alles.
Hoi meiden, Ik al een tijdje een soort dagboek bij en heb vandaag heb ik dit gedichtje gemaakt. Al een hele tijd lijkt het of de wereld stilstaat, Sinds we weten dat het niet vanzelf gaat. Het schenken van een mooi nieuw leven, Dit geluk word ons nog steeds niet gegeven. Deze hoop gaat elke dag door mijn hoofd heen, Tot die ene dag komt, dan spat hij weer uiteen. Elke maand weer opnieuw hopen, Telkens weer die spanningen die hoog oplopen. Het geluk wat wij uit onze liefde wilden laten komen, Dit geluk bestaat nu nog alleen in onze dromen. Telkens weer door een diep dal gaan, Omdat jij nog steeds niet mag bestaan. Je zult zo welkom bij ons zijn, Het stille verlangen, het doet zon pijn.
Hoi meiden, het is wel niet mijn 2e IUI maar zo voelt het toch wel een beetje, kan ik hier meekletsen? Vanochtend gebeld voor FM, ik kan 25-2 komen, op dag 8, ik wilde graag iets eerder om eventuele overstimulatie voor te zijn, hoop dat het dit keer beter gaat met de Menopur. Flinke ongikrampen, was ook 3 dagen overtijd en ik voel 'm goed Leuk, een hoop FM-en rond dezelfde tijd, spannend. Ik verheug me nu al op het spuiten.....beetje eigenaardig maar ja, Kan ik al testen? Sorry ben een beetje zenuwachtig/melig/opgewonden. Succes allemaal!
Ilonaa ik krijg tranen in mn ogen door je gedichtje, pfff! Ik kan nooit de juiste woorden vinden om het gevoel te omschrijven. Emmy nog steeds ongipijn? wel fijn dat je op dag 8 al kan komen. Ben ook alweer ontzettend zenuwachtig voor de eerste fm morgen.
dank je saffie. heel veel succes vandaag! Ik was helemaal niet zenuwachtig, maar nu wel. Ik denk namelijk dat het allemaal wel ineens heel snel gaat deze cyclus. Heb al een paar dagen veel wit-verlies, zachte bmm en gisteren had ik zomaar ineens felle steken in mijn onderbuik. Dus ben heel benieuwd wat ze straks zeggen.