Hier ook 2e IUI. De 1e was gelijk raak, maar MA met 9 weken. Gister voor FM geweest, en er zitten 2 mooie grote eitjes! En dat in eigen cyclus! Gisteravond de pregnyl gezet en morgen de IUI. Heel spannend weer. Heel veel succes iedereen!
Ilonaa succes vandaag! Mooi gedichtje meid. Juudje, succes morgen! Wat rot dat je na IUI 1 een MK hebt gekregen zeg. Emmy, klets gezellig mee, het is ook al niet meer mijn 2e IUI. Maar mijn 3e. Fijn weekend meiden! Liefs Zora
Vanochtend de fm gehad, en ik had al drie grote eitjes! Dinsdag is de inseminatie. Ik had niet gedacht dat het deze keer zo snel zou gaan! Ilonaa hoe was jou fm?
Super Saffie, en dus driedubbele kans. Ik heb helaas maar een eitje elke keer. Toch eens met mijn gyn over hebben, ik wil er ook 2 of 3 dat vergroot toch je kansen. Fijn dat het zo snel gaat Saffie! Afgelopen IUI ging bij ons ook heel snel. In ieder geval alvast succes voor dinsdag!
Kan je met clomid wel meerdere eitjes krijgen dan? Ik gebruik puregon. Maar je moet ook weer niet te veel eitjes hebben, das ook niet goed. En de vorige keer had ik ook maar 1.
Goed joh Saffie, en ja hoor met Clomid had ik verleden keer 5 follikels dus dat kan. Veel succes dinsdag! Juud fijn dat ze het in het weekend doen, 2 eitjes in eigen cyclus, dat moet een goed teken zijn.
Ja ben ook blij dat het op zaterdag kan. Bij ons doen ze het alleen niet op zondag. Ben eigenlijk vergeten te vragen of het goed is dat ik het zaad breng. Mijn man moet namelijk werken. Hij gaat produceren en hop naar z'n werk hahaha. Weet iemand misschien of dat een probleem is? Lijkt me toch niet.
ze hebben geen fm gedaan vandaag, vanwege mijn vorige IUI(vroeg bloedverlies, cyclus daarna eitje misgelopen enz) Maar ze hebben bloed afgenomen om te kijken waar ik nu zit in mijn cyclus via mijn hormoonwaardes. Maandag mag ik weer terug komen en dan zie ik wel weer verder. Ik had wel wéér een andere gyn, niet heel prettig, maar ook weer een frisse blik op mijn situatie. Succes morgen juudje, hopen dat het nu helemaal een geslaagde poging wordt! Saffie, jeetje dinsdag al! Super veel succes! Zora, jij ook een fijn weekend! Allemaal hoor !
Ik hoop dat het er maandag goed uitziet voor je! Ik heb ook vaak een andere gyn, maar gelukkig zit er maar 1 bij die ik niet zo leuk vind. Juudje veel succes morgen! Allemaal prettig weekend!
Wat vreemd dat ze geen FM hebben gedaan Ilona? Snap niet goed waarom niet dan? Ik heb sinds gisteren ook wat slijmverlies dus ik ben erg benieuwd wat er maandag allemaal op de FM te zien is. Ik slik trouwens ook Clomid en had ook 1 keer 2 eitjes en een keertje 3. Dus dat kan wel degelijk.
Misschien om te kijken of het anders met hormonen gestimuleerd moet worden? Ik weet het eigenlijk ook niet. Ze hadden inderdaad ook bloed en FM samen kunnen doen. Bij de vorige IUI had ik een heel traag groeiend eitje, daarom wilde hij ook mijn hormoonwaardes weten. Ik heb er wel een goed gevoel bij. Ik heb thuis i.i.g ovu-testjes dus ik kan het zelf ook een beetje in de gaten houden. Ik hoop op goed goed nieuws voor je maandag!
Hai Dames! Ik kom me hier maar aanmelden, aangezien mijn eerste iui is mislukt. Heb 5 dagen tevroeg mijn gekregen dus op naar iui nummer 2 Morgen moet ik het ziekenhuis weer bellen voor een uitgangsecho en denk gelijk beginnen met gonal f weer te spuiten Jullie succes allemaallllllll
Hai Funkie! Vijf dagen te vroeg? Das wel veel! Hoe kan dat? Je hebt dus ook niet zo lang in spanning gezeten. Balen zeg!
meiden! Ik ging gister weer naar de gyn en uit de bloedtest kwam dat het al inderdaad opgang is allemaal. Weer had ik goed geluisterd naar mijn lichaam, joeppei! Ze deed een FM en........21mm al! Gelukkig net optijd. Ik moest snel Pregnyl halen en hopen dat hij op voorraad was, want dat was allemaal nog niet geregeld! Ik moet 12uur bij het lab zijn en rond 15 uur is eindelijk weer zo ver! O ja, nog even dit. Ik dacht dat we vorige keer iets meer als 3milj hadden ,maar dat bleek 8 milj te zijn! Ben benieuwd wat we vandaag hebben en natuurlijk helemaal of nu ook hét ssuperzaadje ertusssen zit. Ik ben helemaal hyper!
Ilonaa, geweldig nieuws! ik mag weer op t wachtbankje gaan zitten. Gelukkig hadden we dit keer iets meer zaadjes!
Duim ook voor jou Saffie. Spannend ik heb morgen de 1e FM. Hopelijk kan ik er snel bij op het bankje.
succes in je wacht weken saffie! spannend! Zora, heel veel succes morgen! Ik heb dus de 2de IUI achter de rug. Vorige keer was het pijnlijk, maar nu hield ik het nog maar net. Achteraf valt het toch wel weer mee, maar het moment van... Mijn vriend zijn hand is nog net niet gekneusd Helaas was de oogst deze keer niet best, 3.8. Oke, het genoeg en we hebben er maar 1tje nodig. Maar voor het bewerken zijn er meer goede zaadjes als na het bewerken. Er sterven dus een hoop zaadjes tijdens het proces. Dat is niet zo'n leuk nieuws. Er werd ook bijgezegd dat we nog maar IUI hierna proberen en als het weer niet zo best is gaan we alles op een rijtje zetten? Waarschijnlijk als het de volgende keer weer een mislukte poging is gaan we over op IVF. Ik voel me een beetje verdoofd en down. Gelukkig ben ik morgen vrij, dus kan ik lekker relaxen. liefs ilona.