hoi allemaal zie dat jullie zo´n beetje allemaal bezig zijn met vruchtbaarheidsbehandelingen,zelf loop ik ook momenteel bij de gynacoloog heb inmiddels een zoon dankzij clomid en een dochtertje bij de 11e iui poging nu wou ik graag voor de derde keer zwanger raken maar het ziekenhuis waar ik momenteel ben trekt niet zo aan iui mede ook wegens mijn leeftijd 40 jaar .Ben eigenlijk nieuwsgierig waar de leeftijdsgrens bij julle gynacologen ligt,als jullie het niet weten zouden jullie me een plezier doen om het misschien bij jullie volgende bezoek eens te vragen Ben benieuwd naar jullie reacties groetjes gemma
hee gemma, ik zou het niet weten eerlijk gezegt.... ik probeer er wel achter te komen! veel succes! liefs elfje
hoi meid ik weet het niet maar ik denk dat het bij elke zh anders is de een doet niks bij 40 jaar en de ander wel anders als dit zh het niet wil doen eens bij een ander navraag doen nee heb je en ja kun je krijgen he! succes hopelijk is er nog iemand die je wil helpen
Hoi Femma, Misschien dat je eens op de site van Freya kunt kijken. Volgens mij staat er dan een link naar wat voor leeftijdgrens bepaalde ziekenhuizen hanteren bij vruchbaarheidsbehandelingen. Succes. Groetjes Minou
is ook zo het ene ziekenhuis is het andere niet,vandaar ook die vraag voor een beetje een beeld te krijgen en natuurlijk ook een stukje nieuwsgierigheid alvast thankx groetjes gemma