fijn dat het goed gaat elvira!! ik hoop dat deze poging tot een mooi resultaat leidt!!! veel liefs elfje
Hoi Hoi, Bedankt voor al jullie lieve reacties. Begin nu een beetje een opgezette buik te krijgen en een drukkend gevoel, maar ja dat hoort erbij. Gisterenavond was ik boven in de slaapkamer aan het ververen en rond 8 uur keek ik op de klok, was is dus gewoon vergeten om, om 7 uur de injectie te zetten. Ik gelijk naar beneden de decapeptyl geprikt en was dan ook echt verbaasd dat het me totaal ontgaan was om te prikken. Weet iemand of het erg is dat ik de decapeptyl een uur later heb geprikt dan gebruikelijk? Ik hoor het graag. Kus,
Elvira durf het niet te zeggen of dat uurtje echt veel uitmaakt. Zou morgen anders gewoon even de poli bellen met je vraag.
Hoi Elvira, misschien een goed teken dat je er niet te veel aan dacht, maar ik kan me voorstellen dat je je toch weer zorgen maakt of het dan wel goed gaat als je een uurtje later spuit. Ik hoop dat je inmiddels gerustgesteld bent door de gyn en ben benieuwd hoe het je verder vergaat. Gaan ze nu binnenkort kijken of er een eisprong is/ gegroeid is, of is het al de voorbereiding op een TP? Karin
He sufferd, Niet meer vergeten he...hahah In mijn geval zeggen ze altijd, eerder mag wel maar later niet. In jou geval....je spuit heel lang...denk dat het niet heeeel erg is maarja....ben geen doc. Hoop dat je inmiddels weet hoe of wat maar aan de andere kant.....tis al gebeurd he! He laiverd, succes he! We doen het ff goed he, deze ronde. Liefs Elmo
Hey Hey, Hahahaha, wat een suffie he. Het maakte inderdaad niet uit dat het een uurtje later was, kan gebeuren werd verteld. Moet het alleen niet vaker doen! Inmiddels is na 2 weken decapeptyl, mijn buikje een betje opgezet. Maar behalve hoofdpijn en wat moeier dan normaal,heb ik nergens last van. Hele dikke kus voor allemaal. Groetjes, Elvira