pijn in de buik bij stimulatie?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mathildeve, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mathildeve

Jan 8, 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    sinds afgelopen vrijdag ben ik na een eerste fase meeting op verhoogde hormonen gezet. 1 eiblaasje was mooi aan het groeien, maar de rest bleef beetje achter. nu hopen ze en ik natuurlijk nog meer dat er morgen meer follikels te zien zijn. maar nu heb ik sinds vandaag pijn in de buik, zal dat te maken hebben met dat de hormonen nu wel aanslaan of zullen er nu juist teveel groeien? kennen jullie de buikpijn?

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb het gehad bij clomid welke niet aan sloeg en ook alle ronden menopur zowel in de ronden dat het niet aansloeg als in de ronden dat ik overstimulatie had.
    De dag van de eisprong was wel heel herkenbaar dat er toch echt follikels zaten ipv stimulatiepijn.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Bij mij zei buikpijn helemaal niks. Soms had ik buikpijn en verwachtte ik dat er flinke groei te zien zou zijn, maar dan was er niks zichtbaar, viel het aantal follikels tegen of waren ze amper groter geworden. Een andere keer voelde ik helemaal niks en ging ik dus ook zonder verwachtingen naar de echo en dan zat ik tegen een eisprong aan.

Er valt dus niet zoveel van te zeggen. Succes!

4. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

Mar 26, 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zowieso kun je bij groei van follikels (ook zonder dat het er te veel zijn) last hebben van je buik. Niet zo gek hoor. Laat morgen maar even op je af komen, dan weet je beter waar je aan toe bent. Xxx

5. Sofiea

Sofiea Lid

Jun 14, 2014
    31
    0
    0
    Enschede
    Hoi.

Ik ben net begonnen met de tweede ivf. Bij de vorige kreeg ik Gonal f als stimulerend hormoon. Nu een andere die haal ik morgen op. En een andere omdat ik verschrikkelijk ziek ben geweest van de gonal f en ontzettende buikpijn. Door endometriose ben ik heeeel veel gewend maar die buikpijn was echt niet grappig. Mijn eierstok links ligt ook een beetje vreemd dus zodra die ging groeien deed dat echt zeer ik kon hem zelfs voelen omdat ik nouja vrij slank ben. Geen zorgen maken door het stimuleren is het logisch dat je buikpijn krijgt. De eierstokken worden wel 4 x zo groot.

Succes!!

6. mathildeve

Jan 8, 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    pijn in de buik is wel goed geweest voor paar follikels meer in ieder geval! nu 5,moet nog paar dagen stimuleren en hopelijk komen er nog een paar bij!

7. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Ik heb ook veel last van mijn buik bij de stimulatie. Veel gerommel en ook erg veel pijn (krampen). Als het me te gek wordt en gaat hinderen in mijn werk dan neem ik 2 paracetamolletjes (mocht van de gyn als het maar geen ibuprofen was). Tot wanneer moet je stimuleren?

8. mathildeve

Jan 8, 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    zoals het nu lijkt tot zondag en dan maandag de punctie. vrijdag derde meeting en dan weer verder kijken! gekke is dat ik vooral einde van de dag last krijg van mijn buik en extreme moeheid. herkennen jullie die moeheid ook meiden?

Share This Page