Voor de gene die samen in 1 bed slapen, Hoe vallen jullie in slaap? Altijd op je eigen plek of in de armen van je partner? Er komt een poll bij als het goed is
alleen, ik kan niet stil liggen, ik heb mn vriend zijn elleboog al een paar keer goed hard in mn oog gekregen dus hier beiden aan onze kant
Zo ver mogelijk bij elkaar vandaan. Als ik te dicht bij kom krIjg ik altijd een por met een elleboog of knie....per ongeluk weliswaar (hoop ik dan)
Als mijn man bijna in slaap valt gaat ie altijd een beetje spastisch bewegen of hij knijpt opeens Dus nee, liever alleen
Oh echt niet in elkaars armen. Hij is altijd zó warm. Lekker knuffelen vind ik heel erg fijn, maar als ik wil slapen... KSSSSSSSSSST. Dan lig ik altijd het liefst zo ver mogelijk bij hem vandaan.
Alleen, brr moet er niet aan denken. Veel te warm en ik heb ruimte nodig! Als ik tegen hem aan ga liggen dan gaat ie niet slapen
In elkaars armen, 's morgens word ik wakker in het midden van het bed en manlief op zo'n 40cm matras De rest van het bed is van mij.
Ik ga altijd eerder naar bed dan mijn vriend dus ik val altijd alleen in slaap haha. Ik ga wel even tegen hem aanliggen als hij naar bed komt maar ook niet te lang want dan kan ik niet slapen
Ik ga (bijna) altijd eerder naar bed en slaap dan vrijwel direct in. Als we tegelijk naar bed gaan, dan ga ik wel in z'n armen liggen, maar val dan niet in slaap. Vervolgens gaan we dan dus toch maar apart liggen, haha.
Soms ook wel tegen elkaar aan maar meestal niet De avond voordat hij weer lang weg moet of de avond dat hij er weer net is vaak wel lekker tegen elkaar aan.
Zo ver mogelijk uit elkaar. Wij hebben zelfs 2 aparte dekbedden. Mijn vriend kon iedere nacht op zoek naar een andere deken namelijk. Oeps Ik ben net een rups en rol me helemaal in het dekbed.