Ik vind Roan ook heel erg leuk en perfect passen bij mijn andere zoontje. Helaas is ML het hier niet mee eens Anderen namen zijn het helaas niet voor mij.
Leuk! Ik hou wel van dit soort korte namen. Mijn vriend wilt het liefst 4 letters of meer. Ik zet hem toch op het lijstje erbij
Ezra vind ik heeeeel mooi. Maar vind het toch net iets te lief klinken. Zie een heel lief, rustig jongetje voor me. Ons zoontje is echt mega actief, eigenwijs, ondernemend, kan geen moment stil zitten. Ik heb het gevoek dat de 2e hier ook weer iets van gaat krijgen. Vandaar dat ik voor een iets pittigere naam wil gaan.
Ik heb bij Ezra juist wel een beeld van een boevig jongetje dat weet wat hij wil Anders misschien Reza?
Haha we hebben de lat voor ons zelf hoog gelegd met zo een leuke 1e naam. Je hebt hele leuke namen op je lijstje staan. Ik heb veel vergelijkbare namen op mijn lijstje zoals: Lev, Miles, Ezra. Maar toch zit DE naam er nog steeds niet tussen. Ik vind het zo lastig. Miles vind ik zo lastig uitspreken... We blijven zoeken Jij ook succes met de namen zoektocht.
Dat is ook ons bezwaar met Miles haha. Jeetje het is echt net of ik dit zelf typ. Volgens mij hebben we idd dezelfde smaak! Ik vind het ook lastig. Laten we elkaar op de hoogte houden (en inspireren)
Staat ook op ons lijstje maar hier vind ik hem net niet omdat hij onaf lijkt. Wij hebben ook nog Eloi. Spreek hem eens een paar keer achter elkaar uit. Wat vind je daarvan?
Reza laat ik even op me inwerken. Ezra blijft toch een beetje in mijn hoofd zitten. Alleen past deze naam ook bij een blond jongetje?
Het zijn niet mijn soort namen, maar ik vind dat elke naam uiteindelijk bij een kindje past. Al noem je je blonde kleine sprietige schattige ventje Duncan ofzo. Uiteindelijk hoort het gewoon bij hem
Leuke namen. Ik vind Jack, Vigo en Seth heel erg leuk. Maar helaas zijn deze namen al vergeven aan kindjes in onze omgeving. Dex hebben we ook op lijstje. Maar is het toch nog niet.