Hallo meiden We hebben nog de tijd maar toch. Meisjesnaam zijn we al over uit. Er zijn twee jongensnamen die we beide mooi vinden, maar, dus een van beide wordt het. Echter kunnen we niet kiezen welke nu net mooier is. Misschien kunnen jullue helpen misschien niet. Mn vraag is wel heel duidelijk welke heeft voorkeur, dus heb er niet veel aam als je zegt dat je naam niet mooi vind, dat is prima maar niet mn vraag. De namen zijn Jorim of Jaron
Dan Jaron want Jorim vind ik echt 3 keer niks.. Waar leg je de klemtoon op bij Jaron? JAron of jaRON..?
Jorim vind ik niks. Is mij te geknutseld Ik zou voor Jaron gaan. Paar week terug een collega ook een zoon gekregen Yarron. Moet zeggen toen ik het zag staan dat ik er wel aan moest wennen en eigenlijk nu nog steeds.
Ik vind het beiden niets, en Joran ook niet. Misschien Jochem? *butts out* Oké, ik bemoei mij er niet meer mee
Het is duidelijk wat men hier vind iig Bedankt. Nee joran vind ik niet leuk en krijg ik vreemde associatie mee. Jochem???? Serieus echt niet. Jaron en Jorim zijn beide Hebreeuws. wij houden van originele namen met mooie betekenis. Manlief neigt ook iets meer naar Jaron.