Hi allemaal, Wij verwachten in oktober een zoontje. Nu zijn mijn vriend en ik er al uit over de naam: Jace. Echter is het ons nog niet gelukt om een tweede naam te vinden.. ik vind persoonlijk Lio of Liam erg leuk als tweede naam, maar mijn vriend voelt hier niet veel voor.. heeft iemand suggesties?
Jace Lewis Jace Milo Jace Lucas Jace Mathias Jace Aiden Jace Samuel Jace Roan Jace Benjamin Jace Elliot Jace Elias Jace Connor Jace Brian Jace Isaiah Jace Owen
Leuke naam Jace. Jammer dat je vriend Lio niets vindt. Ik heb genoeg inspiratie voor een tweede naam bij Jace in ieder geval: Jace Logan Jace Riley Jace Novan Jace Nolan Jace Denzel Jace Kylian *1 Jace Wesley Jace Terrence Jace Terry Jace Jack Jace James Jace Miles Jace Niles Jace Winston Jace Tex Jace Vince Jace Tyler Jace Kyler Jace Kyle Jace Robin Jace Fender Jace Ferron Jace Jackson Jace Leon *2 Jace Woody Jace Alexander Jace Ryder Jace Jones Jace Nox Jace Ferry Jace Perry Jace Max/ Mex Jace Kyran/ Kieran Jace Mason Jace Milan Nb. *1 -> heeft een klein beetje weg van Liam, maar doordat het wat langer is vindt je vriend dit misschien leuker? *2 -> op z'n engels is de uitspraak lie-jon, wat wel weer wat wegheeft van Lio. Misschien vindt je vriend dit wEl oke? Natuurlijk alle namen op z'n engels uitgesproken.
Jace Lennon Jace Owen Jace Lennox Jace Iven Jace Aiden Jace Wyatt Jace Quinten Jace Leander Jace Landon Jace Ian Jace Evan
Jace Bentley Jace Brian Jace Collin Jace Cooper Jace Daley Jace Damian Jace Dexter Jace Dylan Jace Fender Jace Finnley Jace Harvey Jace Jackson Jace Lennox Jace Lewis Jace Logan Jace Micah Jace Noah Jace Riley Jace Tyler