Al bij ons eerste kindje nu 3,5 jaar geleden hadden we een meisjesnaam. Het werd een jongen dus deze naam stond on hold. Eenmaal nu weer zwanger was de naam van 3,5 jaar geleden gewoon onze meisjesnaam. En nu ineens ( bijna 40 weken) zijn we allebei aan het twijfelen gegaan!!! Hoe is het mogelijk??!!! Vandaar jullie mening gevraagd... Ik weet het, het is onze keus maar toch.. Ik gooi het in de groep .... ( misschien beval ik vannacht wel en moeten we de keuze spontaan maken) Fiene eerste keus Loïs twee keus spreek uit als loo is
Als het al die tijd DE naam is geweest weet ik zeker dat je daar heel erg blij mee gaat zijn als je die eenmaal aan je kindje hebt gegeven Ik vind Fiene overigens ook echt heel leuk. Wat is de reden voor twijfel?
Lois. Grappig, ik heb die naam ook lang op mijn lijstje gehad, uiteindelijk geswitcht (niet naar Fiene hihi) maar ik blijf Lois mooi vinden.
Loïs! Veeeel leuker! Maar meestal is de eerste keuze toch de beste hoor, zeker als je die naam al zo lang hebt!
Fiene! Zou zo vlak voor de bevalling niet nog switchen. Als je de naam al zo lang als favoriet heb, dan ga je hoogstwaarschijnlijk spijt krijgen.
Fiene en weet je waarom; als je m al 3,5 jaar mooi vindt blijf je m mooi vinden. Hier een moeder die met 40 wk is geswitcht ... Spijt! Nooit doen! Dus Fiene zodra je je meisje ziet weet je dat deze naam bij haar past. Succes met de laatste dagen!!